Online Screen Recorder

Τεχνική Ανάλυση – Γνωρίζοντας την Renault R.S.18

0
Εμφανισιακά, το μονοθέσιο διαθέτει πολύ περισσότερο μαύρο χρώμα σε σχέση με τον προκάτοχό του, ενώ υπάρχει και μια διαφορετική απόχρωση στο κίτρινο που χρησιμοποιήθηκε. Οδηγοί της ομάδας θα είναι οι Nico Hulkenberg και Carlos Sainz Jr και οι βλέψεις της γαλλικής εταιρίας για το 2018 περιλαμβάνουν τουλάχιστον το πλασάρισμα στην πεντάδα του πρωταθλήματος κατασκευαστών. 


Η ομάδα τερμάτισε πέρυσι στην έκτη θέση, νικώντας την Toro Rosso στον τελευταίο αγώνα.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά της R.S18

Πλαίσιο

Μορφοποιημένο ανθρακόνημα και σύνθετο monocoque από κυψελωτό αλουμίνιο, κατασκευασμένο από τη Renault Sport Formula One Team και σχεδιασμένο για μέγιστη αντοχή με ελάχιστο βάρος. Η μονάδα ισχύος της Renault Sport είναι εγκατεστημένη ως πλήρες μέλος.

Εμπρόσθια ανάρτηση

Πάνω και κάτω ψαλίδια από ανθρακόνημα τα οποία συνδέονται εσωτερικά με ένα rocker μέσω ενός ωστηρίου. Αυτό συνδέεται με τις ράβδους στρέψης και τα αμορτισέρ τα οποία είναι τοποθετημένα μέσα στο μπροστινό μέρος του μόνοκοκ. Ορθοστάτες αλουμινίου και ζάντες μαγνησίου OZ.

Πίσω ανάρτηση


Πάνω και κάτω ψαλίδια από ανθρακόνημα με ράβδους στρέψης που συνεργάζονται με ράβδους έλξης και αμορτισέρ εγκάρσια τοποθετημένα στο εσωτερικό του περιβλήματος του κιβωτίου ταχυτήτων. Ορθοστάτες αλουμινίου και ζάντες μαγνησίου OZ.


Κιβώτιο ταχυτήτων

Οκτατάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τιτανίου με όπισθεν και σύστημα «Quickshift» σε λειτουργία για να μεγιστοποιηθεί η ταχύτητα της αλλαγής ταχυτήτων.

Σύστημα καυσίμου

Ενισχυμένη κυψέλη καυσίμου με Kevlar από την ATL.

Ηλεκτρικά

MES-Microsoft Standard Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου.

Σύστημα φρένων

Δίσκοι και τακάκια από ανθρακόνημα. Δαγκάνες της Brembo S.p.A. και αντλία φρένων από την AP Racing.

Cockpit


Αφαιρούμενο κάθισμα οδηγού, ανατομικά διαμορφωμένο από σύνθετο άνθρακα, με ζώνη έξι σημείων. Τιμόνι το οποίο ενσωματώνει τους μοχλούς αλλαγής ταχυτήτων, του συμπλέκτη και του DRS.

Διαστάσεις και βάρος


Μπροστινό μετατρόχιο: 1600mm
Πισινό μετατρόχιο: 1550mm
Συνολικό μήκος: 5480mm
Συνολικό Ύψος: 950mm
Συνολικό πλάτος: 2000mm
Συνολικό Βάρος: 733kg, με οδηγό, κάμερες και έρμα

Κινητήρας

Κυβισμός – 1.6L σε διάταξη V



Αριθμός κυλίνδρων – 6

Όριο περιστροφής – 15.000rpm

Εισαγωγή αέρα – Υπερσυμπιεστής καυσαερίων με απεριόριστη πίεση υπερπλήρωσης (typical 5 bar abs).

Όριο ροής καυσίμου – 100 κιλά ανά ώρα

Επιτρεπόμενη ποσότητα καυσίμου ανά αγώνα – 105 κιλά

Διαμόρφωση – 90 μοίρες V6

Διάμετρος κυλίνδρου – 80mm

Διαδρομή Εμβόλου – 53mm

Ύψος στροφάλου – 90mm

Αριθμός βαλβίδων – 4 ανά κύλινδρο, 24

Τροφοδοσία καυσίμου – Άμεσος ψεκασμός καυσίμου



Σύστημα ανάκτησης ενέργειας

MGU-K – Μονάδα ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση.

MGU-K rpm – Max 50.000rpm

MGU-K ισχύς – Max 120kW

Ενέργεια που ανακτάται από την MGU-K – Max 2 MJ/το γύρο

Ενέργεια που απελευθερώνεται από την MGU-K – Max 4 MJ/το γύρο

MGU-H – Μονάδα ανάκτησης ενέργειας από τα καυσαέρια μέσω του υπερσύμπιεστη.

MGU-H rpm – >100.000rpm

Ενέργεια που ανακτάται από την MGU-H – Απεριόριστη

Γενικά

Βάρος – Ελάχιστο 145 κιλά

Αριθμός μονάδων ισχύος που επιτρέπεται για κάθε οδηγό για το 2018 – 3 ICE,Turbo,MGU-H και 2 MGU-K,ES,CU

Ιπποδύναμη – Πάνω από 950 ίπποι




πηγη


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !