Εδώ και λίγους μήνες κυκλοφορούσαν φήμες και κάποια σχέδια για μια νέα μοτοσυκλέτα της ιταλικής Bimota με κινητήρα BMW και να που όλα επαληθεύονται, αφού εντός των ημερών αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση για την παρουσίαση δύο μοντέλων concept με το μηχανικό σύνολο της πανίσχυρης τετρακύλινδρης supersport BMW S 1000RR.
Οι κωδικές ονομασίες τους είναι ΒΒ-2 & ΒΒ-3 (ΒΒ από τα αρχικά των δύο εταιριών) και αφορούν σε μια supersport και μια streetfighter αντίστοιχα, με αναλοίωτη την ισχύ των 193 ίππων του εξαίρετου γερμανικού κινητήρα και οπτικές διαφοροποιήσεις που εντοπίζονται στα πλαστικά αεροδυναμικά βοηθήματα (φέρινγκ, καρίνα) και στα μαρσπιέ συνεπιβάτη (που δεν υπάρχουν στην έκδοση supersport). Δεν είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται οι δύο εταιρίες και ένα ταξίδι πίσω στο 1995 θα μας θυμίσει τη Bimota BB-1 Supermono, μια μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα με τον κινητήρα της On-Off BMW F 650 (για να ακριβολογούμε ήταν κατασκευασμένος από την αυστριακή Rotax πάνω σε προδιαγραφές του βαυαρού κατασκευαστή), που παράχθηκε σε μόλις 376 κομμάτια για τους αγώνες S.O.S (Sound of Singles). Στη «μαμακίσια» έκδοσή της απέδιδε 48 ίππους, «τελίκιαζε» στα 200 και ζύγιζε 167 κιλά.
Στις φωτογραφίες που παραθέτουμε μπορείτε να δείτε τόσο μια ΒΒ-1 του '95 όσο και τα σχέδια των ΒΒ-2 και ΒΒ-3 (που σύντομα θα μάθουμε αν ευσταθούν). Οι «κακές» γλώσσες, πάντως, λένε ότι η συνεργασία αυτή ήταν επιτακτική για τη BMW και το κύρος της και πως επισπεύσθηκε μετά την εξαγορά της Ducati από την Audi...