Online Screen Recorder

Carlsson C25.

0
Η Carlsson, που έχει γίνει μέλος της Ομοσπονδιακής Γερμανικής Αρχής Μεταφορών ως επίσημος κατασκευαστής, παρουσιάζει για πρώτη φορά ένα δικό της μοντέλο, το οποίο θα κάνει ντεμπούτο στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και φέρει την ονομασία Carlsson C25.
Το κόνσεπτ , που βασίζεται στην Mercedes SL600, είναι ένα super GT μεγάλων επιδόσεων, με εντελώς πρωτότυπο σχεδιασμό και πολλές ιδιαιτερότητες. Το αποτέλεσμα είναι ένα πανέμορφο sports coupe με απόδοση 753 ίππων και θα κυκλοφορήσει σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, μόλις 25 κομμάτια. Κάθε ένα από τα 25 αυτά κομμάτια, θα κατασκευασθεί με βάση τις απαιτήσεις των αγοραστών τους.
Η δύναμη του Carlsson C25 προέρχεται από έναν V12 Bi-Turbo κινητήρα. Με διάφορες επεμβάσεις και βελτιώσεις η ιπποδύναμη του κινητήρα έχει αυξηθεί στα 753 άλογα ενώ η μεγίστη ροπή είναι 1320 Nm και εμφανίζεται στις 3750 σαλ. Με αυτές τις τιμές ιπποδύναμης και ροπής, το Carlsson C25 επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3.7 δευτερόλεπτα, ενώ αναπτύσσει τελική ταχύτητα 352 χλμ. / ώρα.
Κατά την εξέλιξη του Carlsson C25, οι μηχανικοί από Gut Wiesenhof (εκεί βρίσκεται η έδρα της φίρμας) κατάφεραν να ένα Super-GT, το οποίο όμως προσφέρεται και για καθημερινή χρήση, παρά τις πολύ υψηλές επιδόσεις του.
Για την επίτευξη της μέγιστης δυνατής άνεσης στο δρόμο, χωρίς να επηρεάζεται έστω και κατ’ ελάχιστον η οδηγική απόλαυση και η ασφάλεια, το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με το έξυπνο σύστημα C-Tronic SUSPENSION, το οποίο αναγνωρίζει αυτόματα τα χαρακτηριστικά των δρόμων και τις οδηγικές συνήθειες του κατόχου, ρυθμίζοντας αυτόματα τις αναρτήσεις. Ως εκ τούτου, το αυτοκίνητο έχει πάντα το ιδανικό κράτημα.
Το κιτ της εξωτερικής εμφάνισης είναι εντυπωσιακό. Με φουσκωμένα φτερά και προφυλαχτήρες αλλά και εξαιρετικής σχεδίασης πίσω μέρος.
Στο εσωτερικό έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ινών άνθρακα και δέρματος βουβάλου. Προσφέροντας έτσι υψηλό επίπεδο πολυτέλειας, όπως άλλωστε να περίμενε ο κάτοχος ενός τέτοιου αυτοκινήτου. Η εντυπωσιακή κεντρική κονσόλα είναι προσανατολισμένη προς τον οδηγό, προσφέροντας τον μέγιστο βαθμό εργονομίας.

Επιμέλεια: Δημήτρης Δοντάς
auto24.gr

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !