O Lewis Hamilton, με επεισοδιακό τρόπο, στέφθηκε νικητής του Καναδικού grand prix, χάρις σε μια ποινή 5 δευτερολέπτων που δέχθηκε ο Sebastian Vettel για μη ασφαλή επιστροφή του στην πίστα μετά από λάθος του στην στροφή 3. Τρίτος ο έτερος οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc.
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel ξεκίνησε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία, η μόνη αλλαγή στην δεκάδα ήταν το προσπέρασμα του Hulkenberg στον Bottas, ενώ μια επαφή του Albon στις πρώτες στροφές τον οδήγησε σε πρόωρο pit stop και αλλαγή της εμπρός του πτέρυγας.
Ο Verstappen που εκίνησε ένατος – και μάλιστα με την σκληρή σύνθεση – άρχισε σταδιακά την προσπάθεια να ανέβει θέσεις και μας χάρισε μερικές ωραίες στιγμές στις μάχες του με τον Norris από τον οποίο απαλλάχθηκε τελικά στον 7ο γύρο.
Ο Gasly ήταν ο πρώτος από τα κορυφαία μονοθέσια που μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 8ο γύρο και στον αμέσως επόμενο γύρο ο Norris που μέχρι τότε βρισκόταν στην ένατη θέση εγκατέλειψε μετά από κατάρρευση της πίσω δεξιάς ανάρτησης.
Μετά από 14 γύρους οι διαφορές των τριών πρώτων έδειχναν να έχουν σταθεροποιηθεί και αυξομειώνονταν από τα ντουμπλαρίσματα, ενώ ο τέταρτος Hulkenberg βρισκόταν περί τα 13 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Verstappen βρισκόταν πίσω από τον Bottas προσπαθώντας να βρει τρόπο να περάσει όμως η τελική της Mercedes δεν του το επέστρεψε.
Για τους επόμενους γύρους δεν είχαμε κάποια εξέλιξη, μέχρι που στον 26ο γύρο, ο πρωτοπόρος του αγώνα Sebastian Vettel μπήκε στα pit και άλλαξε από ενδιάμεση σε σκληρή σύνθεση ελαστικών. Ο Hamilton μπήκε με την σειρά του μετά από δύο γύρους επιλέγοντας την ίδια στρατηγική, όμως η διαφορά είχε μεγαλώσει, καθώς ενδιάμεσα ο Γερμανός έκανε ταχύτερο γύρο. Ακολούθησε ο Valtteri Bottas, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μπροστά από την Renault του Hulkenberg μετά τα pit stops και ταυτόχρονα αρκετά κοντά σε αυτή του Ricciardo, για να πιέσει. Ο Charles Leclerc έκανε τη δική του στάση στον 33ο γύρο, που τον έφερε στην 4η θέση -πίσω από τον Verstappen που δεν είχε κάνει ακόμα pit stop- και ενώ η διαφορά του από τον Hamilton αυξήθηκε στα πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια ο Μονεγάσκος πέρασε εύκολα τον Ολλανδό που βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική και βρέθηκε στο κυνήγι του πρωταθλητή.
Ταυτόχρονα ωραία μάχη μας προσέφεραν ο Bottas με τον Ricciardo καθώς ο Φινλανδός είχε κολλήσει πίσω από τον Αυστραλό και τελικά κατάφερε να τον προσπεράσει στο τέλος του 38ου γύρου.
Ο Hamilton στον 38ο γύρο έριξε την διαφορά από τον Vettel κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα και στον επόμενο γύρο μπήκε και στην ζώνη DRS του Γερμανού, όμως ο δεύτερος απάντησε με ταχύτερο γύρο και ξανάνοιξε την διαφορά.
Η μάχη μαινόταν και στον 48ο γύρο ο Vettel έχασε την είσοδο της στροφής 3, γεγονός που τον έφερε δίπλα δίπλα στον Hamilton, αλλά τελικά κατάφερε να παραμείνει μπροστά, κάτι που οδήγησε τους αγωνοδίκες να εξετάσουν το συμβάν, καθώς ο Γερμανός μπήκε απότομα στην πίστα μετά το chicane.
Ταυτόχρονα ο Verstappen, ο τελευταίος από τους κορυφαίους που δεν είχε μπει στα pit, έκανε την στάση του και όταν βγήκε επιτέθηκε και πέρασε τις Renault για την 5η θέση.
Ενδιαφέρουσα ήταν η συνομιλία Magnussen και Steiner στον 55ο γύρο, κατά τον οποίο ο οδηγός της Haas διαμαρτυρήθηκε για το ότι το μονοθέσιο είναι οδηγικά κακό και ότι χειρότερο έχει οδηγήσει στην καριέρα του, για να του θυμίσει ο επικεφαλής της ομάδας ότι οι μηχανικοί ξενύχτησαν για να του φτιάξουν το μονοθέσιο μετά το λάθος του Σαββάτου.
Στον 58ο γύρο ανακοινώθηκε από τους αγωνοδίκες ποινή 5 δευτερολέπτων στον χρόνο του Vettel για τη μη ασφαλή επιστροφή του στην πίστα. Ο Γερμανός διαμαρτυρήθηκε έντονα δηλώνοντας πως του “κλέβουν την νίκη”.
Η διαφορά αντί να μεγαλώνει, γινόταν όλο και πιο μικρή, καθώς ο Γερμανός έδειχνε σαφώς επηρεασμένος από την ποινή.
Ο Alexander Albon ήταν το δεύτερο μονοθέσιο που εγκατέλειψε στον 63ο γύρο, την στιγμή που ο Βρετανός πρωταθλητής πίεζε με DRS να προσπεράσει -εντός αγώνα- τον Vettel. Εν τω μεταξύ και ο teammate του Γερμανού, Leclerc, προσπαθούσε να φτάσει την διαφορά κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, με σκοπό να του πάρει την δεύτερη θέση.
Μάχες είχαμε και για τις τελευταίες θέσεις της δεκάδας, καθώς ο Sainz που ήταν ένατος είχε ελαστικά 60+ γύρων, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία σε Stroll και Kvyat να τον περάσουν και να τον αφήσουν εκτός βαθμών.
Τελικά δεν άλλαξε κάτι μέχρι το τέλος, με τον Γερμανό να τερματίζει πρώτος αλλά να κατατάσσεται τελικά δεύτερος λόγω της ποινής του, με την νίκη να καταλήγει τελικά στον Lewis Hamilton. Τρίτος τελικά ο Leclerc, με 4ο τον Bottas που πήρε και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου. 5ος ο Verstappen, ακολουθούμενος από τις δύο Renault με τον Ricciardo μπροστά. 8ος ο Gasly, 9ος ο Stroll στον αγώνα της πατρίδας του, ενώ την δεκάδα έκλεισε ο Daniil Kvyat για την Toro Rosso.
Πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.
Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Vettel ξεκίνησε καλά και διατήρησε την πρωτοπορία, η μόνη αλλαγή στην δεκάδα ήταν το προσπέρασμα του Hulkenberg στον Bottas, ενώ μια επαφή του Albon στις πρώτες στροφές τον οδήγησε σε πρόωρο pit stop και αλλαγή της εμπρός του πτέρυγας.
Ο Verstappen που εκίνησε ένατος – και μάλιστα με την σκληρή σύνθεση – άρχισε σταδιακά την προσπάθεια να ανέβει θέσεις και μας χάρισε μερικές ωραίες στιγμές στις μάχες του με τον Norris από τον οποίο απαλλάχθηκε τελικά στον 7ο γύρο.
Ο Gasly ήταν ο πρώτος από τα κορυφαία μονοθέσια που μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 8ο γύρο και στον αμέσως επόμενο γύρο ο Norris που μέχρι τότε βρισκόταν στην ένατη θέση εγκατέλειψε μετά από κατάρρευση της πίσω δεξιάς ανάρτησης.
Μετά από 14 γύρους οι διαφορές των τριών πρώτων έδειχναν να έχουν σταθεροποιηθεί και αυξομειώνονταν από τα ντουμπλαρίσματα, ενώ ο τέταρτος Hulkenberg βρισκόταν περί τα 13 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Verstappen βρισκόταν πίσω από τον Bottas προσπαθώντας να βρει τρόπο να περάσει όμως η τελική της Mercedes δεν του το επέστρεψε.
Για τους επόμενους γύρους δεν είχαμε κάποια εξέλιξη, μέχρι που στον 26ο γύρο, ο πρωτοπόρος του αγώνα Sebastian Vettel μπήκε στα pit και άλλαξε από ενδιάμεση σε σκληρή σύνθεση ελαστικών. Ο Hamilton μπήκε με την σειρά του μετά από δύο γύρους επιλέγοντας την ίδια στρατηγική, όμως η διαφορά είχε μεγαλώσει, καθώς ενδιάμεσα ο Γερμανός έκανε ταχύτερο γύρο. Ακολούθησε ο Valtteri Bottas, ο οποίος κατάφερε να βρεθεί μπροστά από την Renault του Hulkenberg μετά τα pit stops και ταυτόχρονα αρκετά κοντά σε αυτή του Ricciardo, για να πιέσει. Ο Charles Leclerc έκανε τη δική του στάση στον 33ο γύρο, που τον έφερε στην 4η θέση -πίσω από τον Verstappen που δεν είχε κάνει ακόμα pit stop- και ενώ η διαφορά του από τον Hamilton αυξήθηκε στα πάνω από 10 δευτερόλεπτα. Στην συνέχεια ο Μονεγάσκος πέρασε εύκολα τον Ολλανδό που βρισκόταν σε διαφορετική στρατηγική και βρέθηκε στο κυνήγι του πρωταθλητή.
Ταυτόχρονα ωραία μάχη μας προσέφεραν ο Bottas με τον Ricciardo καθώς ο Φινλανδός είχε κολλήσει πίσω από τον Αυστραλό και τελικά κατάφερε να τον προσπεράσει στο τέλος του 38ου γύρου.
Ο Hamilton στον 38ο γύρο έριξε την διαφορά από τον Vettel κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα και στον επόμενο γύρο μπήκε και στην ζώνη DRS του Γερμανού, όμως ο δεύτερος απάντησε με ταχύτερο γύρο και ξανάνοιξε την διαφορά.
Η μάχη μαινόταν και στον 48ο γύρο ο Vettel έχασε την είσοδο της στροφής 3, γεγονός που τον έφερε δίπλα δίπλα στον Hamilton, αλλά τελικά κατάφερε να παραμείνει μπροστά, κάτι που οδήγησε τους αγωνοδίκες να εξετάσουν το συμβάν, καθώς ο Γερμανός μπήκε απότομα στην πίστα μετά το chicane.
Ταυτόχρονα ο Verstappen, ο τελευταίος από τους κορυφαίους που δεν είχε μπει στα pit, έκανε την στάση του και όταν βγήκε επιτέθηκε και πέρασε τις Renault για την 5η θέση.
Ενδιαφέρουσα ήταν η συνομιλία Magnussen και Steiner στον 55ο γύρο, κατά τον οποίο ο οδηγός της Haas διαμαρτυρήθηκε για το ότι το μονοθέσιο είναι οδηγικά κακό και ότι χειρότερο έχει οδηγήσει στην καριέρα του, για να του θυμίσει ο επικεφαλής της ομάδας ότι οι μηχανικοί ξενύχτησαν για να του φτιάξουν το μονοθέσιο μετά το λάθος του Σαββάτου.
Στον 58ο γύρο ανακοινώθηκε από τους αγωνοδίκες ποινή 5 δευτερολέπτων στον χρόνο του Vettel για τη μη ασφαλή επιστροφή του στην πίστα. Ο Γερμανός διαμαρτυρήθηκε έντονα δηλώνοντας πως του “κλέβουν την νίκη”.
Η διαφορά αντί να μεγαλώνει, γινόταν όλο και πιο μικρή, καθώς ο Γερμανός έδειχνε σαφώς επηρεασμένος από την ποινή.
Ο Alexander Albon ήταν το δεύτερο μονοθέσιο που εγκατέλειψε στον 63ο γύρο, την στιγμή που ο Βρετανός πρωταθλητής πίεζε με DRS να προσπεράσει -εντός αγώνα- τον Vettel. Εν τω μεταξύ και ο teammate του Γερμανού, Leclerc, προσπαθούσε να φτάσει την διαφορά κάτω από τα 5 δευτερόλεπτα, με σκοπό να του πάρει την δεύτερη θέση.
Μάχες είχαμε και για τις τελευταίες θέσεις της δεκάδας, καθώς ο Sainz που ήταν ένατος είχε ελαστικά 60+ γύρων, γεγονός που έδωσε την ευκαιρία σε Stroll και Kvyat να τον περάσουν και να τον αφήσουν εκτός βαθμών.
Τελικά δεν άλλαξε κάτι μέχρι το τέλος, με τον Γερμανό να τερματίζει πρώτος αλλά να κατατάσσεται τελικά δεύτερος λόγω της ποινής του, με την νίκη να καταλήγει τελικά στον Lewis Hamilton. Τρίτος τελικά ο Leclerc, με 4ο τον Bottas που πήρε και τον βαθμό του ταχύτερου γύρου. 5ος ο Verstappen, ακολουθούμενος από τις δύο Renault με τον Ricciardo μπροστά. 8ος ο Gasly, 9ος ο Stroll στον αγώνα της πατρίδας του, ενώ την δεκάδα έκλεισε ο Daniil Kvyat για την Toro Rosso.
Πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.