Το πρωτότυπο 1290 Super Duke R πάντως είναι έτοιμο να απαντήσει και να λύσει κάθε απορία. Αυτό που είδαμε στο Μιλάνο είναι ένα άκρως λειτουργικό μοντέλο, ακούσαμε μάλιστα και τον ήχο που παράγει ο LC8 της RC8 R με τα 100 κυβικά παραπάνω. Άρα είναι θέμα χρόνου να το δούμε στην τελική του μορφή, που σίγουρα θα έχει πάνω κάτω την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία αλλά με πλέον γήινες εφαρμογές.
Μέχρι τότε, μπορούμε να θαυμάσουμε το περίτεχνο μονόμπρατσο ψαλίδι, το σύστημα εξάτμισης της Akrapovic 2 σε 2 με το τελικό του πίσω κυλίνδρου να καταλήγει ψηλά στο πλάϊ και του μπροστινού κάτω από το αμορτισέρ, τα καλύτερα φρένα παραγωγής της Brembo με τις μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες και, κυρίως, την ανάρτηση για όσκαρ της WP, όπου ένα σύστημα πίεσης αερίου στο πιρούνι επικοινωνεί και συνεργάζεται με το αμορτισέρ.
Δεν τα βλέπουμε αλλά βρίσκονται στη θέση τους συστήματα όπως traction control, ABS, Wheelie και Endo control (για αποφυγή ανεπιθύμητης σούζας και ανασήκωσης του πίσω τροχού αντίστοιχα).
Από μια συγκριτική ματιά στις φωτογραφίες των υφιστάμενων Super Duke και RC8 R, προκύπτει και ένα τελείως νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα, με την κεντρική του “κολώνα” να είναι εμφανώς μεγαλύτερων διαστάσεων.
Κάτι μας λέει ότι στις εκθέσεις του επόμενου φθινόπωρου θα μας περιμένει στην εμπορική της μορφή μια μοτοσυκλέτα που θα λατρέψουν οι μαχητές των δρόμων. Τώρα, το ποιός θα έχει τα χρήματα να την αγοράσει είναι... αλλουνού παππά ευαγγέλιο.