Online Screen Recorder

Το Facebook δοκιμάζει την αφαίρεση των non-promoted posts από το news feed

0
Ένα νέο σύστημα που μπορεί να αποδειχτεί καταστροφικό για τους μικρούς εκδότες δοκιμάζει το Facebook, με δημοσιογράφους να αναφέρουν μεγάλη πτώση στην οργανική απήχηση των σελίδων τους.

Το trial είναι ενεργό σε 6 χώρες στις οποίες σχεδόν όλα τα non-promoted posts έχουν μεταφερθεί σε ένα δευτερεύον feed, αφήνοντας στο κλασσικό feed τα post φίλων αλλά και τις διαφημίσεις. Η αλλαγή δεν μπορούσε να μην γίνει ορατή, καθώς το engagement των χρηστών σε πάρα πολλές σελίδες, εμφάνισε σημαντικές μειώσεις, 60-80%.

Αν τελικά εφαρμοστεί, θα μπορούσε να αποδειχτεί καταστροφική για τους μικρότερους εκδότες που βασίζονται κυρίως στο Facebook και στην οργανική απήχηση η οποία στην ουσία είναι ο συνολικός αριθμός των ατόμων στους οποίους εμφανίστηκε ένα post χωρίς πληρωμή. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι είτε θα πρέπει κάποιος να πάει στο paid reach, στην πληρωμένη δηλαδή απήχηση, είτε το υλικό που ποστάρει θα μεταφέρεται στο δευτερεύον feed, χάνοντας έτσι σημαντικό ποσοστό του engagement των χρηστών.

To Facebook από την μεριά του, όπως υποστηρίζει σε ανακοίνωση, προσπαθεί να βελτιώσει την εμπειρία των χρηστών οι οποίοι ζητούν να μπορούν να βλέπουν ευκολότερα τα posts των φίλων τους και έτσι δοκιμάζει δύο διαφορετικά feed, ένα μόνο για posts από φίλους και οικογένεια και ένα μόνο για τα posts από σελίδες.

Παρ’όλα αυτά, αναμένονται σφοδρές αντιδράσεις από εταιρίες αλλά και freelancers που θα δουν την επαφή τους με το κοινό να μειώνεται αλλά και ένα σημαντικό κομμάτι κέρδους να χάνεται, εκτός αν…πληρώσουν φυσικά.




Πηγή



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !