Μα, φυσικά και γίνονται όλα για το καλό του καταναλωτικού κοινού! Τι νομίζατε; Ότι ζούμε στη ζούγκλα;
Φτάσαμε λοιπόν κι εδώ, να κατασκοπεύουν οι κούκλες που βρίσκονται στις βιτρίνες των καταστημάτων, τους υποψήφιους πελάτες.
Τελικά, οι κούκλες με τα ωραία ρούχα και τα αξεσουάρ, δεν είναι τόσο... αθώες όσο φαίνονται!
Πρωτοπόρος κι εδώ η Benetton. Έστησε τα βιονικά μανεκέν στις βιτρίνες της και τα χρησιμοποιεί για να συλλέξει δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία και φύλο.
Οι πληροφορίες αποθηκεύονται και αξιοποιούνται ώστε τα καταστήματα της εταιρείας να προσφέρουν ανώτερης ποιότητας υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό και παράλληλα, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Κάθε "βιονικό" μανεκέν κοστίζει περίπου 5.000 δολάρια, σύμφωνα με την New York Daily News.
Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη στο μάτι, κάμερα, το "βιονικό" μανεκέν "κατασκοπεύει" τους ανυποψίαστους περαστικούς που κοιτούν τη βιτρίνα.
Παρότι αρκετοί καταναλωτές "αγκάλιασαν" τη νέα τεχνολογία, υπάρχουν άλλοι που εκφράζουν φόβους για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του κοινού.
Από την πλευρά της, η κατασκευάστρια εταιρεία των "βιονικών" μανεκέν, η ιταλική Almax, δεν έχει αποκαλύψει ποια καταστήματα χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία.
Μέχρι στιγμής, οι "κούκλες - κατάσκοποι" κοσμούν τις βιτρίνες εμπορικών μαγαζιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και σε τρεις χώρες της Ευρώπης.