Το ζήτημα αυτό αναλαμβάνει ο μικρότερος στροβιλοσυμπιεστής ο οποίος σε ρόλο... σεσουάρ λαμβάνει κίνηση από εξίσου μικρό ηλεκτροκινητήρα δίχως να χρειάζεται να περιμένει -έστω και ελάχιστα- καυσαέρια για να τον περιστρέψουν. Με άλλα λόγια ο μικρός ηλεκτροκίνητος στροβιλοσυμπιεστής -φανταστείτε κάτι σαν ηλεκτρικό... ανεμιστηράκι- χρησιμεύει στο να στείλει με μεγαλύτερη ταχύτητα και περισσότερο όγκο φρέσκου αέρα στους κυλίνδρους μέχρι να πάρει τα πάνω του το μεγάλο turbo.
Όσο για την κατανάλωση ρεύματος από το ηλεκτρικό turbo υπάρχει επιπλέον μπαταρία που επαναφορτίζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά την επιβράδυνση δίχως να επιβαρύνεται η κατανάλωση καυσίμου. Προς το παρόν, οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε ένα bi-turbo 3.0 TDI κινητήρα που με το απλό σύστημα bi-turbo αποδίδει 230 kW και 650 Nm ροπής. Πόσο μεγάλη λέτε να είναι η διαφορά με το ηλεκτρικό turbo;