Online Screen Recorder

Malaysian GP – Τεχνικά χαρακτηριστικά

0
Η πίστα της Κουάλα Λουμπούρ στη Μαλαισία έχει πολύ υψηλή θερμοκρασία και υγρασία, με τα επίπεδα πρόσφυσης να αυξάνονται σταδιακά μέσα στο Σαββατοκύριακο, ενώ ο αγώνας συμπληρώνεται στους 56 γύρους.

Δεν υπάρχουν μεγάλες ανωμαλίες στο οδόστρωμα καθώς ασφαλτοστρώθηκε εκ νέου μετά τον αγώνα του 2007. Τα kerbs δεν αποτελούν πρόβλημα ενώ η τελική ταχύτητα μπορεί να επιτευχθεί είτε πριν τη 1η στροφή ή πριν την 15η, ανάλογα με την κατεύθυνση του ανέμου.

Η φθορά των φρένων είναι μέσου επιπέδου ενώ η 1η ταχύτητα δεν χρησιμοποιείται στη πίστα. Τα όποια ζητήματα πρόσφυσης και υποστροφής στα κομμάτια υψηλής ταχύτητας αφορούν κύρια θέματα ισορροπίας των μονοθεσίων.

Οι καιρικές συνθήκες του αγώνα του 2012
Θερμοκρασία αέρα/πίστας (C): 30/37
Υψόμετρο (μέτρα): 31
Ατμοσφαιρική πίεση (HPA): 1006
Υγρασία (%): 60
Άνεμος (χλμ/ω): ΒΔ 5

Προκριματικά 2013
P1: Vettel, 1:49.674 (Q3)
P2: Massa, 1:50.587 (Q3)
P3: Alonso, 1:50.727(Q3)

Αγώνας 2013

P1: Vettel
P2: Webber
P3: Hamilton

Ιδιαιτερότητες πίστας

Αναπηδήσεις: μικρό επίπεδο
Ευκαιρία προσπεράσματος: στροφή 15
Kerbs: ομαλά
Ιδιαιτερότητα ρύθμισης ύψους μονοθεσίου: καμία
Φθορά Κινητήρα: μεσαία
Φθορά Κιβωτίου ταχυτήτων: μεσαία
Αεροδυναμική απόδοση μονοθεσίου: μεσαία
Βελτίωση πρόσφυσης κατά τη διάρκεια του GP: μεσαία / υψηλή
Αεροδυναμικές ρυθμίσεις: Υψηλές
Φθορά φρένων: Μεσαίο
Ανάγκη ψύξης φρένων: Μεσαίο

πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !