Online Screen Recorder

GRAND PRIX ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ - Κόκκινη κυριαρχία, νίκη-δώρο στον Αλόνσο!

0

Είναι ο νούμερο 1 οδηγός της Ferrari και αυτό δεν μπορεί να το αμφισβητήσει κανείς. Ο Φερνάντο Αλόνσο έφτασε στη δεύτερη νίκη του με το κόκκινο μονοθέσιο (και 23η της καριέρας του), αφού πρώτα βέβαια χρειάστηκε η ιταλική ομάδα να… ξεκαθαρίσει την κατάσταση και να διατάξει τον Φελίπε Μάσα να αφήσει τον team mate του να περάσει. Ο Βραζιλιάνος τερμάτισε δεύτερος συμπληρώνοντας την απόλυτη κυριαρχία της Σκουντερία στο Χοκενχάιμ, στο δεύτερο φετινό 1-2 της Ferrari μετά την πρεμιέρα του πρωταθλήματος στο Μπαχρέιν.

 Ο Μάσα ήταν ο μεγάλος κερδισμένος της εκκίνησης αφού κατάφερε να περάσει μπροστά έχοντας τον Αλόνσο πίσω του και μέχρι τον 48ο γύρο έδειχνε ικανός να φτάσει μέχρι τη νίκη, ακριβώς ένα χρόνο μετά το σοβαρό ατύχημα που είχε και παραλίγο να του στοιχήσει τη ζωή. Σε εκείνο το σημείο ήρθε το… μήνυμα από τα πιτ της ομάδας προς τον Βραζιλιάνο, ότι ο Ισπανός είναι πιο γρήγορος και αμέσως ο Μάσα έκοψε ταχύτητα αφήνοντας τον team mate του να περάσει, να φτάσει στη νίκη και τους 123 βαθμούς στο πρωτάθλημα.
Η ατμόσφαιρα στο βάθρο μόνο γιορτινή δεν ήταν, με τους δύο πιλότους της Ferrari να είναι φανερά μαγκωμένοι και να μην παίζουν καν με τις σαμπάνιες. Στο τρίτο σκαλί βρέθηκε ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο οποίος για μια ακόμη φορά δεν κατάφερε να αξιοποιήσει την pole που είχε, αφού έκανε τραγικό λάθος στην εκκίνηση επιτρέποντας στους δύο αντιπάλους του να τον περάσουν.

Ο Γερμανός φέτος έχει πάρει έξι pole, αλλά μπόρεσε να κερδίσει μόλις μια φορά εκκινώντας από την πρώτη θέση. Το θετικό γι’ αυτόν είναι ότι έφτασε στη βαθμολογία τον team mate του Μαρκ Γουέμπερ (από 136 πόντους έκαστος), ο οποίος τερμάτισε έκτος, δίνοντας ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην εσωτερική μάχη της Red Bull και ανεβάζοντας το θερμόμετρο για την επόμενη κρίσιμη απόφαση της ομάδας…

Η τέταρτη και πέμπτη θέση πήγε στην πρωτοπόρο των δύο πρωταθλημάτων, McLaren, η οποία δεν ήταν αρκετά γρήγορη για να ακολουθήσει την πρώτη τριάδα. Ο επικεφαλής στους οδηγούς Λιούις Χάμιλτον έφτασε τους 157 βαθμούς, με τον Τζένσον Μπάτον που ακολούθησε να παραμένει δεύτερος με 143. Τα «ασημένια βέλη» παρέμειναν αρκετά μπροστά και στους κατασκευαστές, έχοντας 300 βαθμούς, έναντι 272 της Red Bull και 208 της Ferrari.
Η έβδομη θέση πήγε στον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, με τη Renault να βλέπει και το δεύτερο μονοθέσιό της στους βαθμούς, αφού ο Βιτάλι Πετρόφ τερμάτισε δέκατος. Οι εναπομείνασες δύο θέσεις πήγαν στη Mercedes, με τον Ρόζμπεργκ να είναι όγδοος και τον Σουμάχερ ένατος.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !