Online Screen Recorder

Grand Prix Αυστραλίας – Race – Νίκη για Verstappen, χαμός πιο πίσω!

0

Σε έναν αγώνα που τερμάτισαν μόλις 12 μονοθέσια, ο Max Verstappen αναδείχτηκε νικητής παρά την απώλεια δύο θέσεων στην αρχή του αγώνα από τις Mercedes! Εγκατάλειψη για Leclerc και Russell, πολλές μάχες σε όλο το grid, με διπλή βαθμολόγηση για τη McLaren και διπλή εγκατάλειψη για την Alpine.

Εξαιρετική ήταν η εκκίνηση από τις δύο Mercedes. Αρχικά, ο Russell, εκκινώντας 2ος, πέρασε τον poleman, Verstappen, στην πρώτη στροφή, κάτι που έκανε και ο Lewis Hamilton στο τέλος της Στροφής 3.

Την ώρα που η Mercedes έκανε το 1-2, στον αγώνα έβγαινε κίτρινη σημαία, και λίγο αργότερα αυτοκίνητο ασφαλείας. Αιτία ήταν η επαφή ανάμεσα σε Charles Leclerc και Lance Stroll, απόρροια της οποίας ήταν η εγκατάλειψη του οδηγού της Ferrari.

Πιο πίσω, ο εκπληκτικός Alex Albon της Williams είχε ανέβει 6ος μετά την εκκίνηση, ενώ θέση από τον Carlos Sainz είχε χάσει ο Fernando Alonso.


Με το συμβάν Leclerc-Stroll να κρίνεται ως αγωνιστικό, δεδομένου ότι ο Καναδός πιέστηκε ένθεν κι ένθεν από τους Leclerc και Alonso, ο αγώνας συνεχίστηκε λίγο αργότερα, με το αυτοκίνητο ασφαλείας να μπαίνει στα pits στο τέλος του 3ου γύρου.

Αυτή τη φορά, αλλαγές στην κατάταξη δεν υπήρξαν, με τους οδηγούς να κάνουν μια επιφυλακτική επανεκκίνηση στον αγώνα. Ωστόσο, η πρώτη τριάδα άρχισε άρχισε σιγά-σιγά να ξεμακραίνει από τους υπόλοιπους, και να επιδίδεται στη δική της μάχη για την πρωτιά, με τους Russell-Hamilton-Verstappen να βρίσκονται εντός ζώνης DRS μεταξύ τους.

Ωστόσο, μάχη μεταξύ των τριών πρώτων δεν είδαμε, μιας και λίγο αργότερα βγήκε ξανά αυτοκίνητο ασφαλείας. Αυτή τη φορά είχε έρθει στην πίστα από την έξοδο του Albon. Ο Βρετανοταυλανδός, έχοντας κάνει καλεί εκκίνηση, έκανε κακή έξοδο στη Στροφή 6, χάνοντας τον έλεγχο του μονοθεσίου του και πέφτοντας πάνω στα προστατευτικά.


Η κίτρινη σημαία σύντομα έγινε κόκκινη ωστόσο, με την πίστα να έχει γεμίσει με χαλίκια από την αμμοπαγίδα και θραύσματα από τη Williams του Albon. Αυτό δεν ευνόησε τους Russell και Sainz, όμως, οι οποίοι μόλις είχαν προχωρήσει υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας σε αλλαγή της μέσης σε σκληρή γόμα. Δίνοντας τη δυνατότητα για “δωρεάν” pitstop στο υπόλοιπο grid, ο Βρετανός και ο Ισπανός είδαν τη στρατηγική επιλογή τους να τους γυρίζει μπούμερανγκ και να πέφτουν στην 7η και 11η θέση αντίστοιχα.

Με την πίστα να έχει καθαριστεί πλήρως, η επανεκκίνηση του αγώνα έγινε στις 08:33 Ώρα Ελλάδος, με τα μονοθέσια να εκκινούν από το grid και όχι εν κινήσει. Λιγότερο δράμα υπήρξε σε αυτή την εκκίνηση, με τους Hamilton και Verstappen να διατηρούν τις θέσεις τους.

Πιο πίσω, ο Russell κέρδισε άμεσα δύο θέσεις από την επανεκκίνηση, ανεβαίνοντας 5ος. Δύο θέσεις κατάφερε να κερδίσει και ο Sainz που από 11ος ανέβηκε 9ος.

Με τον Verstappen να παίρνει DRS στον 15ο γύρο, ο Ολλανδός επανάκτησε την πρώτη θέση, αξιοποιώντας το πλεονέκτημα της τελικής της RB19. Λίγες στιγμές, αργότερα 4ος ανέβηκε και ο Russell, ξεπερνώντας το εμπόδιο του Pierre Gasly που μέχρι στιγμής έκανε εξαιρετικό αγώνα για την Alpine.

Κάπου εκεί, ωστόσο, ό,τι καλό είχε χτίσει η Mercedes πήγε στράφι. Με τον Hamilton να δείχνει πως θα απειληθεί για τη 2η θέση από τον Alonso, ο 4ος Russell άρχισε να χάνει θέσεις, αντιμετωπίζοντας πρόβλημα με τον κινητήρα του, κάτι που τον ώθησε λίγες στιγμές αργότερα να “παρκάρει” τη W14 του στην έξοδο του pitlane, με φλόγες να ξεπηδούν από το πίσω μέρος.

Αποτέλεσμα της εγκατάλειψης αυτής ήταν να βγει εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έως ότου ανακτηθεί με ασφάλεια το μονοθέσιο του οδηγού της Mercedes. Λίγο αργότερα, το VSC έφυγε από την πίστα, με τον αγώνα να εκκινεί χωρίς κάποιες αλλαγές. Ανάσα κατάφερε να πάρει ο Hamilton από τον Alonso, ενώ λίγο πιο πίσω ο Perez κατάφερε να ανέβει 11ος και έπειτα 10ος, με μια σειρά εντυπωσιακών προσπεράσεων στα φρένα της πίσω ζώνης DRS, τόσο από την εξωτερική όσο και από την εσωτερική.


Φτάνοντας προς τα μισά του αγώνα, η μάχη του τραβούσε όλο το ενδιαφέρον ήταν αυτή για τον ένα βαθμό της 10ης θέσης, ανάμεσα σε Tsunoda, Piastri, Ocon. Με τον Ιάπωνα της AlphaTauri να υστερεί σε ρυθμό σε σχέση με τη McLaren και την Alpine, οι Piastri και Ocon καθυστερούσαν πίσω από τον διαχύτη του.

Αυτός που επωφελήθηκε στο τέλος ήταν ο Γάλλος, κάνοντας προσπεράσεις και στα δύο μονοθέσια, αποδεικνύοντας πως στο Albert Park η Alpine ήταν σίγουρα από τα καλύτερα μονοθέσια του midfield.

Λίγα άλλαξαν στους επόμενους γύρους, με εξαίρεση τον Perez που είχε φτάσει στην 9η θέση και καταδίωκε τον Lando Norris. Πιο μπροστά, ο Sainz δεν είχε καταφέρει ποτέ να ξεμακρύνει από την Alpine του Gasly, με τον Γάλλο να μένει διαρκώς σε ζώνη DRS, πράγμα αρκετό ώστε να τον φέρνει σταθερά σε απόσταση βολής από τον διαχύτη της SF-23 του οδηγού της Scuderia.

Στους πρώτους, ο Verstappen έκανε έναν μοναχικό αγώνα, έχοντας ανοίξει διαφορά ασφαλείας από τον Hamilton, την ίδια ώρα που ο οδηγός της Mercedes έβλεπε τη διαφορά του με τον Alonso να βρίσκεται σε ένα “μαξιλαράκι” ασφαλείας και να μην απειλείται άμεσα.

Σταθερά έδειχναν, τα πράγματα στον αγώνα, με τον μοναδικό που έκανε κινήσεις να είναι ο Perez, μιας και ο Μεξικανός έφτασε και πέρασε τον Norris για την 8η θέση στον 44ο γύρο. Μόλις έναν γύρο μετά, έφτασε και πέρασε και τον Hulkenberg, ανεβαίνοντας 7ος.

Η μάχη αυτή, έριξε τον Hulkenberg σε μάχη με τον Norris, για το έπαθλο των βαθμών της 8ης θέσης. Οι δύο οδηγοί πάλεψαν πολλούς γύρους μεταξύ τους, με τον Norris να μην μπορεί να κάνει με ευκολία την κίνηση λόγω των χαρακτηριστικών της MCL36 που την θέλουν να έχει υψηλή αεροδυναμική αντίσταση.

Ωστόσο, ο Βρετανός έκανε την προσπέραση στα φρένα της Στροφής 12, “απαιτώντας” την προσπέραση.

Τα δράματα στο Grand Prix της Αυστραλίας δεν είχαν τελειώσει: Στον 54ο γύρο, ο Kevin Magnussen είδε αστοχία στην πίσω του ανάρτηση μετά από μικρή επαφή με τον τοίχο στην έξοδο της Στροφής 1, αποτέλεσμα της οποίας ήταν να εγκαταλείψει και να παραμένει στη μέση της πίστας στη δεύτερη ζώνη DRS ένα από τα ελαστικά του.


Με μόλις 4 γύρους να απομένουν, αποφασίστηκε να βγει αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, κάτι που αύξανε τις πιθανότητες να δούμε τερματισμό πίσω από τη Mercedes του Bernd Maylander. Ωστόσο, το σενάριο αυτό δεν υλοποιήθηκε, μιας και αποφασίστηκε να βγει κόκκινη σημαία στον αγώνα, κάτι που θα μας έδινε για 2 γύρους έναν μικρό sprint αγώνα, ικανό να αλλάξει πολλές από τις ισορροπίες που είχαν υπάρξει μέχρι εκείνη τη στιγμή.

Στις 09:56 αποφασίστηκε να συνεχιστεί εκ νέου ο αγώνας, ξανά με εκκίνηση από το grid, η οποία θα έδινε μια άγρια ομορφιά σε έναν ήδη γεμάτο θέαμα αγώνα από το ξεκίνημά του. Θα διατηρούσε την πρωτιά ο Verstappen; Θα μπορούσε να αναμιχθεί στη μάχη της πρωτιάς ο Alonso; Θα κέρδιζε κι άλλες θέσεις ο Perez εκκινώντας από το pit lane;

Η επανεκκίνηση σίγουρα πρόσφερε θέαμα, ωστόσο όχι για τη νίκη. Με τους Hamilton και Verstappen να φεύγουν σωστά και να διατηρούν τις θέσεις τους, στις πίσω θέσεις έγινε ένας χαμός. 4 μονοθέσια βρέθηκαν εκτός μάχης, με τους Sargeant, De Vries, Ocon και Gasly να τίθενται εκτός μάχης.

Θέσεις έχασε και ο Fernando Alonso, έχοντας επαφή με τον Carlos Sainz, κάτι που τον έριξε εκτός βαθμού, ενώ χαμένος ήταν και ο Perez που αναγκάστηκε να βγει εκτός πίστας για να αποφύγει τις επαφές. Τέλος, Sargeant και De Vries είχαν τη δική τους μάχη, έχοντας επαφή που έθεσε αμφότερους εκτός αγώνα.

Το συγκεκριμένο κομφούζιο έφερε αμέσως την κόκκινη σημαία ξανά στην πίστα, κάτι που σήμαινε ότι θα βλέπαμε ακόμα μια επανεκκίνηση, για μόλις έναν γύρο και αυτή πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας! Όλα αυτά, ενώ οι αγωνοδίκες έκαναν τη δική τους έρευνα για το ποιος ενδεχομένως έφερε υπαιτιότητα για όσα έγιναν κατά τη δεύτερη αυτή επανεκκίνηση.


Αυτό που εν τέλει αποφασίστηκε ήταν να γίνει επανεκκίνηση για έναν γύρο πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, με τα μονοθέσια να διατηρούν τις θέσεις που είχαν πριν την τελευταία επανεκκίνηση, και τις κενές θέσεις απ’ όσους εγκατέλειψαν να αναπληρώνονται από χρειαζόταν.

Κάπως έτσι, ο Fernando Alonso βρέθηκε να διατηρεί το βάθρο του, η Alpine είδε τη διπλή της βαθμολόγηση να απομακρύνεται, ενώ η McLaren πήρε την πρώτη της βαθμολόγηση για φέτος και μάλιστα διπλή, μιας και ο Oscar Piastri ανέβηκε 9ος από τις ανακατατάξεις!


Στις πρώτες θέσεις, Verstappen και Hamilton διατηρήθηκαν στις θέσεις τους, ενώ παρά το γεγονός πως στην τελευταία επανεκκίνηση είχε ανέβει 5ος, ο Yuki Tsunoda είδε τον κόπο του να χάνεται, καταλαμβάνοντας με βάση την απόφαση των αγωνοδικών την 11η θέση. Ωστόσο, αυτή αναβαθμίστηκε σε 10η όταν αποφασίστηκε ο Sainz να πάρει ποινή 5 δευτερολέπτων για την επαφή του με τον Alonso στην επανεκκίνηση, κάτι που τον έριξε εκτός βαθμών, μιας και δεν υπήρχε πλέον αγώνας ώστε να καλυφθεί η ποινή αυτή.

Σε έναν αγώνα, λοιπόν, που οι αγωνοδίκες σίγουρα είχαν πολλή δουλειά να κάνουν, ενώ και η δράση εντός της πίστας ικανοποίησε και τους πιο απαιτητικούς, η Red Bull φεύγει με το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα βάσει των συνθηκών, ενώ το ακριβώς αντίθετο μπορεί να ειπωθεί για Ferrari και Alpine, οι οποίες φεύγουν με άδεια χέρια από την Αυστραλία. Θετική η εμφάνιση της McLaren, η οποία έδειξε ρυθμό ικανό να της φέρει βαθμούς, ενώ στη Mercedes σίγουρα θα πιστεύουν πως μπορούσαν να καταφέρουν περισσότερα εάν δεν είχε εγκαταλείψει από μηχανικό πρόβλημα ο Russell.

Με 3/3 σε νίκες φεύγει λοιπόν η Red Bull από τη Μελβούρνη, κάνοντας το καλύτερο δυνατό ξεκίνημα στο 2022. Βελτίωση είδαν στη Mercedes μετά και τους πρώτους δύο, δύσκολους αγώνες, ενώ στη Ferrari σίγουρα υπάρχει προβληματισμός για το τί μέλλει γενέσθαι.

Η Formula 1 κάπως έτσι, φεύγει από την Αυστραλία, καθ’ οδόν πλέον προς την Ευρώπη και το Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν, σε διάστημα 4 εβδομάδων, στους δρόμους πόλης του Μπακού!


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.

*Ακολουθήστε το troleatzisgames στο Google News για να ενημερώνεστε άμεσα για όλα τα νέα άρθρα!
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !