Και όπως λέει ο κ. Nagura, Large Project Leader του νέου Forza 125:
?Ο σκοπός της ομάδς που έφτιαξε το Forza ήταν να κατασκευάσει το
ultimate scooter στα 125 κυβικά, με ότι το καλύτερο υπάρχει (the very
best of everything). Προσφέρει ταυτόχρονα κορυφαίες επιδόσεις για
διασκεδαστική οδήγηση με τις καλύτερες επιταχύνσεις στην κατηγορία και
ένα εκλεπτυσμένο πρωτοποριακό στυλ με έμφαση στην άνεση και στην
πρακτικότητα?.
Το τελικό αποτέλεσμα έχει να κάνει με ένα προϊόν που σχεδιάστηκε από το μηδέν, με νέο πλαίσιο, κινητήρα χαμηλών τριβών που αποδίδει 14 Hp, επιβλητική εμφάνιση, τεράστιους χώρους, μεγάλους τροχούς 14 και 15 ιντσών (μπροστά-πίσω), αποθήκευση για δύο full face κράνη κάτω από τη σέλα, φώτα LED, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, πίνακα οργάνων με αυτοκινητιστική σχεδίαση και νοοτροπία, αλλά και μια οικονομία καυσίμου που προσφέρει σχεδόν 44 χιλιόμετρα με κάθε λίτρο βενζίνης (σύμφωνα με τη Honda). Σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα και το σύστημα Idling Stop, που σβήνει τον κινητήρα στα φανάρια. Το ABS είναι τελευταίας γενιάς και προσφέρεται στον εξτρά εξοπλισμό, ενώ η τιμή αγοράς του σίγουρα αναμένεται τσουχτερή. Εκτός κι αν γίνει κάποιο θαύμα και μας διαψεύσει. Μακάρι!
πηγη
Το τελικό αποτέλεσμα έχει να κάνει με ένα προϊόν που σχεδιάστηκε από το μηδέν, με νέο πλαίσιο, κινητήρα χαμηλών τριβών που αποδίδει 14 Hp, επιβλητική εμφάνιση, τεράστιους χώρους, μεγάλους τροχούς 14 και 15 ιντσών (μπροστά-πίσω), αποθήκευση για δύο full face κράνη κάτω από τη σέλα, φώτα LED, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, πίνακα οργάνων με αυτοκινητιστική σχεδίαση και νοοτροπία, αλλά και μια οικονομία καυσίμου που προσφέρει σχεδόν 44 χιλιόμετρα με κάθε λίτρο βενζίνης (σύμφωνα με τη Honda). Σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα και το σύστημα Idling Stop, που σβήνει τον κινητήρα στα φανάρια. Το ABS είναι τελευταίας γενιάς και προσφέρεται στον εξτρά εξοπλισμό, ενώ η τιμή αγοράς του σίγουρα αναμένεται τσουχτερή. Εκτός κι αν γίνει κάποιο θαύμα και μας διαψεύσει. Μακάρι!
πηγη