Αυτή την εβδομάδα η Alfa Romeo παρουσίασε τη νέα Giulia και αυτή συνδέεται με τη Formula1. Πώς γίνεται αυτό; Μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου ο Σέρτζιο Μαρκιόνε μίλησε για το ενδεχόμενο εμπλοκής της ιταλικής φίρμας στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το αφεντικό της Fiat Chrysler Automobiles, όπου ανήκει η Alfa Romeo, τόνισε πως αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσα μοντέλα της Giulia θα πουληθούν. Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι αν καταφέρει και μπει η Alfa Romeo στην F1, θα γίνει με εργοστασιακή ομάδα και όχι ως προμηθεύτρια κινητήρων.
«Δεν ξέρω αν η Alfa Romeo θα μπει στη Formula1, όμως αν το κάνει δε θα είναι απλά ως προμηθεύτρια κινητήρων, αλλά με εργοστασιακή ομάδα. Πολλά θα εξαρτηθούν από την επιτυχία της Giulia και το πόσα αυτοκίνητα θα πουλήσουμε. Για να επενδύσεις στους αγώνες πρέπει να πουλήσεις πολλά αυτοκίνητα και σήμερα είμαστε μόνο στην αρχή», είπε ο Μαρκιόνε.
Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι η Alfa Romeo κατέκτησε τα δύο πρώτα πρωταθλήματα στην ιστορία του σπορ, κατά τη διάρκεια των οποίων ήρθαν και οι δέκα νίκες πριν αποχωρήσει για να επιστρέψει ως προμηθεύτρια κινητήρων τη δεκαετία του 1960 και του 1970.
Το 1979 επέστρεψε με ιδιόκτητη ομάδα, αλλά δεν είχε τις επιτυχίες του παρελθόντος και το 1985 ήταν η τελευταία της χρονιά στη Formula1. Έκτοτε δεν έχει εμπλακεί ποτέ ξανά με το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα παγκοσμίως μέχρι τώρα που... παίζει δυνατά το εν λόγω ενδεχόμενο.
Το αφεντικό της Fiat Chrysler Automobiles, όπου ανήκει η Alfa Romeo, τόνισε πως αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσα μοντέλα της Giulia θα πουληθούν. Μάλιστα, ξεκαθάρισε ότι αν καταφέρει και μπει η Alfa Romeo στην F1, θα γίνει με εργοστασιακή ομάδα και όχι ως προμηθεύτρια κινητήρων.
«Δεν ξέρω αν η Alfa Romeo θα μπει στη Formula1, όμως αν το κάνει δε θα είναι απλά ως προμηθεύτρια κινητήρων, αλλά με εργοστασιακή ομάδα. Πολλά θα εξαρτηθούν από την επιτυχία της Giulia και το πόσα αυτοκίνητα θα πουλήσουμε. Για να επενδύσεις στους αγώνες πρέπει να πουλήσεις πολλά αυτοκίνητα και σήμερα είμαστε μόνο στην αρχή», είπε ο Μαρκιόνε.
Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι η Alfa Romeo κατέκτησε τα δύο πρώτα πρωταθλήματα στην ιστορία του σπορ, κατά τη διάρκεια των οποίων ήρθαν και οι δέκα νίκες πριν αποχωρήσει για να επιστρέψει ως προμηθεύτρια κινητήρων τη δεκαετία του 1960 και του 1970.
Το 1979 επέστρεψε με ιδιόκτητη ομάδα, αλλά δεν είχε τις επιτυχίες του παρελθόντος και το 1985 ήταν η τελευταία της χρονιά στη Formula1. Έκτοτε δεν έχει εμπλακεί ποτέ ξανά με το κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα παγκοσμίως μέχρι τώρα που... παίζει δυνατά το εν λόγω ενδεχόμενο.
πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.