Πρόκειται για τα Renault Trafic E-Tech, Renault Estafette E-Tech και Renault Goelette E-Tech, τα οποία θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Renault στο Sandouville της Γαλλίας.
Η νέα σειρά θα βασίζεται σε μια ειδική ηλεκτρική πλατφόρμα τύπου “skateboard”, η οποία αναπτύχθηκε από την Ampere, το τμήμα ηλεκτρικών οχημάτων του Renault Group. Η αρχιτεκτονική της πλατφόρμας χαρακτηρίζεται ως λογισμικά καθοδηγούμενη και προσφέρει μεγάλη προσαρμοστικότητα στις ανάγκες των πελατών.
Επένδυση και Στρατηγική Διάθεση
Η Renault και η Volvo έχουν επενδύσει από 300 εκατομμύρια ευρώ η καθεμία στην Flexis, ενώ η γαλλική εταιρεία CMA CGM, που δραστηριοποιείται στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας και των μεταφορών, έχει επενδύσει 120 εκατομμύρια ευρώ, αποκτώντας το 10% της κοινοπραξίας.
Η Flexis στοχεύει κυρίως σε εταιρικούς πελάτες και διαχειριστές στόλων και όχι σε ιδιώτες. Τα νέα van θα πωλούνται είτε απευθείας από την κοινοπραξία είτε μέσω του δικτύου πωλήσεων των Renault και Renault Trucks.
Αυξημένο Ενδιαφέρον και Προοπτικές
Η Flexis έχει ήδη υπογράψει 10 επιστολές προθέσεων με εταιρείες logistics στη Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γερμανία, με δυνητική ζήτηση έως και 15.000 οχήματα μέσα σε τρία χρόνια. Ανάμεσα στις εταιρείες αυτές συγκαταλέγονται οι Colis Privé (Γαλλία), HIVED (Ηνωμένο Βασίλειο) και DB Schenker (Γερμανία).
Παρόλο που το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών van στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκε στο 6,1% το 2024 από 7,2% το 2023, η αγορά εκτιμάται ότι θα ανακάμψει, με ρυθμούς ανάπτυξης 30-40% ετησίως έως το 2030.
Τα τρία νέα ηλεκτρικά van της Renault
Renault Trafic E-Tech
Το Trafic E-Tech αποτελεί την τέταρτη γενιά του δημοφιλούς μεσαίου van, το οποίο έχει σημειώσει πάνω από 2,5 εκατομμύρια πωλήσεις. Βασικά χαρακτηριστικά του:
Συμπαγής σχεδιασμός με κοντούς προβόλους και τροχούς στις άκρες της πλατφόρμας.
Ύψος μικρότερο από 1,9 μέτρα, ώστε να μπορεί να εισέρχεται σε υπόγεια πάρκινγκ.
Ασύμμετρες πίσω πόρτες και αεροδυναμικό σπόιλερ.
Renault Goelette E-Tech
Το Goelette E-Tech είναι ένα σασί-καμπίνα, κατάλληλο για διαμορφώσεις όπως κλειστά φορτηγά, ανατρεπόμενα αμαξώματα και άλλες ειδικές εφαρμογές.
Ύψος μικρότερο από 1,9 μέτρα, ώστε να μπορεί να εισέρχεται σε υπόγεια πάρκινγκ.
Ασύμμετρες πίσω πόρτες και αεροδυναμικό σπόιλερ.
Renault Goelette E-Tech
Το Goelette E-Tech είναι ένα σασί-καμπίνα, κατάλληλο για διαμορφώσεις όπως κλειστά φορτηγά, ανατρεπόμενα αμαξώματα και άλλες ειδικές εφαρμογές.
Διατηρεί το όνομα ενός ιστορικού μοντέλου της Renault από τη δεκαετία του 1950-60.
Προσφέρεται με γυμνό πίσω πλαίσιο για μεγαλύτερη ευκολία στις μετατροπές.
Renault Estafette E-Tech
Το Estafette E-Tech είναι σχεδιασμένο για αστικές διανομές, όπου προτεραιότητα δίνεται στη χωρητικότητα παρά στο βάρος μεταφοράς.
Προσφέρεται με γυμνό πίσω πλαίσιο για μεγαλύτερη ευκολία στις μετατροπές.
Renault Estafette E-Tech
Το Estafette E-Tech είναι σχεδιασμένο για αστικές διανομές, όπου προτεραιότητα δίνεται στη χωρητικότητα παρά στο βάρος μεταφοράς.
Διαστάσεις: 5.270 χιλ. μήκος, 1.920 χιλ. πλάτος, 2.600 χιλ. ύψος.
Εσωτερικό ύψος 1,9 μέτρων, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να κινούνται όρθιοι στο χώρο φόρτωσης.
Πίσω μέρος με ρολό αντί για κλασικές πόρτες, για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Εσωτερικό ύψος 1,9 μέτρων, επιτρέποντας στους εργαζόμενους να κινούνται όρθιοι στο χώρο φόρτωσης.
Πίσω μέρος με ρολό αντί για κλασικές πόρτες, για μεγαλύτερη πρακτικότητα.
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.