Online Screen Recorder

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion - Review

0

Το έπος με την ονομασία Final Fantasy VII έχει αφήσει το αποτύπωμά του βαθιά στις αναμνήσεις των παλαιότερων gamers. Από τους χαρακτήρες του που έχουν αφήσει ιστορία έως την δραματικά καλή μουσική του, κάθε μικρή λεπτομέρεια αυτού του τίτλου φαινόμενο αποτελεί το αγαπημένο πράγμα κάποιου ανθρώπου στον κόσμο. Με την εμφάνιση του Final Fantasy VII Remake ο τίτλος πήρε στροφή προς μία νέα κατεύθυνση και η αναγέννησή του είναι φαντασμαγορική.



Όμως τα πράγματα δεν περιορίζονται μόνο στον βασικό τίτλο, καθώς τώρα έφτασε η ώρα και η ευκαιρία να δούμε και να μάθουμε, είτε για πρώτη φορά, είτε για ακόμη μια φορά, την ιστορία ενός άλλου SOLDIER. Ποια είναι τα γεγονότα που οδήγησαν τον Cloud Strife να μας συστηθεί ως ex-SOLDIER, τι οδήγησε στην τρέλα τον Sephiroth που από ήρωας χαρακτηρίζεται πλέον δαίμονας και άλλες πολλές λεπτομέρειες έρχονται στο φως με το Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion.

Ο τίτλος μας ταξιδεύει επτά χρόνια πριν τα γεγονότα του Final Fantasy VIΙ και μας βάζει να ακολουθήσουμε τα βήματα του Zack Fair. Mε τον μέντορα του, 1st Class SOLDIER Angeal, θα λάβουν μέρος σε μάχες ενάντια στους Wutai και σύντομα θα ξεκινήσουν την έρευνα για την εύρεση του Genesis Rhapsodos, ενός 1st Class SOLDIER που αγνοείται. Η έρευνα αυτή αποκαλύπτει σύντομα μια αλήθεια που θα αναποδογυρίσει την πραγματικότητα στην οποία ζει ο Zack και θα αποτελέσει την αρχή της δραματικής ιστορίας του.



Προδοσίες, απάνθρωπα πειράματα, κλώνοι και αμφιβολίες για όσα έχει μάθει να πιστεύει και να ακολουθεί στοιχειώνουν την πορεία του πρωταγωνιστή μας. Η δύναμη όμως του χαρακτήρα του και η ιδιαίτερη προσωπικότητά του αγγίζει τις ζωές πολλών ανθρώπων στο Midgar, όπως για παράδειγμα του μελλοντικού πρωταγωνιστή μας Cloud. Από την εξίσωση δεν θα μπορούσε να λείπει φυσικά ο χαρακτήρας κλειδί για την ιστορία του τίτλου, η Aerith, η οποία για ακόμη μια φορά μας κάνει να αναρωτιόμαστε γιατί ένας τέτοιος υπέροχος άνθρωπος τραβάει όσα τραβάει; Γιατί δεν μπορούσαν να της δώσουν ποτέ μια στιγμή χαλάρωσης εκεί στη Square Enix;

Σε γενικές γραμμές το Crisis Core αποτελεί έναν ιδιαίτερο τίτλο Final Fantasy, τόσο εξαιτίας της ομορφιάς των πρωταγωνιστών του, όσο και για το ιδιαίτερο gameplay με τους φανταχτερούς μηχανισμούς του. Τα random encounters έχουν δώσει τη θέση τους σε random spawns που τα “ενεργοποιείτε” περνώντας κοντά από τα σημεία που έχουν προκαθοριστεί από τους developers, -συνήθως το εικονικό κέντρο του δωματίου που βρίσκεστε- πράγμα που σημαίνει πως μπορείτε να αποφύγετε σχεδόν στο 100% τις ανεπιθύμητες μάχες. Από τα απλά hit combo που απλά πατούσαμε με μίσος ένα κουμπί πλέον περνάμε σε ένα Materia System που μας δίνει άπειρες δυνατότητες σε συνδυασμό με έναν μηχανισμό ξεχωριστό για το Crisis Core, το Digital Mind Wave ή DMW για συντομία.



Τo DMW αποτελείται από τρία slots στην πάνω αριστερή άκρη της οθόνης μας που δουλεύουν ακατάπαυστα σε κάθε μάχη. Αναλόγως των αποτελεσμάτων τους μας χαρίζουν πλουσιοπάροχα δώρα όπως να μας κάνουν αύθαρτους, να έχουμε μηδενικό κόστος στα spells μας για περιορισμένο χρονικό διάστημα ή να μας δίνουν level, ενώ αυτός είναι και ο μοναδικός τρόπος με τον οποίο ανεβαίνει επίπεδο ο Zack. Αρχικά τα εικονίδια των slots είναι μαύρα περιγράμματα ανθρώπων, όμως όσο προχωράμε την ιστορία οι σχέσεις που δημιουργεί ο Zack με τους χαρακτήρες του παιχνιδιού ξεκλειδώνουν αυτά τα εικονίδια και δίνουν πρόσβαση σε νέα limit breaks που αντιστοιχούν σε αυτούς τους χαρακτήρες.

Πίσω από το σύστημα DMW κρύβονται πολλά κόλπα που αν τα εκμεταλλευτείτε μπορείτε να βρεθείτε από πολύ νωρίς με άπειρα λεφτά και Materia που θα μπορούν να αντιμετωπίσουν μέχρι και το secret boss του παιχνιδιού. Όρεξη να έχετε να διαβάζετε... Σε αυτό το σύστημα μπλέκονται και τα Summons που γίνονται διαθέσιμα μέσω των αντίστοιχων rolls που θα κάνει το DMW για εσάς. Κάθε roll καταναλώνει 10 Soldier Points (SP) που τουλάχιστον βάσει όσων έχουμε δει κατά τη διάρκεια του review ενδέχεται να είναι και αδύνατον να σας τελειώσουν, καθώς παίρνετε πόντους τόσο σκοτώνοντας αντιπάλους όσο και από την χρήση των limit breaks και summons που κάνετε μέσω του DMW.



Όπως και σε άλλους τίτλους Final Fantasy τα Materia αποτελούν equipment που συνοδεύεται από διάφορα effects, stat increases και φυσικά spells και abilities που θα κάνουν τους εχθρούς σας να τρέμουν στην όψη του cast bar σας. Με το σύστημα Materia Fusion που ξεκλειδώνετε γρήγορα (σχεδόν στην αρχή της περιπέτειάς σας) μπορείτε να συνδυάσετε τα Materia σας ώστε να ενισχύσετε τα stats που σας δίνουν ή να τους αυξήσετε το επίπεδο. Ακόμα και τα πρώτα materia που θα πάρετε μπορούν με τους κατάλληλους συνδυασμούς να καταλήξουν σε spells και abilities που μπορείτε να βρείτε στο end game.

Η ιστορία ξετυλίγεται σε chapters, κατά τη διάρκεια των οποίων κινείστε μέσα στην “πίστα” που εξελίσσονται τα γεγονότα. Στα Save Points που υπάρχουν διάσπαρτα μέσα στις πίστες μπορείτε να αναλάβετε επιπλέον Missions, συνήθως μικρής διάρκειας, που θα σας ανταμείψουν με πολύτιμα αντικείμενα, Materia, accessories και σε κάποιες περιπτώσεις μικρές κωμικές ιστοριούλες μια φιλόδοξη Ninja που αγαπάμε. Μπορείτε να ξεκλειδώσετε αποστολές μιλώντας στα διάφορα NPCs που συναντάτε μέσα στις πίστες ή ολοκληρώνοντας τις ήδη υπάρχουσες αποστολές. Η σημαντικότερη ίσως δουλειά των side missions πάντως ενδέχεται να είναι η πρόσβαση που σας δίνουν σε μερικά shops που είναι κλειδωμένα πίσω από αυτά και περιλαμβάνουν δυνατά Materia και equipment.



Το Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion αποτελεί ένα remaster βασισμένο στην ιαπωνική έκδοση του Crisis Core: Final Fantasy VII για το PSP. Τα γραφικά στο σύνολο τους έχουν δεχτεί την HD επένδυση και ειδικότερα τα models των χαρακτήρων και των enemies μοιάζουν ποιοτικά με αυτά του Final Fantasy VII Remake. Μοιάζουν, όμως η διαφορά μεταξύ των δύο τίτλων είναι εμφανής. Επιπλέον διάφορα in-game cinematics που θα δείτε, όπως η “φιλική” μάχη μεταξύ των Sephiroth, Angeal και Genesis είναι αυτά του original παιχνιδιού. Από την μία αυτό αποτελεί μια μικρή ωδή στον αρχικό τίτλο, όμως από την άλλη μας κάνει να αναρωτιόμαστε γιατί να μην έχει δοθεί παραπάνω προσοχή σε ένα παιχνίδι τέτοιας βαρύτητας.

Ο συνθέτης του αρχικού τίτλου, Takeharu Ishimoto επιστρέφει για χάρη του νέου τίτλου για να μας παρουσιάσει νέες συναρπαστικές εκδοχές της μουσικής του. Η μουσική σίγουρα έχει δεχτεί την προσοχή που της αξίζει, καθώς δεν επιτρέπεται να μιλάμε για σύγχρονο Final Fantasy τίτλο που να μην έχει τουλάχιστον καθηλωτικό ήχο. Απ’ ότι ακούσαμε, από τα sound effects και τη μουσική έως και την πλήρως voiced acted αφήγηση του παιχνιδιού τα πράγματα έχουν πάει εξαιρετικά. Για άλλη μια φορά όμως στα αυτιά μας το ιαπωνικό voice acting φαίνεται άκρως ανώτερο από το αγγλικό, χωρίς να έχουμε και τη νοσταλγία να ακούσουμε της “παλιές” φωνές των χαρακτήρων.



Μερικές επιλογές που έχουν γίνει ωστόσο για τον τίτλο μας κάνουν να πιστεύουμε ότι η PSP έκδοση δεν έχει “βγεί” από την σύγχρονη μορφή του τίτλου. Ίσως σκοπός της ομάδας να ήταν να μεταφέρει πλήρως την αρχική εμπειρία του παιχνιδιού χωρίς βαρύγδουπες και υπερβολικά μεγάλες βελτιώσεις. Για όσους έρχονται σε πρώτη επαφή με τον τίτλο με το Reunion ίσως το παιχνίδι να σας δώσει την αίσθηση ότι δεν αποτελεί τίτλο που ανταποκρίνεται στην σύγχρονη εικόνα της βιομηχανίας του gaming. Επίσης θεωρούμε ότι δεν υπήρχε λόγος να πρέπει να ακούσουμε αμέτρητες φορές “ACTIVATING COMBAT MODE” και “CONFLICT RESOLVED” σε κάθε αρχή και τέλος μίας μάχης.

Το Crisis Core αποτελεί ένα prequel που, όπως σχεδόν όλα τα prequel τολμάμε να πούμε, απαιτεί να έχετε γνώση των γεγονότων του πρώτου τίτλου. Παρότι μπορεί να σταθεί ως μια ιστορία από μόνο του, η βαρύτητα των γεγονότων που εξελίσσονται μπροστά στα μάτια σας είναι ιδιαιτέρως μειωμένη αν δεν γνωρίζετε τα γεγονότα που θα ακολουθήσουν. Το πιο τρανταχτό παράδειγμα αυτού ίσως είναι ένας απλός, λιτός, ροζ φιόγκος στα μαλλιά ενός αγαπημένου κοριτσιού. Στην περίπτωση που η ιστορία των Cloud, Aerith, Tifa είναι κάτι που έχετε ζήσει, τότε το Crisis Core αποτελεί ένα χριστουγεννιάτικο δώρο για εσάς, ειδικά αν δεν έχετε παίξει την πρώτη έκδοσή του στο PSP.

To review βασίστηκε στη ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού, η οποία μας παραχωρήθηκε από τη CD Media.

The Verdict

Τα φαντάσματα του παρελθόντος παίρνουν σάρκα και οστά σε μια περιπέτεια που εξυμνεί την δύναμη της ψυχής ενός ανθρώπου, ενός αφανούς ήρωα που με το πέρασμά του άγγιξε τις καρδιές όσων γνώρισε και όσων αγάπησε. Ο Zack ζεί μέσα από την κορδέλα της Aerith, μέσα από την διαδοχή του Buster Sword από τον Cloud, μέσα από την καλοσύνη που έδειξε σε ένα μικρό κορίτσι από το Wutai που τον έφερε πολλές φορές αντιμέτωπο με κινδύνους. Μένει πλέον να δούμε αν η ιστορία του θα αλλάξει με την αναγέννηση του Final Fantasy VII. Nomura είναι αυτός, ό,τι θέλει κάνει.


Πηγη

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !