Μπορεί η Ferrari
να μη διαθέτει ούτε φέτος το ταχύτερο μονοθέσιο, ωστόσο η ιταλική ομάδα
τα πηγαίνει πολύ καλά όσον αφορά την αξιοπιστία. Παρόλο που η
πολυπλοκότητα στο πίσω μέρος του μονοθεσίου είναι μεγάλη πρόκληση για
τους μηχανικούς, η SF16-H είναι ένα πολύ αξιόπιστο μονοθέσιο, σίγουρα
περισσότερο από την Mercedes W07, ιδιαίτερα αν κοιτάξουμε τον Lewis Hamilton.
Η ομάδα του Maranello έχει χρησιμοποιήσει και τις 32 διαθέσιμες μάρκες για τον 059/5, έτσι οι μηχανικοί έχουν στραφεί αποκλειστικά στο power unit της νέας σεζόν, όντας μάλιστα απαλλαγμένοι από το σύστημα των μαρκών, αλλά από την άλλη ο επί κεφαλής στο τμήμα των κινητήρων, Luigi Fraboni, ξέρει πως θα είναι δύσκολο να τα βγάλουν πέρα με 4 power unit για όλη τη σεζόν.
πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Η ομάδα του Maranello έχει χρησιμοποιήσει και τις 32 διαθέσιμες μάρκες για τον 059/5, έτσι οι μηχανικοί έχουν στραφεί αποκλειστικά στο power unit της νέας σεζόν, όντας μάλιστα απαλλαγμένοι από το σύστημα των μαρκών, αλλά από την άλλη ο επί κεφαλής στο τμήμα των κινητήρων, Luigi Fraboni, ξέρει πως θα είναι δύσκολο να τα βγάλουν πέρα με 4 power unit για όλη τη σεζόν.
Ξέρετε, στη Ferrari, είμαστε υπέρ της κατάργησης των μαρκών, αυτό είναι ένα καλό για εμάς. Φυσικά, τη νέα σεζόν θα έχουμε 4 power units, έτσι θα πρέπει να ακολουθήσουμε τον κανονισμό, αλλά το να μην έχεις τις μάρκες, σου δίνει περισσότερη ευελιξία στο να κάνεις τα σχέδιά σου κι επίσης στις αλλαγές για τη νέα σεζόν.Παράλληλα, ο Ιταλός κάνει μια μικρή αναφορά στον νέο κινητήρα, δηλώνοντας ικανοποιημένος με την έως τώρα ανάπτυξη του, χωρίς φυσικά να προχωρά σε λεπτομέρειες.
Έχουμε ήδη ξοδέψει όλες τις μάρκες φέτος, κάτι που σημαίνει πως έχουμε μια αρκετά δυνατή εξέλιξη κατά τη διάρκεια της σεζόν και το να μην έχουμε τον περιορισμό αυτό για τη νέα σεζόν, είναι καλό. Αυτή τη στιγμή, η ανάπτυξη του power unit για το 2017 προχωρά καλά.
πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.