Online Screen Recorder

Τα Xiaomi και Redmi smartphones που θα λάβουν αναβάθμιση σε MIUI 11

0
Η Xiaomi ανακοίνωσε επίσημα σήμερα τα smartphone τα οποία θα λάβουν το MIUI 11 στο ειδικό event στο οποίο παρουσιάστηκαν και τα δύο νέα smartphone, Mi MIX Alpha, το πρώτο all-screen smartphone στον κόσμο και το Mi 9 Pro 5G.

Όλες οι συσκευές της Xiaomi και της Redmi θα λάβουν την public beta έκδοση του MIUI 11 στις 27 Σεπτεμβρίου.

Public Beta Xiaomi Devices:
Mi 5C
Mi MAX 2, MAX 3
Mi Note 2, Note 3
Mi MIX, MIX 2, MIX 3, MIX 2S
Mi 5s και 5s Plus
Mi 5X, 6X
Mi Play
Mi 6
Mi 8 SE, 8 Youth Edition
Mi CC9, CC9e, CC9 Meitu Custom Version
Mi 8, 8 screen fingerprint version, 8 Explorer Edition
Mi 9 SE, Mi 9
Public Beta Redmi Devices:
Redmi Note 4X, Note 5A Standard version, Note 5A high version, Note 5, Note 7, Note 7 Pro, Note 8 Pro
Redmi 4X
Redmi 5A, 5, 5 Plus
Redmi 6A, 6, 6 Pro,
Redmi K20, K20 Pro
Global Release χρονοδιάγραμμα

Μέσα Οκτωβρίου

Xiaomi: Mi 9, Mi 9 Transparent, Mi 9 SE, Mi MIX 3, Mi MIX 2S, Mi 8, Mi 8 Youth, Mi 8 Explorer’s Edition, Mi 8 (in-display fingerprint), Mi 8 SE, Mi MAX 3

Redmi: Redmi K20 Pro, Redmi K20 Pro Premium Edition, Redmi K20, Redmi Note 7, Redmi Note 7 Pro, Redmi 7

Τέλη Οκτωβρίου

Xiaomi: Mi 9 Pro 5G version, Mi CC 9, Mi CC 9 Meitu Custom Version, Mi CC 9e, Mi MIX 2, Mi Note3, Mi 6, Mi 6X

Redmi: Redmi 7A, Redmi 6 Pro, Redmi Note 5, Redmi 6A, Redmi 6, Redmi S2

Αρχές Νοεμβρίου

Xiaomi: Mi MIX, Mi 5s, Mi 5s plus, Mi 5X, Mi 5C, Mi Note2, Mi PLAY, Mi Max 2

Redmi: Redmi Note 8, Redmi Note 8 Pro, Redmi 5 Plus, Redmi 5, Red Rice Phone 5A, Redmi Phone 4X, Redmi Note 5A Standard Edition, Redmi 5A High Edition




Πηγή

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !