Μια έρευνα του Κογκρέσου των ΗΠΑ αναφέρει ότι, η online διαφήμιση
αξίας 43 δισεκατομμυρίων Αμερικάνικων δολαρίων που χτίστηκε από
εταιρείες όπως η Yahoo και η Google, θέτει σε κίνδυνο την προστασία της
ιδιωτικής ζωής των καταναλωτών και δίνει στους hackers μια εύκολη
διαδρομή για να μολύνουν υπολογιστές.
Τώρα, οπλισμένοι με μια καλύτερη αντίληψη των αδιαφανών τεχνικών των διαφημίσεων στο διαδίκτυο, ο γερουσιαστής Καρλ Λέβιν και άλλοι νομοθέτες αναρωτιούνται αν απαιτούνται αυστηρότεροι κανόνες για την προστασία των καταναλωτών, δημιουργώντας μια μάχη με τις εταιρείες που διαμόρφωσαν το διαδίκτυο.
Τώρα, οπλισμένοι με μια καλύτερη αντίληψη των αδιαφανών τεχνικών των διαφημίσεων στο διαδίκτυο, ο γερουσιαστής Καρλ Λέβιν και άλλοι νομοθέτες αναρωτιούνται αν απαιτούνται αυστηρότεροι κανόνες για την προστασία των καταναλωτών, δημιουργώντας μια μάχη με τις εταιρείες που διαμόρφωσαν το διαδίκτυο.