Online Screen Recorder

Η Airbnb προσθέτει ξενοδοχεία και πρόγραμμα αφοσίωσης

0
Η εταιρεία, που είναι γνωστή για την ενοικίαση δωματίων σε σπίτια άλλων ανθρώπων, θέλει να είναι πιο mainstream. Η Airbnb Inc. είναι σε μεγάλο βαθμό γνωστή για τα φτηνά καταλύματα και την περιστασιακή αμηχανία που έρχεται με τη διαμονή στο σπίτι κάποιου άλλου.

Τώρα η εταιρεία θέλει να διευρύνει την χρήστη της ενσωματώνοντας αυτό που εδώ και πολύ καιρό θεωρείται εχθρός: ξενοδοχεία.

Ο Brian Chesky, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Airbnb, σχεδιάζει να περιγράψει ένα νέο χάρτη πορείας σε μια εταιρική εκδήλωση την Πέμπτη, με σκοπό να καταστήσει την υπηρεσία του περισσότερο επικρατούσα. Οι προσπάθειες περιλαμβάνουν την προβολή ξενοδοχείων στην ιστοσελίδα, ένα πρόγραμμα αφοσίωσης και τη δυνατότητα να βρίσκουν οι επισκέπτες με καταλύματα που ταιριάζουν στους προϋπολογισμούς και τα γούστα τους.

Παρόλο που η Airbnb έχει αφήσει αθόρυβα ξενοδοχεία και διανυκτερεύσεις στην ιστοσελίδα της για χρόνια, ο Chesky θα δώσει τη σαφέστερη ένδειξη ότι τα ξενοδοχεία αποτελούν βασικό κομμάτι της στρατηγικής της για τη δημιουργία μιας πλήρους ταξιδιωτικής εταιρείας. Η κίνηση αποσκοπεί στην προσέλκυση επιχειρήσεων από τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία Expedia Inc και Booking Holdings Inc., παλαιότερα γνωστά ως Priceline Group. Επειδή η Airbnb χρεώνει πολύ χαμηλότερα τέλη προμήθειας, θα μπορούσε να είναι πολύ αποτελεσματική.

Από τη στιγμή που έκανε το ντεμπούτο της το 2008, η Airbnb αύξησε περίπου 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια σε χρηματοδότηση. Οι επενδυτές αποτίμησαν την επιχειρηματική δραστηριότητα στα 31 δισεκατομμύρια δολάρια, τη δεύτερη μεγαλύτερη εμπορική προώθηση των τεχνολογιών που υποστηρίζονται από την αμερικανική εταιρία, χωρίς την καταγραφή μετοχών. (Μόνο η Uber Technologies Inc. είναι πιο πολύτιμη.)

Η Airbnb έχει μια μακρά μαχητική σχέση με αυτό που περιγράφει ως "το καρτέλ του ξενοδοχείου". Στο site, ο χώρος των ξενοδοχείων δεν ήταν διακριτός από τις εγχώριες ενοικιάσεις. Ωστόσο, οι λίστες ξενοδοχείων για την υπηρεσία έχουν αυξηθεί έξι φορές κατά το τελευταίο έτος, σύμφωνα με την εταιρεία. Η υπηρεσία διαθέτει σήμερα 204.000 δωμάτια από ξενοδοχεία και χώρους με πρωινό προς ενοικίαση.

Τα οικονομικά κριτήρια είναι ιδιαίτερα ελκυστικά για τα ξενοδοχεία. Ενώ η Airbnb χρεώνει το 15 τοις εκατό προμήθεια για τους επισκέπτες, τα ξενοδοχεία και άλλοι οικοδεσπότες πληρώνουν 3 τοις εκατό έως 5 τοις εκατό για κάθε κράτηση. Αυτό είναι σημαντικά μικρότερο από το μέσο όρο του 17% έως 20% της αμοιβής άλλων ταξιδιωτικών πρακτορίων.

Σύντομα, η Airbnb θα επιτρέψει στους χρήστες να αναζητήσουν λίστες ξενοδοχείων σε μια νέα κατηγορία που ονομάζεται Boutique. Μην περιμένετε να βρείτε ένα 6στερο ξενοδοχείο εκεί. Ένα έγγραφο της Airbnb που δημιουργήθηκε για τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων αναφέρει: "Μεγαλύτερες εταιρικές αλυσίδες ξενοδοχείων δεν είναι οι κατάλληλες για την Airbnb." Η εταιρεία δήλωσε ότι θα καταρτίσει λίστες και έχει συνεργαστεί με το SiteMinder, το οποίο παρέχει λογισμικό κρατήσεων σε περίπου 28.000 μάρκες ξενοδοχείων σε όλο τον κόσμο. Στο υλικό μάρκετινγκ που διανέμεται πριν από την εκδήλωση της Πέμπτης, η λέξη "ξενοδοχείο" δεν χρησιμοποιείται ποτέ.




πηγη

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !