Online Screen Recorder

BMW F800 GT με ψαλιδισμένα τα σπορ φτερά αντικαθιστά το ST

0

BMW F800 GT με ψαλιδισμένα τα σπορ φτερά αντικαθιστά το ST 

Αν το δει κανείς λογικά, το μοντέλο έλλειπε από τη γκάμα της BMW. Το έλλειμα πάντως διορθώθηκε και το GT έρχεται να λάβει θέση στις βιτρίνες σαν αντικαταστάτης του F800 ST.

Διαβάζοντας τις προδιαγραφές, είναι φανερό πως οι Γερμανοί θέλουν να τονίσουν την «τουριστική» πλευρά του χαρακτηρισμού «σπορ-τουρισμός». Πρώτος μάρτυρας το μεγάλο και «γεμάτο» φέρινγκ. Δεύτερος, για όποιον το έχει διαβάσει, είναι το συνοδευτικό κείμενο που έδωσε η BMW στους δημοσιογράφους.

Ουσιαστικά προβάλλει κυρίως τις ταξιδιωτικές ικανότητες της μοτοσυκλέτας, αναφερόμενο λιγότερο στα σπορ χαρακτηριστικά της. Με ενθουσιασμό αναφέρονται οι Γερμανοί στην εξειδικευμένη εργονομία (μετακίνηση τιμονιού και μαρσπιέ) και την κάλυψη από τον αέρα, αλλά και στις αποσκευές που έχουν σχεδιαστεί κυρίως με στόχο την ευκολία χρήσης (εξτρά εξοπλισμός).

Πάντως η μοτοσυκλέτα έχει μια ισορροπημένη εμφάνιση, δεν είναι ογκώδης, το αντίθετο, δείχνει λεπτή και ευέλικτη. Ακόμη και το φέρινγκ δεν θυμίζει GT κατασκευές, αν και δεν αμφιβάλλουμε ότι η BMW έχει κάνει εξαιρετική δουλειά στην Αεροδυναμική Σήραγγα, προσφέροντας πολύ καλή προστασία.

Από την πλευρά του κινητήρα το GT φέρεται να έχει κατάτι αυξημένη ισχύ, φτάνοντας τους 90 ίππους στις 8.000σαλ --5 περισσότερους από το τελευταίο ST.

Κατά πως συνηθίζει η εταιρεία, προσφέρεται πληθώρα αξεσουάρ, από τριβάλιτσο και GPS, ως θερμαινόμενα γκριπ, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και σύστημα σταθεροποίησης ASC με Traction Control.

Κύρια χαρακτηριστικά του F 800 GT (και σύγκριση με το F 800 ST)
Ολόσωμο φέρινγκ
Δικύλινδρος εν σειρά υγρόψυκτος κινητήρας με 798 κ.εκ.
Μακρύτερο ψαλίδι κατά 50 χιλ. (ως προς ST)
Στάνταρντ δικάναλο BMW Motorrad ABS τελευταίας γενιάς
Μικρότερη διαδρομή πίσω στα 125 χιλ (από 140 στο ST)
Χαμηλότερο ύψος σέλας (800 χιλ έναντ 840)
Τελική μετάδοση με ιμάντα
Μαρσπιέ τοποθετημένα 10χιλ πιο μπροστά και 10χιλ πιο χαμηλά (ως προς ST)
Αυξημένη κατά 11 κιλά μεταφορική ικανότητα (ως προς ST)
Μεγαλύτεροι καθρέπτες (ως προς ST)
Ψηλότερο τιμόνι από ελαφρύ κράμα (+20χιλ. ως προς ST)
Νέοι διακόπτες
Νέος πίνακας οργάνων
Σύστημα εξαγωγής από το F800R
Ελαφρύτερες χυτές ζάντες (ως προς ST)










Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !