Η Ubisoft εξηγεί τι κάνει το Avatar: Frontiers of Pandora να φαίνεται τόσο εντυπωσιακό (video)

0
Το Avatar: Frontiers of Pandora εντυπωσιάζει με τα γραφικά του και η Ubisoft δημοσίευσε ένα video στο οποίο εξηγεί πως έφτασε σε αυτό το αποτέλεσμα. Το παιχνίδι θα βασίζεται στον κόσμο που δημιούργησε το 2009 ο James Cameron με την πρώτη ταινία της σειράς και θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για new-gen συστήματα και για PC. Θα τρέχει με το Snowdrop engine της γαλλικής εταιρείας καθώς η ομάδα ανάπτυξης θεώρησε πως χρειάζονται δραματικές αναβαθμίσεις για τον καινούργιο της τίτλο. Με τη χρήση του Snowdrop engine δημιουργήθηκαν και τα The Division, The Division 2 και Starlink, όμως η Ubisoft βλέπει το Avatar: Frontiers of Pandora σαν κάτι τελείως διαφορετικό.

Σύμφωνα με τον Sebastian Lindoff, technical art director της Ubisoft, για τη δημιουργία του κόσμου του παιχνιδιού χρειάστηκαν σημαντικές αναβαθμίσεις στο engine. Σημείωσε δε πως το Snowdrop βελτιώνεται με κάθε νέο τίτλο της εταιρείας, όμως για το Avatar: Frontiers of Pandora χρειάστηκε να… ζοριστεί περισσότερο από ποτέ. Ο senior technical artist Kunal Luthra εξηγεί ότι το εξελιγμένο microdata system του Snowdrop επιτρέπει στους developers να χωρέσουν χιλιάδες assets μέσα σε μόλις ένα frame. Ταυτόχρονα μπορεί να επεξεργαστεί πολύπλοκα shaders που επιτρέπει τη δημιουργία αληθοφανών εφέ όπως προσομοιώσεις αέρα και φυτών που αντιδρούν στις κινήσεις του χαρακτήρα του παίκτη.

Το Avatar: Frontiers of Pandora θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2022 για PlayStation 5, Xbox Series X, PC, Google Stadia και Amazon Luna.







Πηγη

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !