Τον προηγούμενο Οκτώβριο το YouTube είχε ανακοινώσει πως σκόπευε να
προωθήσει βίντεο και περιεχόμενο υψηλής ποιότητας μέσω συγκεκριμένων
καναλιών, με το όνομα «Original Content Channels», και συνεργασιών με
κορυφαίους παραγωγούς web-video.
Η υπηρεσία μάλιστα είχε επενδύσει αρχικά έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε κάθε ένα από αυτά τα κανάλια ενώ σε ανακοίνωση της είχε αναφέρει πως σκοπός των καναλιών αυτών είναι να προσφέρει στους χρήστες «περισσότερους λόγους να επισκέπτονται ξανά και ξανά» την υπηρεσία.
Ένα χρόνο μετά, φαίνεται πως τα περισσότερα από αυτά τα κανάλια δεν πέτυχαν τον σκοπό τους και σύντομα θα «κοπούν».
Όπως συμβαίνει και στην παραδοσιακή τηλεόραση, όσα δεν πλησίασαν τις προσδοκίες της υπηρεσίας, το 60% στο σύνολο τους πρόκειται να μην λάβουν χρηματοδότηση για τον επόμενο χρόνο.
Όπως αναφέρει το AllThingsD, τα εν λόγω κανάλια που θα «κοπούν» δεν θα σβηστούν από την υπηρεσία, απλά δεν θα λάβουν περαιτέρω επενδύσεις από την Google.
Η αλήθεια είναι πως χωρίς αυθεντικό και ποιοτικό περιεχόμενο, το YouTube παραμένει απλά ένα ακόμα video portal, τίποτε παραπάνω. Σίγουρα, με τη βοήθεια εξειδικευμένων παραγωγών η υπηρεσία έχει τα φόντα να ανταγωνιστεί ακόμα και την καλωδιακή τηλεόραση, κάτι τέτοιο όμως απαιτεί χρόνο αλλά και προσπάθεια.
Η υπηρεσία μάλιστα είχε επενδύσει αρχικά έως και 5 εκατομμύρια δολάρια σε κάθε ένα από αυτά τα κανάλια ενώ σε ανακοίνωση της είχε αναφέρει πως σκοπός των καναλιών αυτών είναι να προσφέρει στους χρήστες «περισσότερους λόγους να επισκέπτονται ξανά και ξανά» την υπηρεσία.
Ένα χρόνο μετά, φαίνεται πως τα περισσότερα από αυτά τα κανάλια δεν πέτυχαν τον σκοπό τους και σύντομα θα «κοπούν».
Όπως συμβαίνει και στην παραδοσιακή τηλεόραση, όσα δεν πλησίασαν τις προσδοκίες της υπηρεσίας, το 60% στο σύνολο τους πρόκειται να μην λάβουν χρηματοδότηση για τον επόμενο χρόνο.
Όπως αναφέρει το AllThingsD, τα εν λόγω κανάλια που θα «κοπούν» δεν θα σβηστούν από την υπηρεσία, απλά δεν θα λάβουν περαιτέρω επενδύσεις από την Google.
Η αλήθεια είναι πως χωρίς αυθεντικό και ποιοτικό περιεχόμενο, το YouTube παραμένει απλά ένα ακόμα video portal, τίποτε παραπάνω. Σίγουρα, με τη βοήθεια εξειδικευμένων παραγωγών η υπηρεσία έχει τα φόντα να ανταγωνιστεί ακόμα και την καλωδιακή τηλεόραση, κάτι τέτοιο όμως απαιτεί χρόνο αλλά και προσπάθεια.