Η Alfa Romeo μπαίνει και αυτή στο γκρουπ των ομάδων που έχουν γνωστοποιήσει τις ημερομηνίες παρουσίασης των νέων τους μονοθεσίων, με τα αποκαλυπτήρια να λαμβάνουν χώρα στις 7 Φεβρουαρίου.
Η ελβετική ομάδα, μπαίνει φέτος στην τελευταία χρονιά της συνεργασίας της με την Alfa Romeo και θα αποκαλύψει στις 7 Φεβρουαρίου, σε εκδήλωση στη Ζυρίχη, τη C43.
Της παρουσίασης αυτής θα ακολουθήσει και filming day στη Βαρκελώνη, όπου και η ομάδα θα προσπαθήσει να εντοπίσει και εξαλείψει τυχόν προβλήματα ενόψει των χειμερινών δοκιμών, στις 23 Φεβρουαρίου στο Bahrain.
Το 2022, στην πρώτη χρονιά των νέων αεροδυναμικών κανονισμών, η Alfa Romeo παρουσιάστηκε αρκετά βελτιωμένη, με του Valtteri Bottas και Guanyu Zhou να έχουν ορισμένες εξαιρετικές εμφανίσεις, κυρίως στο πρώτο μέρος της σεζόν.
Ωστόσο, ορισμένα προβλήματα, κυρίως αξιοπιστίας, περιόρισαν τη δυναμική της ομάδας να πετύχει κάτι καλύτερο από την 6η θέση, ισόβαθμη με την Aston Martin, η οποία αντεπιτέθηκε στο δεύτερο μισό της σεζόν.
Αν και το οδηγικό δίδυμο δεν πρόκειται να αλλάξει ενόψει 2023, η ομάδα θα έχει αλλαγές στη διοικητική της δομή, με τον Fred Vasseur να αποχωρεί για λογαριασμό της Ferrari, αντικαθιστώντας τον Mattia Binotto.
Αν και ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί αντικαταστάτης για τον απελθόντα Γάλλο, η ομάδα απέκτησε νέο CEO, με τον Andreas Seidl να αφήνει τη McLaren για να διευθύνει το Sauber Group, ενόψει της εισόδου της Audi στην ομάδα και το άθλημα, από το 2026.
Στην ομάδα του Hinwil γνωρίζουν σε ποιους τομείς χρειάζονται βελτίωση το 2023, με το δεύτερο μισό του 2022, στο οποίο η ανταγωνιστικότητά τους έπεσε σημαντικά, να υπογραμμίζει το πού “πονά” ο οργανισμός.
Μιλώντας σχετικά το θέμα, μέσα στη χειμερινή διακοπή, ο Valtteri Bottas δήλωσε πως μαζί με την επίλυση των ζητημάτων αξιοπιστίας, η Alfa Romeo χρειάζεται να ανεβάσει τον ρυθμό με τον οποίο βελτιώνει το μονοθέσιό της εάν θέλει να είναι ανταγωνιστική προς τις υπόλοιπες ομάδες του midfield.
“Είναι αλήθεια πως μια από τις αδυναμίες μας είναι ο ρυθμός με τον οποίο φέρνουμε τις αναβαθμίσεις”, είχε δηλώσει στο Motorsport.com ο Bottas.
“Αυτό οφειλόταν εν πολλοίς στην παραγωγή, μην έχοντας αρκετά επαρκές προσωπικό για να παράξουμε τα εξαρτήματα. Ενώ κάποιες άλλες ομάδες, όπως η Mercedes για παράδειγμα, αυτή τη στιγμή, έχουν περισσότερο προσωπικό και περισσότερη δυναμική να παράξουν εξαρτήματα ταχύτερα”.
“Και επίσης για τα προβλήματα αξιοπιστίας που είχαμε, μεγάλο μέρος της προσήλωσης και της ενέργειάς μας εστιάστηκε στο να προσπαθήσουμε να τα επιλύσουμε, αντί να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε το αμάξι. Αυτό, άρα, μας απέσπασε αρκετά στο μέσον της σεζόν”.
“Τώρα που έχουμε επιλύσει το θέμα της αξιοπιστίας, ας πούμε, σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο, μπορούμε ξανά να προσηλωθούμε μονομερώς στο κομμάτι της επίδοσης”.
Πλέον, η μοναδική ομάδα που δεν έχει προχωρήσει σε ανακοίνωση της ημερομηνίας αποκαλυπτηρίων είναι η Haas.