Online Screen Recorder

Hyundai ix35

0
Αναμφίβολα η συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία έχει και τις γνώσεις και την εμπειρία να κάνει πρωταθλητισμό στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αυτό ευελπιστεί το ix35, να κάνει πρωταθλητισμό στην Ελλάδα… Σχεδιαστικά, οι άνθρωποι της Hyundai μάς εξέπληξαν. Ξέφυγαν εντελώς από τα δεδομένα του Tucson, πλησιάζοντας προς αυτά της σειράς «i». Και από αυτή βέβαια υπάρχουν αρκετές διαφορές.
Ακόμα και στο συνήθως προβληματικό οπίσθιο τμήμα αυτή της κατηγορίας των αυτοκινήτων, οι Κορεάτες έκαναν τα μαγικά τους κλείνοντας λίγο περισσότερο το πίσω παρμπρίζ και θυσιάζοντας βέβαια λίγο από τον χώρο των αποσκευών, που δεν είναι και λίγος (591 lt). 
Αλλωστε η γενναία αύξηση του μεγέθους του, σε σχέση με το Tucson, έγινε κατά 100% προς όφελος των επιβατών, ενώ αφήνει ένα ερωτηματικό για το αν οι Κορεάτες ετοιμάζουν και κάποιο μικρό SUV ώστε να μπει σφήνα στα Skoda Yeti, Nissan Qashqai κ.λπ.


Βέβαια, η ύπαρξη και δικίνητων εκδόσεων στο ix35 «βαπτίζει» το νέο Hyundai ως έναν, λίγο μεγαλύτερο, ανταγωνιστή των δύο παραπάνω SUV. Η σχεδίαση του εσωτερικού του ix35 παίρνει άριστα. Είναι το ομορφότερο ταμπλό που έχουμε συναντήσει σε Hyundai αυτοκίνητο, συνάμα και το ποιοτικότερο, με ωραίους χρωματισμούς (χρώμα αλουμινίου σε πολλά σημεία), εργονομία και καλής ποιότητας υλικά. Μας άρεσε ιδιαίτερα η μεγάλη οθόνη αφής που κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό και από την οποία μπορείς να δεις πληροφορίες για το αυτοκίνητο (υπολογιστής ταξιδιού, κατανάλωση κ.λπ.), ενώ χειρίζεσαι από εκεί και το ηχοσύστημα και το σύστημα πλοήγησης. Κινητήρες.
Το νέο SUV της Hyundai θα είναι διαθέσιμο με πέντε κινητήρες, εκ των οποίων οι δύο είναι βενζίνης. Από τον Απρίλιο που θα εισαχθεί το ix35, θα είναι διαθέσιμο με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό, απόδοσης 163 PS. Αυτή η έκδοση θα είναι μόνο τετρακίνητη (σε άλλες αγορές και δικίνητη). Από τον Σεπτέμβριο αναμένεται και ο νέος turbo κινητήρας της Hyundai, απόδοσης 140 ίππων στις 6.400 rpm.
 Η εκπομπή ρύπων του συγκεκριμένου κινητήρα θα είναι στα (μόλις) 149 g/km, κάτι που το τοποθετεί στην αγορά ως ένα από τα πιο… οικολογικά και οικονομικά (σε κατανάλωση) SUV, με τη διαφορά όμως ότι δεν θα είναι και τόσο… SUV, αφού θα εισαχθεί μόνο σε δικίνητη έκδοση (δυστυχώς). Πιο πολύ σε Crossοver θα φέρνει, ενώ σύμφωνα με τους ανθρώπους της Hyundai θα διαθέτει κάποια από τα απαραίτητα ηλεκτρονικά συστήματα για καταβάσεις κ.λπ.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.410 x 1.820 x 1.660 mm 

Χώρος αποσκευών: 591 lt
Κινητήρας: 1.591 cc, 1.998 cc
Ισχύς (PS/rpm): 140/6.400, 163/6.200
Ροπή: (kgm/rpm): -, 19,8/4.600

Βάρος: 1.450 kg 

Κιβώτιο: Μηχανικό 5 και 6 σχ.ή αυτόματο 6 σχέσεων 

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 
Τελική ταχύτητα (km/h): - , 182 

Επιτάχυνση 0-100 km: -, 10,7 sec 

Μικτή κατανάλωση (/100 km): -, 7,6 lt 

Εκπομπές CO2: -, 181 g/km

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !