Παίρνει μπροστά το ολοκαίνουργιο Volvo EX60

0

Η Volvo ετοιμάζεται να ξεκινήσει τις δοκιμές του νέου EX60 μέσα στο 2025, με στόχο την εμπορική του διάθεση το 2026.

Το αμιγώς ηλεκτρικό SUV θα αποτελέσει την αντίστοιχη ηλεκτρική έκδοση του ιδιαίτερα δημοφιλούς XC60, το οποίο είναι διαχρονικά το πιο επιτυχημένο μοντέλο της σουηδικής φίρμας.

Το EX60 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη νέα, εξελιγμένη πλατφόρμα SPA3. Πρόκειται για τη διάδοχο της πλατφόρμας του EX90 και του επερχόμενου ES90, με δυνατότητα προσαρμογής σε μοντέλα διαφόρων κατηγοριών, τόσο μεγαλύτερα όσο και μικρότερα από τα σημερινά Volvo.



Όπως και τα υπόλοιπα νέα ηλεκτρικά Volvo, το EX60 θα υποστηρίζει over-the-air αναβαθμίσεις και προηγμένες ψηφιακές λειτουργίες, χάρη στο αναβαθμισμένο λογισμικό του. Η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι το πρώτο πρωτότυπο του μοντέλου θα κατασκευαστεί και θα ξεκινήσει δοκιμές μέσα στο 2025, όπως ανακοινώθηκε στην πρόσφατη παρουσίαση οικονομικών αποτελεσμάτων.

Η Volvo θεωρεί το EX60 κομβικό για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση, καθώς θα λειτουργήσει ως ο άμεσος αντικαταστάτης του XC60, το οποίο έχει αναδειχθεί σε best-seller. Ο επικεφαλής τεχνολογίας της εταιρείας, Anders Bell, τόνισε ότι η πλατφόρμα SPA3 είναι «100% ηλεκτρική και 100% Volvo», χωρίς να μοιράζεται στοιχεία με την πλατφόρμα SEA του κινεζικού ομίλου Geely, στην οποία βασίζεται το EX30.


«Αφαιρώντας κάθε περιορισμό του κινητήρα εσωτερικής καύσης, καταφέραμε να επανασχεδιάσουμε πλήρως την αρχιτεκτονική του οχήματος», δήλωσε ο Bell στο βρετανικό Autocar, προσθέτοντας ότι το EX60 θα ενσωματώνει την πιο προηγμένη τεχνολογία που έχει αναπτύξει μέχρι σήμερα η Volvo.

Αναμένεται να έχει παρόμοιες διαστάσεις με το XC60 και να υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από τα EX30 και EX90, δημιουργώντας μια ομοιογενή ηλεκτρική γκάμα. Παράλληλα, ο Bell χαρακτήρισε την πλατφόρμα SPA3 ως «ένα μεγάλο βήμα μηχανικά, αλλά μια φυσική εξέλιξη από πλευράς λογισμικού και ηλεκτρονικών».



Η τεχνολογία της SPA3 θα είναι πλήρως μεταβλητή, επιτρέποντας στη Volvo να αναπτύξει μια μεγάλη ποικιλία μοντέλων από την κατηγορία B έως την κατηγορία F, διατηρώντας παράλληλα κοινή τεχνολογική βάση.

Ένα από τα σημαντικά τεχνολογικά άλματα του EX60 θα είναι η χρήση της μεθόδου megacasting, η οποία επιτρέπει την κατασκευή μεγάλων τμημάτων του αμαξώματος ως ενιαία κομμάτια αντί για συναρμολόγηση πολλών μικρότερων μερών. Αυτή η τεχνική, σε συνδυασμό με τον πιο αρθρωτό χαρακτήρα της πλατφόρμας SPA3, θα βοηθήσει στη μείωση του κόστους παραγωγής.



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.

*Ακολουθήστε το troleatzisgames στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !