Σύμφωνα με τον Carlos Sainz, όταν οδηγείτε μια Ferrari με τέτοιο τρόπο ώστε τα ελαστικά να προστατεύονται, υπάρχει μηδενική ευελιξία, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να πιέσει.
Ο Ισπανός, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος στο δεύτερο Grand Prix του Μαϊάμι του περασμένου Σαββατοκύριακου, έλαβε ποινή πέντε δευτερολέπτων για υπερβολική ταχύτητα στα pit χωρίς να επηρεαστεί.
Πιο πίσω, ο συμπαίκτης του Charles Leclerc ξεκίνησε και τερμάτισε έβδομος, με την κόκκινη έξοδο του στο Q3 που τον έστειλε πιο πίσω στο grid. Και οι δύο οδηγοί παραπονέθηκαν για την ταχύτητά τους με τα σκληρά ελαστικά.
Αν και η Ferrari αναβάθμισε το πάτωμα, το δίδυμο αρχικά υπολόγισε ότι θα παρείχε καλύτερη πρόσφυση.
Σύμφωνα με τον Sainz, ο κακός ρυθμός της Κυριακής ήταν αποτέλεσμα της έλλειψης οδηγικής ευελιξίας στο αυτοκίνητο, με την πίεση της ανάρτησης να του αφήνει λίγα περιθώρια για να αλλάξει στρατηγική.
Ερωτηθείς εάν το βελτιωμένο πάτωμα τον βοήθησε και στον αγώνα, ο Ισπανός σχολίασε ότι δεν μπορούσε να πιέσει για πολύ.
"Αυτή τη στιγμή, δεν μπορώ να πιέσω. Ειδικά σε έναν αγώνα, όταν κάνεις έναν γύρο, πηγαίνεις γρήγορα και μετά τον επόμενο γύρο είσαι κατά τρία δέκατα πιο αργός γιατί τα ελαστικά το κάνουν πολύ δύσκολο", είπε. .
«Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε την ευελιξία να πιέσουμε ή να μην πιέσουμε, πρέπει να ακολουθήσουμε έναν συγκεκριμένο ρυθμό για να φτάσουμε στη γραμμή του τερματισμού.
Με εξέπληξε γιατί πίστευα ότι θα γίνουμε καλύτεροι, αλλά μας έδειξε ότι έχουμε ακόμα λίγη δουλειά να κάνουμε. "
Η αναθεωρημένη γεωμετρία δαπέδου για τη βελτίωση της ροής αέρα του διαχύτη είναι η πρώτη από μια σειρά αναβαθμίσεων για τη Ferrari που θα συνεχιστεί στην Imola και στη Βαρκελώνη.
"Δύσκολο, δύσκολο. Ήμουν λίγο έκπληκτος πόσο ταλαιπωρηθήκαμε με τα σκληρά ελαστικά, μετά από ένα πολύ δυνατό στα μεσαίο", συνόψισε ο Sainz για τον αγώνα στο Μαϊάμι.
"Δοκιμάσαμε το undercut του Fernando. Αλλά πιέζοντας το ελαστικό τρεις ή τέσσερις γύρους για το undercut σήμαινε ότι, για κάποιο λόγο τώρα με το μονοθέσιο, είχαμε μηδενική ευελιξία όσον αφορά την ώθηση.
Αν θέλω να φτάσω μέχρι το τέλος, πρέπει να μείνω κάτω από το όριο για τον υπόλοιπο αγώνα. Με τον αέρα και το πόσα ελαστικά έχουμε φορέσει, αυτή η παραμονή σε σκληρές επιφάνειες ήταν πολύ μεγάλη για εμάς», εξήγησε περαιτέρω.
«Δοκιμάσαμε undercutting και λειτούργησε, απλά κοιτάζοντας πίσω τώρα, με το μονοθέσιο που έχουμε τώρα, είχαμε πολύ μικρή ευελιξία να δοκιμάσουμε undercut και overcuts.
Είναι περισσότερο για τους περιορισμούς μας. Είναι δύσκολο να το αποδεχτείς. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε ακόμη πολλή δουλειά να κάνουμε όσον αφορά τη διαχείριση των ελαστικών και τον ρυθμό αγώνα. "
Πηγή
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.