Μία ακόμα κατηγορία προϊόντων πάει να σαρώσει ο Γιάο Μινγκ της
τεχνολογίας, αυτή της έξυπνης τηλεόρασης! Μετά την τεράστια επιτυχία που
γνώρισε και συνεχίζει να γνωρίζει η Xiaomi στο χώρο
των smartphones (αφού έχει σπάσει τα κοντέρ των πωλήσεων χωρίς να αφήσει
την Ασία), η κινέζικη εταιρεία ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει 1
δις δολλάρια στην ανάπτυξη του online περιεχομένου της για τις έξυπνες τηλεοράσεις της.
Με την κίνηση αυτή, χωρίς ωστόσο να γίνονται γνωστές πολλές λεπτομέρειες, η Xiaomi προσπαθεί να κινηθεί περισσότερο δυναμικά στην αγορά των SmartTV, όπου αρκετές άλλες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Samsung και η Apple, ήδη ανταγωνίζονται για το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.
Οι προσπάθειες του Κινέζου πλέον θα ενταθούν για περιεχόμενο καλύτερης ποιότητας από αυτό που προσφέρουν οι υπόλοιποι, για αρχή τουλάχιστον εντός συνόρων.
Τα αποτελέσματα της επένδυσης αναμένονται συναρπαστικά, με βάση αυτά που μας έχει συνηθίσει η Xiaomi, δηλαδή σε καταπληκτικές σχέσεις τιμής και απόδοσης..
Με την κίνηση αυτή, χωρίς ωστόσο να γίνονται γνωστές πολλές λεπτομέρειες, η Xiaomi προσπαθεί να κινηθεί περισσότερο δυναμικά στην αγορά των SmartTV, όπου αρκετές άλλες εταιρείες, μεταξύ των οποίων η Samsung και η Apple, ήδη ανταγωνίζονται για το μεγαλύτερο κομμάτι της πίτας.
Οι προσπάθειες του Κινέζου πλέον θα ενταθούν για περιεχόμενο καλύτερης ποιότητας από αυτό που προσφέρουν οι υπόλοιποι, για αρχή τουλάχιστον εντός συνόρων.
Τα αποτελέσματα της επένδυσης αναμένονται συναρπαστικά, με βάση αυτά που μας έχει συνηθίσει η Xiaomi, δηλαδή σε καταπληκτικές σχέσεις τιμής και απόδοσης..