Παρά την εξέλιξη και την εξάπλωση της σε διάφορους τομείς, οι διαφημίσεις παραμένουν η μεγαλύτερη πηγή εσόδων για τη Google.
Γι’ αυτό η εταιρεία αποφάσισε να ανανεώσει το σύστημα της
επανασχεδιάζοντας τις διαφημίσεις που θα εμφανίζονται σε φορητές
συσκευές, δίνοντας έτσι στους developers τη δυνατότητα να δημιουργήσουν
πιο σχετικές και πιο όμορφες διαφημίσεις.
Τα νέα διαφημιστικά banners θα καταλαμβάνουν ολόκληρη την οθόνη και θα είναι είτε στατικές, είτε videos, ενώ θα προσαρμόζονται αναλόγως το μέγεθος της συσκευής. Σίγουρα θα μας ενοχλούν το ίδιο (σαν τελικούς χρήστες), αλλά ομολογουμένως θα δείχνουν πιο όμορφες, θα είναι πιο αναγνωρίσιμες σε μη καταρτισμένους χρήστες και θα μπορούμε να τις παραλείψουμε πιο εύκολα.
Θα εμφανιστούν σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες.
Τα νέα διαφημιστικά banners θα καταλαμβάνουν ολόκληρη την οθόνη και θα είναι είτε στατικές, είτε videos, ενώ θα προσαρμόζονται αναλόγως το μέγεθος της συσκευής. Σίγουρα θα μας ενοχλούν το ίδιο (σαν τελικούς χρήστες), αλλά ομολογουμένως θα δείχνουν πιο όμορφες, θα είναι πιο αναγνωρίσιμες σε μη καταρτισμένους χρήστες και θα μπορούμε να τις παραλείψουμε πιο εύκολα.
Θα εμφανιστούν σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες.