Στο πλαίσιο του Design Week, η τσέχικη εταιρία παρουσίασε στο Μιλάνο το Elroq RS, τη σπορ εκδοχή του μικρότερου ηλεκτρικού crossover της. Διαθέσιμο από αυτό το καλοκαίρι.
Το Elroq RS διαθέτει δύο ηλεκτρομοτέρ -ένα σε κάθε άξονα- με συνδυαστική απόδοση 340 ίππων, δηλαδή 55 περισσότερους από την Elroq 85X. Το σύστημα τετρακίνησης βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική που χρησιμοποιεί και το Volkswagen ID.4 GTX, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα, δηλαδή 1,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την απλή έκδοση.
Παρά την αυξημένη ισχύ, η μπαταρία των 84 kWh («καθαρή» 79 kWh, DC φόρτιση 185 kW) παραμένει κοινή, αλλά η αυτονομία περιορίζεται στα 550 χιλιόμετρα, περίπου 30 χιλιόμετρα λιγότερα σε σχέση με το Elroq 85.
Η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 15 χιλιοστά εμπρός και 10 χιλιοστά πίσω, ενώ έχουν τοποθετηθεί ενισχυμένα φρένα στον εμπρός άξονα, επαναρρυθμισμένο σύστημα διεύθυνσης και γενικότερα πιο σφιχτό set-up. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται πλέον το Dynamic Chassis Control (DCC) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Οπτικά, η Elroq vRS ξεχωρίζει από τις μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, τις σπέσιαλ ζάντες 21 ιντσών, τα νέα μαρσπιέ, τη σπορ οροφή με ράγες, καθώς και από τους νέους εξωτερικούς ήχους λειτουργίας, με επιλογή μεταξύ «sport» και «futuristic».
Το εσωτερικό διαθέτει το γνώριμο ψηφιακό περιβάλλον της Elroq, με ψηφιακό πίνακα 5 ιντσών, οθόνη infotainment 13 ιντσών, γραφικά vRS, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, 12 ηχεία και ηλεκτρική πίσω πόρτα στον βασικό εξοπλισμό.
Οι παραδόσεις του νέου Elroq RS αναμένονται να ξεκινήσουν το καλοκαίρι του 2025, ενώ η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί. To μόνο σίγουρο είναι ότι θα βρίσκεται αρκετά πάνω από τα 51.800 ευρώ που κοστίζει η First Edition στην χώρα μας.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.