Το μονοθέσιο της ομάδας δείχνει εκ πρώτης όψεως να μη διαφέρει ιδιαίτερα σε σχέση με το περσινό, με τις σημαντικότερες οπτικές αλλαγές να εντοπίζονται στην υποχρεωτική παρουσία του halo και την έλλειψη του «πτερυγίου του καρχαρία». Χρωματικά, ο σχεδιασμός είναι κατά βάση ο ίδιος.
Η ομάδα θέλει να παρουσιάσει ένα μονοθέσιο το οποίο θα έχει πιο προβλέψιμη συμπεριφορά και απόδοση σε όλες τις πίστες, και ιδιαίτερη σημασία έχει δοθεί σε μη εμφανείς αλλαγές, όπως η μείωση του βάρους και το πάτωμα του μονοθεσίου. Στον τομέα της αεροδυναμικής δεν μπορούμε να πούμε ακόμη πολλά, ενώ ο κινητήρας θα είναι ο φετινός της Ferrari.
«Εξαφανίσαμε πολλά προβλήματα στο μονοθέσιο που μας προκαλούσαν δυσκολίες. Επικεντρωθήκαμε στο να κάνουμε το μονοθέσιο πιο σταθερό στην απόδοσή του και να μειώσουμε τη διαφορά από τις κορυφαίες ομάδες», είπε ο Gene Haas.
Ο Gunther Steiner, επικεφαλής της ομάδας, αναγνώρισε ότι στο αυτοκίνητο υπάρχουν ελάχιστες ριζικές αλλαγές, πέρα από τις αλλαγές που επιβλήθηκαν από τους κανονισμούς.
«Το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου ήταν η προσθήκη του halo», είπε.
«Χρειάστηκε αρκετή αεροδυναμική μελέτη, οι σχεδιαστές έπρεπε να εργαστούν σκληρά για να τροποποιήσουν το σασί έτσι ώστε το halo να ενσωματωθεί σωστά και να αντέχει τα φορτία».
«Το συνολικό ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου αυξήθηκε λόγω του halo, ενώ υπάρχει επίσης υψηλότερο κέντρο βάρους λόγω της θέσης του halo, αλλά αυτό εξάλλου είναι το ίδιο για όλες τις ομάδες».
«Οι κανονισμοί παρέμειναν αρκετά σταθεροί μεταξύ 2017 και 2018, οπότε η VF-18 είναι μια εξέλιξη του αυτοκινήτου μας από πέρυσι – περισσότερο στοχεύσαμε να τελειοποιήσουμε αυτό που ήδη είχαμε, για αυτό θα δείτε μέρη που είχαμε στο περσινό αυτοκίνητο να υπάρχουν και στο φετινό».
Ο Steiner πιστεύει ότι η Haas μπορεί να σημειώσει ικανοποιητική πρόοδο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών αν μάθει να παίρνει περισσότερα από το αυτοκίνητο τα Σαββατοκύριακα.
«Το αυτοκίνητο του 2017 ήταν στην πραγματικότητα αρκετά καλό, αλλά δεν παίρναμε πάντα το καλύτερο από αυτό, και αυτό θέλουμε να αλλάξουμε το 2018», εξήγησε.
«Κάναμε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ για να μπορούμε να τοποθετούμε το σωστό έρμα. Ήμασταν σε θέση να κάνουμε καλύτερη δουλειά με την κατανομή του βάρους».
«Το μεγαλύτερο μέρος της εξέλιξης του αυτοκινήτου ήταν η προσθήκη του halo», είπε.
«Χρειάστηκε αρκετή αεροδυναμική μελέτη, οι σχεδιαστές έπρεπε να εργαστούν σκληρά για να τροποποιήσουν το σασί έτσι ώστε το halo να ενσωματωθεί σωστά και να αντέχει τα φορτία».
«Το συνολικό ελάχιστο βάρος του αυτοκινήτου αυξήθηκε λόγω του halo, ενώ υπάρχει επίσης υψηλότερο κέντρο βάρους λόγω της θέσης του halo, αλλά αυτό εξάλλου είναι το ίδιο για όλες τις ομάδες».
«Οι κανονισμοί παρέμειναν αρκετά σταθεροί μεταξύ 2017 και 2018, οπότε η VF-18 είναι μια εξέλιξη του αυτοκινήτου μας από πέρυσι – περισσότερο στοχεύσαμε να τελειοποιήσουμε αυτό που ήδη είχαμε, για αυτό θα δείτε μέρη που είχαμε στο περσινό αυτοκίνητο να υπάρχουν και στο φετινό».
Ο Steiner πιστεύει ότι η Haas μπορεί να σημειώσει ικανοποιητική πρόοδο στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών αν μάθει να παίρνει περισσότερα από το αυτοκίνητο τα Σαββατοκύριακα.
«Το αυτοκίνητο του 2017 ήταν στην πραγματικότητα αρκετά καλό, αλλά δεν παίρναμε πάντα το καλύτερο από αυτό, και αυτό θέλουμε να αλλάξουμε το 2018», εξήγησε.
«Κάναμε το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο ελαφρύ για να μπορούμε να τοποθετούμε το σωστό έρμα. Ήμασταν σε θέση να κάνουμε καλύτερη δουλειά με την κατανομή του βάρους».