Online Screen Recorder

Ο Χάμιλτον στο θρόνο του.

0
Ο Χάμιλτον έμεινε ανεπηρέαστος από τη βροχή και τις εγκαταλείψεις των αντιπάλων και έφτασε στην τρίτη φετινή του νίκη, περνώντας πρώτος στο πρωτάθλημα των πιλότων με 182 βαθμούς. Δεύτερος ο Μαρκ Γουέμπερ, που πλήρωσε φτηνά την καταστροφική του εκκίνηση, στην τρίτη θέση ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα.
Ο αγώνας στο Σπα του Βελγίου έκρυβε πολλά απρόοπτα. Η εκκίνηση ήταν καταστροφική για τον Μαρκ Γουέμπερ, ο οποίος έπεσε από την πρώτη στην πέμπτη θέση. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν εκείνος που που βρέθηκε να προπορεύεται της κούρσας, ενώ οι Κούμπιτσα, Μπάτον και Φέτελ ήταν πίσω από το Βρετανό πιλότο της McLaren.



Με το "καλημέρα" (μόλις στο δεύτερο γύρο), ο Μπαρικέλο έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του, με αποτέλεσμα να γλιστρήσει και να πέσει πάνω του ο Αλόνσο. Ο Βραζιλιάνος αποχαιρέτησε πριν καλά - καλά ξεκινήσει η "μάχη", αφού η Williams του .

Στη συνέχεια ο Μπάτον πέρασε τον Κούμπιτσα για τη δεύτερη θέση, ενώ ο Αλόνσο μπήκε στα pit για να βάλει τη μεσαία γόμα.

Το πέσιμο της κίτρινης σημαίας βρήκε τους Χάμιλτον, Μπάτον, Κούμπιτσα, Φέτελ, Γουέμπερ, Μάσα, Χούλκενμπεργκ, Σούτιλ και Λιούτσι να είναι στις πρώτες θέσεις.

Σε αυτό το σημείο ο Χάμιλτον προσπαθούσε να αυξήσει τη διαφορά του απότ τους ανταγωνιστές του, ενώ ο Αλόνσο ήθελε να ανακτήσει το χαμένο έδαφος.

Ο Ισπανός με το πόδι στο γκάζι περνούσε όποιον έβλεπε μπροστά του. Όμως, τη στιγμή που ήταν όγδοος και έβλεπε τον αγώνα του να πηγαίνει σχετικά καλά, εγκατέλειψε. Αρχικά, ο πιλότος της Ferrari έχασε τη γραμμή του και η F10 του κόλλησε στη μέση της πίστας.

Αντίθετα είναι τα συναισθήματα για τον έτερο πιλότο της Scuderia, Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος πιλότος τερμάτισε στην τέταρτη θέση, έχοντας εκκινήσει έκτος. Βέβαια, ο Μάσα εκμεταλλεύτηκε τόσο την αποχώρηση του Μπάτον, όσο και την εικόνα του Φέτελ, ο οποίος κατέστρεψε τον αγώνα του Μπάτον και κατά συνέπεια τον δικό του.

Στο 18ο γύρο, ενώ κατευθυνόταν ο Γερμανός για το Bus Stop, έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιού του και έπεσε πάνω στον Μπάτον που ήταν έτοιμος να στρίψει.

Σε αυτό το σημείο τελείωσε η προσπάθεια του παγκόσμιου πρωταθλητή για το 2009, ενώ ο ίδιος ο Φέτελ αναγκάστηκε να μπει στα pit για να αλλάξει πτέρυγα. Στη συνέχεια οι αγωνοδίκες του επέβαλαν ποινή διέλευσης. Πριν τελειώσει ο αγώνας οι κακοτυχία δεν είχε αφήσει τον Φέτελ, οποίος είδε τον πίσω αριστερό τροχό του να "τραυματίζεται". Κατά την προσπέρασή του στο Λιούτσι η ρόδα του "ταύρου" ήρθε σε επαφή με τη Force Inidia του Ιταλού και γι' αυτό προήλθε αυτό το πρόβλημα.

Αναλυτικά η κατάταξη του GP στο Σπα:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:41:05.571
2. Γουέμπερ, Red Bull, +1.5
3. Κούμπιτσα, Renault, +3.4
4. Μάσα, Ferrari, +8.2
5. Σούτιλ, Force India, + 9.0
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +12.3
7. Σουμάχερ, Mercedes, +15.5
8. Κομπαγιάσι, BMW Sauber, +16.6
9. Πετρόφ, Renault, +23.8
10. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, + 29.4
11. Λιούτσι, Force India, +34.8
12. Ντε λα Ρόσα, BMW Sauber, +36.0
13. Μπουεμί, Toro Rosso, +39.8
14. Χούλκενμπεργκ, Williams, +1 γύρος
15. Φέτελ, Red Bull, +1 γύρος
16. Κοβαλάινεν, Lotus, +1 γύρος
17. Ντι Γκράσι, Virgin, +1 γύρος
18. Γκλοκ, Virgin, +1 γύρος
19. Τρούλι, Lotus, +1 γύρος
20. Γιαμαμότο, HRT, +3 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Αλόνσο, Ferrari
2. Μπάτον, McLaren
3. Σένα, HRT
4. Μπαρικέλο, Williams

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !