Online Screen Recorder

Πλήρες Report Αγώνα – GP Καναδά

0
Ο Daniel Ricciardo έβαλε τέλος στην κυριαρχία της Mercedes στη Formula1 αυτή τη σεζόν παίρνοντας την παρθενική του νίκη σε ένα συναρπαστικό Καναδικό Grand Prix.

Ο οδηγός της Red Bull πέρασε την προβληματική Mercedes του επικεφαλής του πρωταθλήματος Nico Rosberg με μόλις δύο από τους 70 γύρους να απομένουν για να διεκδικήσει μια απίθανη νίκη.

Ωστόσο ο Rosberg επέκτεινε το προβάδισμά του από τη δεύτερη θέση του team-mate του Lewis Hamilton καθώς εγκατέλειψε με βλάβη στα φρένα.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel πήρε την τρίτη θέση και ο αγώνας τελείωσε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας, όταν οι Sergio Perez (Force India) και Felipe Massa (Williams) συγκρούστηκαν θεαματικά πριν τη στροφή 1 στο προτελευταίο γύρο, καθώς αγωνίστηκαν για την τέταρτη θέση.
Αυτό επέτρεψε στον Jenson Button να ανέβει σε μία απρόσμενη τέταρτη θέση, μπροστά από την Force India του Nico Hulkenberg και τη Ferrari του Fernando Alonso.

Το πρώτο μισό του αγώνα εξελισσότανε όπως οι περισσότεροι αγώνες αυτή τη σεζόν, καθώς οι δύο οδηγοί της Mercedes είχαν εμπλακεί σε μια προσωπική μάχη για τη νίκη.

Ο Rosberg έκανε μια αργή εκκίνηση στον αγώνα της Κυριακής, επιτρέποντας τον Hamilton να του επιτεθεί προς την πρώτη στροφή.

Αλλά ο Rosberg υπερασπίστηκε σθεναρά στην κορυφή, κλειδώνοντας το μπροστινό τροχό στη Mercedes του και αναγκάζοντας τον Hamilton για να βγει πιο ανοιχτά στη πρώτη στροφή και να δώσει τη δεύτερη θέση στον Vettel.

Ο αγώνας περιορίστηκε σχεδόν αμέσως καθώς και οι δύο Marussia συγκρούστηκαν στο πρώτο chicane.

Ο Max Chilton είχε υπερστροφή και έπεσε πάνω στον Jules Bianchi μέσα στη στροφή, ρίχνοντας τον Γάλλο σε μια βίαιη σύγκρουση με τον τοίχο και βγάζοντας και τα δύο αυτοκίνητα έξω από την κούρσα.

Χρειάστηκαν επτά γύρους στους βοηθούς για να καθαρίσουν τα συντρίμμια και να καθαρίσουν τα λάδια που χύθηκαν από την κατεστραμμένη Marussia του Bianchi.

Ο Rosberg έχτισε μία διαφορά 1,7 δευτερολέπτων, μετά την επανεκκίνηση, πριν ο Hamilton να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει το DRS για να περάσει τον Vettel πλησιάζοντας το τελικό σικέιν στον 10ο γύρο από τους 70.

Ο Hamilton ξεκίνησε να καταδιώκει τον Rosberg και οι οδηγοί της Mercedes ξέφευγαν από τον Vettel με ρυθμό σχεδόν ένα δεύτερο τον γύρο με μία ακόμη προσωπική τους μονομαχία για τη νίκη να ξεκινά.

Ο Rosberg εξακολουθούσε να ηγείται για δύο δευτερόλεπτα, όταν μπήκε για αλλαγή ελαστικών στον 18ο γύρο. Μια στιγμή στον γύρο εξόδου του στο πρώτο chicane έδωσε στον Hamilton την ευκαιρία να περάσει μπροστά στη δική του στάση στον επόμενο γύρο, αλλά ήταν έξι δέκατα πιο αργό το pit stop του από του Rosberg και σε συνδυασμό με έναν αδιάφορο γύρο από τον Hamilton – άφησε τον Γερμανό χωρίς να πληρώσει για το λάθος του.

Ο Hamilton επανεστίασε και έδειχνε πιο ικανοποιημένος με τα μαλακά ελαστικά, καθώς ο ίδιος έκανε τον ταχύτερο γύρο και κυνήγησε τον Rosberg.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2008 έκλεισε σε απόσταση μισού δευτερολέπτου τη διαφορά και πλησίασε τον Rosberg με το DRS ανοιχτό, όταν ο Γερμανός έκοψε το τελικό chicane μετά το κλείδωμα των τροχών στη ζώνη φρεναρίσματος στον 25ο γύρο.

Ο Hamilton συνέχισε την πίεση, κλείνοντας τη διαφορά σε ένα δευτερόλεπτο, ενώ οι αγωνοδίκες διερευνούσαν το κόψιμο του Rosberg.

Ο Rosberg έλαβε μια προειδοποίηση, αλλά καμία ποινή, έτσι διατήρησε το προβάδισμα καθώς ο Hamilton έκλεισε και πάλι τη διαφορά.

Και οι δύο οδηγοί της Mercedes ανέφεραν μια ξαφνική απώλεια ισχύος αμέσως μετά από τη μισή απόσταση του αγώνα, και έχαναν περίπου δύο δευτερόλεπτα ανά γύρο στους διώκτες τους καθώς πρόσεχαν τα αυτοκίνητά τους.

Μπήκαν στα pit stop για δεύτερη φορά σε συνεχόμενες γύρους, επιτρέποντας για λίγο τον Massa να οδηγήσει τον αγώνα, και μια αργή αλλαγή στο εμπρός αριστερό ελαστικό για τον Rosberg επέτρεψε στον Hamilton να βρεθεί μπροστά για πρώτη φορά στον αγώνα.

Αλλά η χαρά του Hamilton ήταν σύντομη. Έπεσε πίσω από τον ομόσταυλό του στον επόμενο γύρο καθώς κλείδωσε τροχούς στη φουρκέτα, και στη συνέχεια υπέστη ένα κλείδωμα στο πίσω φρένο, καθώς ο ίδιος προσπάθησε να περάσει εκ νέου τον Rosberg στο τελικό σικέιν.

Ο Hamilton έκοψε το σικέιν, αλλά άρχισε μια αργή περιήγηση πίσω στα pits για να εγκαταλείψει στον 48ο γύρο έχοντας υποστεί βλάβη πίσω φρένου.

Ο Rosberg κατάφερε να διαχειριστεί το πρόβλημα μέχρι το τέλος, με τη βοήθεια του Perez που κράτησε τις Red Bull πίσω του με πολύ παλαιότερα ελαστικά.

Ο Massa χρησιμοποιείται τελευταίο του σετ φρέσκων μαλακών ελαστικών να ανέβει και πάλι θέσεις, περνώντας τον team-mate του Valtteri Bottas και τη Force India του Hulkenberg για την πέμπτη θέση στα τελευταία στάδια και, στη συνέχεια, κυνήγησε την πρώτη τετράδα.

Ο Ricciardo πέρασε την προβληματική Force India του Perez (επίσης υπέφερε από προβλήματα φρένων) με μόλις πέντε γύρους να απομένουν και επιτέθηκε στον Rosberg, περνώντας τον για το προβάδισμα με μόλις τρεις γύρους να απομένουν χρησιμοποιώντας το DRS στην πίσω ευθεία.

Όταν το αυτοκίνητο ασφαλείας αναπτύχθηκε για δεύτερη φορά καθώς ο Perez – ο οποίος χρησιμοποίησε μια εναλλακτική στρατηγική μιας στάσης για να ανέβει από την 13η θέση στο grid για να παλέψει για το βάθρο – και ο Massa συγκρούστηκαν, η πρώτη του νίκη Ricciardo στη Formula1 ήταν εξασφαλισμένη.

Ο Bottas ανέβασε τη δική του Williams στην έβδομη, μαχόμενος με πρόβλημα με τα φρένα, ενώ η Toro Rosso του Jean-Eric Vergne, η McLaren του Kevin Magnussen, και η Ferrari του Kimi Raikkonen – που είχε και ένα τετακέ στη φουρκέτα – οριστικοποίησαν την βαθμολογούμενη δεκάδα.

           

 πηγη
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !