Online Screen Recorder

Μπαράζ ανακλήσεων στα υβριδικά της Toyota.

0
Η αυτοκινητοβιομηχανία Toyota θα ανακαλέσει τα υβριδικά της αυτοκίνητα Prius από όλο τον κόσμο λόγω προβλήματος που παρουσιάζουν στο σύστημα πέδησης, όπως ανακοίνωσε την Τρίτη το υπουργείο Μεταφορών της Ιαπωνίας.
Στην ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι η Toyota θα ανακαλέσει συνολικά 223.068 υβριδικά αυτοκίνητα - από τα οποία τα 199.666 είναι Prius - στην Ιαπωνία, εξαιτίας ελαττώματος στο υδρολυτικό σύστημα πέδησης, το οποίο λειτουργεί με καθυστέρηση. Πρόκειται για αυτοκίνητα της λεγόμενης «τρίτης γενιάς» Prius που κατασκευάστηκαν στην Ιαπωνία μετά το Μάιο του 2009.
«Ακούσαμε ότι η Toyota θα λάβει το ίδιο μέτρο παντού στον κόσμο», δήλωσε εκπρόσωπος του υπουργείου.
 Επιπλέον, το υπουργείο ανακοίνωσε πως η εταιρία θα σταματήσει τις πωλήσεις των υβριδικών μοντέλων SAI, Lexus HS250h και Prius PHV στην Ιαπωνία και θα ανακαλέσει 23.402 από αυτά τα οχήματα.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Toyota Ακίο Τογιόντα δεσμεύτηκε από πλευράς του ότι ο ιαπωνικός όμιλος θα «κάνει ό,τι είναι δυνατόν» για να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των πελατών του, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μετά την ανακοίνωση της ανάκλησης. Ο Τογιόντα επισήμανε επίσης ότι θα μεταβεί στις ΗΠΑ για να δώσει εξηγήσεις μετά την ανάκληση εκατομμυρίων αυτοκινήτων που παρουσίασαν τεχνικά προβλήματα.
Το Prius, το οποίο πήρε το όνομά του από τη λατινική λέξη που σημαίνει «πρώτος» είναι το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε σε ευρεία κλίμακα στον κόσμο. Το πρώτο μοντέλο του συγκεκριμένου αυτοκινήτου κυκλοφόρησε το 1997. Έως τις 31 Αυγούστου του 2009 σχεδόν 1,5 αγοραστές το επέλεξαν σε 40 χώρες. Το Prius αναδείχτηκε το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο στην Ιαπωνία το 2009, καθώς η ιαπωνική κυβέρνηση ενθαρρύνει με οικονομικά κίνητρα τους αγοραστές να στρέφονται στα «καθαρά» αυτοκίνητα. Η τρίτη γενιά του οχήματος, αυτή που παρουσίασε προβλήματα στο σύστημα πέδησης, κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το Μάιο του 2000 και αναμένεται να διατεθεί σταδιακά σε 80 χώρες.
Το νέο Prius 2010 κατασκευάζεται επί του παρόντος μόνο στην Ιαπωνία (η προηγούμενη γενιά κατασκευαζόταν και στην Κίνα). Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία νικελίου και βενζινοκινητήρα 1.800 κυβικών εκατοστών. H Toyota έχει πουλήσει 170.000 αυτοκίνητα Prius στην Ιαπωνία και 100.000 στις ΗΠΑ. Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το Δεκέμβριο την τέταρτη γενιά του αυτοκινήτου. Το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με μπαταρία ιόντων λιθίου. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει το 2011 ύστερα από εκτενή τεστ που θα γίνουν στο Στρασβούργο.
Τα υβριδικά αυτοκίνητα συνιστούν τον πυλώνα της αναπτυξιακής στρατηγικής της Toyota, που κατασκεύασε 530.000 οχήματα αυτού του τύπου το 2009.
Σε άλλη εξέλιξη, η Toyota ανακοίνωσε την Τρίτη την πλήρη επανέναρξη της παραγωγής στη βόρεια Αμερική των μοντέλων της που ανακλήθηκαν λόγω προβλημάτων στο σύστημα επιτάχυνσης και η οποία είχε διακοπεί για το διάστημα της ανάκλησής τους. «Όλες οι μονάδες που εμπλέκονταν στην διακοπή της παραγωγής έχουν ξαναρχίσει να εργάζονται», ανακοίνωσε εκπρόσωπος του ομίλου.
Τα οχήματα που θα βγουν από τα εργοστάσια αυτά θα είναι εξοπλισμένα με νέα πεντάλ γκαζιού, τα οποία διορθώθηκαν από την αυτοκινητοβιομηχανία, έπειτα από την ανάκληση τον περασμένο μήνα εκατομμυρίων οχημάτων, ύστερα από παράπονα ότι το πεντάλ μπλόκαρε, τόνισε ο ίδιος. «Με τη διευθέτηση του προβλήματος, πιστεύουμε πως τα οχήματά μας είναι πλέον κατάλληλα για πώληση», πρόσθεσε.
Η αμερικανική θυγατρική της Toyota είχε ανακοινώσει στις 26 Ιανουαρίου πως αναστέλλει την πώληση οκτώ μοντέλων του ομίλου, που είχαν ανακληθεί εξαιτίας του προβλήματος στο γκάζι. Αμέσως η εταιρεία είχε τονίσει πως θα σταματούσε η παραγωγή στις ΗΠΑ και τον Καναδά των μοντέλων, των οποίων η πώληση είχε διακοπεί, προκειμένου να «τα διορθώσουν και να συντονίσουν τα μέτρα» που έπρεπε να ληφθούν.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !