Η Sony είναι γνωστό ότι δεν είναι ιδιαίτερα φιλική προς τον πελάτη, με πολλά παράπονα από υπερφόρτωση / λάθη χρέωσης από τους χρήστες του λογαριασμού του PlayStation. Ωστόσο, αυτή τη φορά ξεπέρασε τα όρια παρενοχλώντας έναν χρήστη για μια απάτη που διαπράχθηκε από Hacker.
O Brad Bourque, λάτρης του PlayStation, αναφέρει ότι: «Αντί να βοηθήσει, η Sony αποφάσισε ότι έπρεπε να πληρώσω για τα παιχνίδια που αγόρασε ο Hacker, αλλιώς θα μου έκλεινε το λογαριασμό μου».
Ένα απόγευμα Κυριακής, ο λογαριασμός Sony PlayStation του Brad, χακαρίστηκε αφού έλαβε μηνύματα από τη Sony για αγορές που πραγματοποιήθηκαν από το λογαριασμό του PayPal.
Αργότερα μέσα στην ημέρα, έλαβε ένα άλλο email από τη Sony για επιβεβαίωση αλλαγής διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν έκανε. Ο Brad πίστευε ότι η αλλαγή του λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να γίνει μόνο κάνοντας κλικ σε ένα σύνδεσμο σε ένα email που αποστέλλεται στον παλιό λογαριασμό πρώτα. Ωστόσο εάν ένας εισβολέας έχει τον κωδικό πρόσβασής σας, θα μπορέσει να συνομιλήσει με την τεχνική υποστήριξη της Sony, λέγοντας ότι δεν έχει πρόσβαση σε αυτό το e-mail πια και να χρησιμοποιήσει τις ορατές πληροφορίες του λογαριασμού για να επαληθεύσει την ταυτότητά του και να αλλάξει το λογαριασμό ώστε να μην μπορεί να τον ανακτήσει ο νόμιμος ιδιοκτήτης του – όπως στην περίπτωση του Brad.
Ο Hacker πρόσθεσε επίσης άλλη μία συσκευή της Sony στο λογαριασμό του PlayStation, ένα PS Vita. Σε αντίθεση με ένα PS3 ή PS4, το PS Vita δεν μπορεί να αφαιρεθεί από το λογαριασμό του στο Web παρά μόνο από την ίδια τη συσκευή.
Δεδομένου ότι ήταν Κυριακή και το κέντρο υποστήριξης της Sony ήταν κλειστό, ο Brad κάλεσε την PayPal για να σταματήσει η περαιτέρω κατάχρηση του λογαριασμού του. Την επομένη επικοινώνησε με τη Sοny. Στην αρχή ο πράκτορας ήταν εξυπηρετικός. Η εισβολή και η αλλαγή e-mail ήταν ξεχωριστά θέματα από τις επίμαχες αγορές και θα αντιμετωπίζονταν ένα ένα. Ο υπάλληλος επανέφερε το λογαριασμό στην προηγούμενη διεύθυνση και έκανε επαναφορά κωδικού πρόσβασης όταν επιβεβαίωσε την αλλαγή. Έπειτα τον ρώτησε τι ήθελε να κάνει σχετικά με τις αγορές.
Ο Brad του είπε πως δεν θέλει να πιστωθούν 75$ στο λογαριασμό του. Τότε ο υπάλληλος του εξήγησε ότι, προκειμένου να εκδώσει μια επιστροφή, έπρεπε πρώτα ο ίδιος να ακυρώσει τη διαφορά με το PayPal. Ουσιαστικά, το PayPal είχε πάρει τα χρήματα από τη Sony και ο χρήστης έπρεπε να ζητήσει απελευθέρωσή τους ώστε η Sony να του τα επιστρέψει. Έτσι ήρθε σε επαφή με το PayPal.
Επειδή η διαφορά ήταν σχετικά με την ασφάλεια, έπρεπε να καλέσει την υποστήριξη PayPal, να επαληθεύσει την ταυτότητά του και στη συνέχεια να πει ξεκάθαρα ότι επιθυμεί να κλείσει μόνιμα η υπόθεση και να πάρει μια εγγύηση ότι το PayPal δεν θα την ξανανοίξει.
Ενημέρωσε τη Sοny μόλις ακυρώθηκε η διαφορά. Η απάντηση που πήρε ήταν ένα αντίγραφο που εξηγούσε ότι η Sony δεν κάνει επιστροφές και ότι τα κεφάλαια θα επιστρέφονται μόνο στο πορτοφόλι. Ρώτησε τι θα συμβεί αν εξέδιδε χρέωση σε επίπεδο χρεωστικής κάρτας και ο υπάλληλος του εξήγησε με ύφος, ότι ο λογαριασμός του θα αποκλειστεί μέχρι να καταβληθούν τα 75 $.
«Μετά από έξι χρόνια ως πελάτης του PlayStation, ο λογαριασμός μου τώρα κρατείται όμηρος, όχι από έναν Hacker, αλλά από την ίδια τη Sony. Έπρεπε να καλύψω το κόστος των ζημιών αλλιώς ο λογαριασμός μου επρόκειτο να κλειδωθεί. Βασικά, θα έπρεπε να ζητήσω συγγνώμη και να πληρώσω για έναν κλέφτη.»
Ο Brad δεν είναι οπαδός της Sony πια, «Αυτή τη στιγμή, δεν είμαι οπαδός της στάσης ή των πολιτικών της Sοny. Είναι αρκετά κακό να πέφτεις θύμα Hacking, αλλά είναι ακόμα χειρότερο να πρέπει να πληρώσεις και για την ψηφιακή ζημιά!»
πηγη
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.