Η ομάδα της Sauber, μετά από τις τελευταίες νωθρές σεζόν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ευελπιστεί σε μια βελτίωση της εικόνας της, με την έναρξη της συνεργασίας της με την Alfa Romeo. Στα πλαίσια των στενότερων επαφών με τη Ferrari, εν ‘όψει 2018, η Sauber θα φέρει στον τίτλο της και αυτόν της Alfa Romeo, ως χορηγού. Τη Ferrari και την Alfa Romeo ενώνουν ισχυροί δεσμοί, αφού ανήκουν στο ίδιο γκρούπ, γεγογός που αιτιολογεί εν μέρει την επιλογή της Alfa Romeo να εμπλακεί εκ νέου στη Formula 1 με την ομάδα της Sauber.
Στην παρουσίαση του νέου μονοθεσίου της Ελβετικής ομάδας είναι έκδηλη η παρουσία του λογότυπου της Alfa Romeo στο κάλυμμα του κινητήρα, αλλά και στην πίσω αεροτομή, όπου κυριαρχεί ο μπορντό χρωματισμός της ιταλικής μάρκας. Το υπόλοιπο μονοθέσιο στερείται ιδιαίτερων χρωματισμών, όντας λευκό με μικρές μαύρες λωρίδες σε κάποια σημεία.
Όσον αφορά το αεροδυναμικό κομμάτι, ο τεχνικός διευθυντής της Sauber, Joerg Zander, δήλωσε: » Το μονοθέσιο του 2018 είναι ένα αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που έχει συνεισφέρει ο καθένας στο εργοστάσιο τους τελευταίους μήνες. Μιλώντας για το C37, η φιλοσοφία του μονοθεσίου είναι τελείως διαφορετική από αυτή του προηγούμενου. Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός έχει αλλάξει σημαντικά και το C37 έχει πολλά νέα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Είμαστε αισιόδοξοι πως ο νέος σχεδιασμός θα μας προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες και θα μας βοηθήσει να κάνουμε βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.»
Όσον αφορά το αεροδυναμικό κομμάτι, ο τεχνικός διευθυντής της Sauber, Joerg Zander, δήλωσε: » Το μονοθέσιο του 2018 είναι ένα αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς που έχει συνεισφέρει ο καθένας στο εργοστάσιο τους τελευταίους μήνες. Μιλώντας για το C37, η φιλοσοφία του μονοθεσίου είναι τελείως διαφορετική από αυτή του προηγούμενου. Ο αεροδυναμικός σχεδιασμός έχει αλλάξει σημαντικά και το C37 έχει πολλά νέα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του. Είμαστε αισιόδοξοι πως ο νέος σχεδιασμός θα μας προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες και θα μας βοηθήσει να κάνουμε βελτιώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν.»
Ο οδηγός της ομάδας, ο Marcus Ericsson, στα πλαίσια της παρουσίασης του νέου μονοθεσίου, ισχυρίζεται πως είναι πολύ πιθανή η διεκδίκηση μιας θέσης στο μέσον της κατάταξης, λαμβάνοντας υπ’ όψη τις αναβαθμίσεις στον κινητήρα και το αεροδυναμικό κομμάτι:» Είμαστε απέναντι στην Haas και την Toro Rosso. Θεωρώ πως η επόμενη χρονιά θα είναι πολύ απρόβλεπτη σε κάποιους αγώνες. Θα μπορούσε να πάει πολύ καλά και σε κάποιες περιπτώσεις θα μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε τη Force India και τη Renault. Όμως, θα υπάρχουν και άλλοι αγώνες όπου θα έχουμε προβλήματα και θα βρισκόμαστε πιο κάτω. Ο στόχος μας είναι απλώς να μπούμε στο γκρούπ των ομάδων που βρίσκονται στη μέση της κατάταξης, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι θα υπάρχει ανοικτή μάχη σε κάθε Grand Prix. Θέλω να βρίσκομαι στην καλύτερη κατάσταση για να βρω την ικανοποίηση που έλειπε το 2017.»
Ακολουθεί το βίντεο με τα «αποκαλυπτήρια» της C37:
Ακολουθεί το βίντεο με τα «αποκαλυπτήρια» της C37:
πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.