Ενισχύοντας την ασφάλεια των οχημάτων της, η Hyundai ξεκινά να τοποθετεί αισθητήρες αναγνώρισης δακτυλικών αποτυπωμάτων δίπλα στο τιμόνι.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το New Atlas, το μοντέλο Hyundai Santa Fe του 2019 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην αναγνώριση των δακτυλικών αποτυπωμάτων του οδηγού, τόσο για την εκκίνηση του οχήματος όσο και για την είσοδο στο όχημα, καθιστώντας περιττές τις κλειδαριές. Με το που θα ακουμπά στην ειδική επιφάνεια στις πόρτες ο νόμιμος κάτοχός του, θα επιτρέπεται η είσοδος στο όχημα, ενώ ακουμπώντας πάνω στην ειδική επιφάνεια στο ταμπλό, δίπλα στο τιμόνι, θα μπορεί να ξεκινά το όχημα.
Ταυτόχρονα, θα αναγνωρίζεται ο οδηγός και θα φορτώνεται το προσωπικό του προφίλ το οποίο περιλαμβάνει την επιθυμητή θέση οδήγησης, ενώ στο μέλλον θα μπορεί να γίνεται και η ρύθμιση της επιθυμητής θερμοκρασίας, της μουσικής και άλλα παρόμοια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai θεωρεί ότι η πιθανότητα να γίνει λάθος στην αναγνώριση των δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι 1 στις 50.000, επομένως ένα τέτοιο σύστημα θεωρείται ιδανικό για χρήση σε ένα αυτοκίνητο. Παράλληλα, το εν λόγω σύστημα θα βελτιώνεται όσο περισσότερο το χρησιμοποιεί κανείς.
Είναι προφανές ότι θα υπάρχει και το κατάλληλο backup σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, αλλά η Hyundai δεν ξεκαθαρίζει επακριβώς ποιο είναι αυτό.
Πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το New Atlas, το μοντέλο Hyundai Santa Fe του 2019 θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στην αναγνώριση των δακτυλικών αποτυπωμάτων του οδηγού, τόσο για την εκκίνηση του οχήματος όσο και για την είσοδο στο όχημα, καθιστώντας περιττές τις κλειδαριές. Με το που θα ακουμπά στην ειδική επιφάνεια στις πόρτες ο νόμιμος κάτοχός του, θα επιτρέπεται η είσοδος στο όχημα, ενώ ακουμπώντας πάνω στην ειδική επιφάνεια στο ταμπλό, δίπλα στο τιμόνι, θα μπορεί να ξεκινά το όχημα.
Ταυτόχρονα, θα αναγνωρίζεται ο οδηγός και θα φορτώνεται το προσωπικό του προφίλ το οποίο περιλαμβάνει την επιθυμητή θέση οδήγησης, ενώ στο μέλλον θα μπορεί να γίνεται και η ρύθμιση της επιθυμητής θερμοκρασίας, της μουσικής και άλλα παρόμοια.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η Hyundai θεωρεί ότι η πιθανότητα να γίνει λάθος στην αναγνώριση των δακτυλικών αποτυπωμάτων είναι 1 στις 50.000, επομένως ένα τέτοιο σύστημα θεωρείται ιδανικό για χρήση σε ένα αυτοκίνητο. Παράλληλα, το εν λόγω σύστημα θα βελτιώνεται όσο περισσότερο το χρησιμοποιεί κανείς.
Είναι προφανές ότι θα υπάρχει και το κατάλληλο backup σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά, αλλά η Hyundai δεν ξεκαθαρίζει επακριβώς ποιο είναι αυτό.
Πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.