Νικητής στο grand prix της Σουζούκα αναδείχθηκε ο Hamilton. Μαζί του στο βάθρο ανέβηκαν οι Rosberg και Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Raikkonen, Bottas, Hulkenberg, Grosjean, Maldonado, Verstappen και Sainz.
Τα μονοθέσια παρατάχθηκαν στην γραμμή εκκίνησης τερματισμού της, για άλλη μία μέρα, κατάμεστης πίστας της Σουζούκα. Από τα pit θα εκκινούσε ο Kvyat, μετά το χθεσινό του ατύχημα.
Τα φανάρια έσβησαν και η εκκίνηση δόθηκε. Οι Mercedes έφυγαν πολύ καλά και οδήγησαν τροχό με τροχό για αρκετό διάστημα. Νικητής της εσωτερικής μονομαχίας, ήταν ο Hamilton.
Πιο πίσω συγκρούστηκαν ελαφρά οι Massa και Ricciardo. Ελαφρά μεν, αρκετά δε ώστε να έχουν και οι δύο κλατάρισμα και να μην φτάσουν εύκολα μέχρι τα pits.
Ο Perez βρέθηκε κατευθείαν στην 18η θέση έχοντας εμπλακεί σε τζαρτζάρισμα το οποίο τον έβγαλε προς στιγμήν, εκτός πίστας.
Παρά το ότι οι δύο McLaren έφυγαν καλά, έδειχναν να υποφέρουν στην ευθεία. Πανεύκολη υπόθεση για τους Sainz και Nasr-Verstappen, να προσπεράσουν τους Alonso και Button αντίστοιχα, στον έκτο γύρο. Ο Ισπανός, δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, μοιράστηκε την πίκρα του από τον ασύρματο της McLaren με όλους μας: «Είναι σαν να οδηγώ στον πάγο. Με προσπέρασαν στις ευθείες σαν να είμαστε GP2. Είναι ντροπή, μεγάλη ντροπή. Κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ…»
Κατά τα άλλα, από τη Mercedes ζήτησαν από τον Nico Rosberg, να κάνει κράτει στην προσπάθειά του να προλάβει τον Bottas, λόγω υψηλών θερμοκρασιών στη μονάδα ισχύος του.
Στο γύρο 9 ο Kvyat μπήκε στα pit και έβαλε τα σκληρά ελαστικά. Λίγο μετά, οι Alonso και Verstappen. Στη συνέχεια, οι Nasr, Button, Bottas, Grosjean, Maldonando και Vettel. Ακολούθησαν οι Ericsson, Raikkonen και Sainz.
Μετά το pitstop του Rosberg, αποδείχθηκε πως η απόφαση της Williams να τραβήξει τον Bottas για αλλαγή ελαστικών νωρίς, ήταν σωστή. Λίγο μετά τον Γερμανό, άλλαξε ελαστικά και ο Hamilton. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής, επέλεξε τη μεσαία γόμα της Pirelli, σε αντίθεση με τον team mate του και τον Vettel.
Στο μεταξύ οι άνθρωποι της Ferrari ενθάρρυναν τον Vettelο οποίος άνοιξε τη διαφορά του από τον Rosberg στα 2.3 δευτερόλεπτα.
Ο Verstappen προσπέρασε πολύ εύκολα τον Alonso, ο οποίος συνέχισε να φωνάζει στο team radio.
Ο Carlos Sainz άφησε ένα μεγάλο κομμάτι από το εμπρός ρύγχος του εντός της πίστας. Το σημείο ήταν δύσκολο, αλλά εκτός αγωνιστικής γραμμής.
Ο Rosberg, μπήκε στα pit, έβαλε καινούργια σκληρά ελαστικά όπως και ο Vettel λίγο μετά. Η στρατηγική δούλεψε εδώ για τη Mercedes. Ο Γερμανός, βρέθηκε μπροστά από τον Vettel.
Ο Hamilton, έκανε ένα pitstop αστραπή, ενώ ο team mate του έγραφε τον ταχύτερο γύρο.
Οι αγωνοδίκες εξέτασαν τον Stevens για υπέρβαση ορίου ταχύτητας στο pitlane και πήρε πέντε δευτερόλεπτα ποινή.
Ο Kvyat είπε πως δεν έχει καθόλου φρένα στα chicane, ενώ στον 51ο γύρο εγκατέλειψε ο Nasr.
Ο Lewis Hamilton πήρε την καρό σημαία χωρίς επι της ουσίας να ενοχληθεί σε κανένα σημείο του αγώνα. Μαζί του στο βάθρο, ανέβηκαν οι Nico Rosberg και Sebastian Vettel. Τη δεκάδα συμπλήρωσαν οι Kimi Raikkonen, Valtteri Bottas, Nico Hulkenberg, Romain Grosjean, Pastor Maldonado, Max Verstappen και Carlos Sainz.
ΘΕΣΗ
|
ΟΔΗΓΟΣ
|
ΟΜΑΔΑ
|
ΧΡΟΝΟΣ
|
1
|
Lewis Hamilton
|
Mercedes
|
1:28:06.508
|
2
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
+18.964
|
3
|
Sebastian Vettel
|
Ferrari
|
+20.850
|
4
|
Kimi Raikkonen
|
Ferrari
|
+33.768
|
5
|
Valtteri Bottas
|
Williams
|
+36.746
|
6
|
Nico Hulkenberg
|
Force India
|
+55.559
|
7
|
Romain Grosjean
|
Lotus
|
+1:12.298
|
8
|
Pastor Maldonado
|
Lotus
|
+1:13.575
|
9
|
Max Verstappen
|
Toro Rosso
|
+1:35.315
|
10
|
Carlos Sainz
|
Toro Rosso
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
11
|
Fernando Alonso
|
McLaren
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
12
|
Sergio Perez
|
Force India
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
13
|
Daniil Kvyat
|
Red Bull
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
14
|
Marcus Ericsson
|
Sauber
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
15
|
Daniel Ricciardo
|
Red Bull
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
16
|
Jenson Button
|
McLaren
|
+1 ΓΥΡΟΣ
|
17
|
Felipe Massa
|
Williams
|
+2 ΓΥΡΟΙ
|
18
|
Alexander Rossi
|
Marussia
|
+2 ΓΥΡΟΙ
|
19
|
Will Stevens
|
Marussia
|
+3 ΓΥΡΟΙ
|
20
|
Felipe Nasr
|
Sauber
|
+4 ΓΥΡΟΙ
|
Επόμενος αγώνας του πρωταθλήματος, εκείνος της Ρωσίας στην πίστα του Σότσι, το τριήμερο 9-11 Οκτωβρίου.
Πηγη
