Ακόμα και στο συνήθως προβληματικό οπίσθιο τμήμα αυτή της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι Κορεάτες έκαναν τα μαγικά τους κλείνοντας λίγο περισσότερο το πίσω παρμπρίζ και θυσιάζοντας βέβαια λίγο από τον χώρο των αποσκευών, που δεν είναι και λίγος (591 lt). Αλλωστε η γενναία αύξηση του μεγέθους του, σε σχέση με το Tucson, έγινε κατά 100% προς όφελος των επιβατών, ενώ αφήνει ένα ερωτηματικό για το αν οι Κορεάτες ετοιμάζουν και κάποιο μικρό SUV ώστε να μπει σφήνα στα Skoda Yeti, Nissan Qashqai κ.λπ.
Βέβαια, η ύπαρξη και δικίνητων εκδόσεων στο ix35 «βαπτίζει» το νέο Hyundai ως έναν, λίγο μεγαλύτερο, ανταγωνιστή των δύο παραπάνω SUV. Η σχεδίαση του εσωτερικού του ix35 παίρνει άριστα. Είναι το ομορφότερο ταμπλό που έχουμε συναντήσει σε Hyundai αυτοκίνητο, συνάμα και το ποιοτικότερο, με ωραίους χρωματισμούς (χρώμα αλουμινίου σε πολλά σημεία), εργονομία και καλής ποιότητας υλικά. Μας άρεσε ιδιαίτερα η μεγάλη οθόνη αφής που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό και από την οποία μπορείς να δεις πληροφορίες για το αυτοκίνητο (υπολογιστής ταξιδιού, κατανάλωση κ.λπ.), ενώ χειρίζεσαι από εκεί και το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Κινητήρες.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.410 x 1.820 x 1.660 mm
Χώρος αποσκευών: 591 lt
Κινητήρας: 1.591 cc, 1.998 cc
Ισχύς (PS/rpm): 140/6.400, 163/6.200
Ροπή: (kgm/rpm): -, 19,8/4.600
Βάρος: 1.450 kg
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 και 6 σχ.ή αυτόματο 6 σχέσεων
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ Τελική ταχύτητα (km/h): - , 182
Επιτάχυνση 0-100 km: -, 10,7 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): -, 7,6 lt
Εκπομπές CO2: -, 181 g/km