O οδηγός της Lotus τερμάτισε μπροστά από τους δύο διεκδικητές του τίτλου, με τον Φερνάντο Αλόνσο να παίρνει τη δεύτερη θέση και τον Σεμπάστιαν Φέτελ την τρίτη έπειτα από εκπληκτική εμφάνιση, καθώς είχε ξεκινήσει από το pitlane.
Επειτα από αυτά τα αποτελέσματα, ο Φέτελ θα πάει με ένα προβάδισμα 10 βαθμών έναντι του ισπανού στους δύο τελευταίους αγώνες της σεζόν, σε ΗΠΑ και Βραζιλία.
Την κούρσα στη Γιας Μαρίνα οδηγούσε ο Λιούις Χάμιλτον μέχρι τον 20ό γύρο, όταν ένα μηχανικό πρόβλημα τον έθεσε εκτός.
Ο ομόσταβλός του στη McLaren, Τζένσον Μπάτον, πήρε την τέταρτη θέση, αφήνοντας πέμπτο τον Πάστορ Μαλντονάντο.
Τη βαθμολογούμενη 10άδα συμπλήρωσαν κατά σειρά οι Καμούι Κομπαγιάσι, Φελίπε Μάσα, Μπρούνο Σένα, Πολ ντι Ρέστα και Ντάνιελ Ρικιάρντο.
Η εξέλιξη του GP Αμπου Ντάμπι
Τι αγώνας! Την ώρα που πλησιάζει η ώρα για να κριθούν όλα, οι οδηγοί της F1 έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό και μας χάρισαν ένα εξαιρετικό θέαμα στη Γιας Μαρίνα, γεμάτο ένταση και συγκινήσεις ως τον τελευταίο γύρο.
Η κούρσα είχε δύο μεγάλους πρωταγωνιστές: Ο πρώτος ήταν ο Ράικονεν, ο οποίος κληρονόμησε την πρωτοπορία έπειτα από την εγκατάλειψη του poleman Χάμιλτον, και με μεθοδική και ψύχραιμη οδήγηση έφτασε σε μια πανάξια νίκη. Ηταν η παρθενική του με τα χρώματα της Lotus και πρώτη του συνολικά μετά το Βέλγιο το 2009.
Ο άλλος πρωταγωνιστής ήταν ο Φέτελ. Ο 25χρονος γερμανός έκανε μια απίστευτη προσπάθεια από το pitlane και κατάφερε να κερδίσει 21 θέσεις, τερματίζοντας τρίτος με προσπέρασμα επί του Μπάτον στον προτελευταίο γύρο.
Κι αυτό παρότι χρειάστηκε να κάνει δύο pitstop (στο ένα από αυτά άλλαξε μπροστινή αεροτομή), την ώρα που όλοι οι άλλοι πρωτοπόροι έβγαλαν τον αγώνα μόνο με ένα.
Πολλά εύσημα αξίζει και ο αγώνας του Αλόνσο, ο οποίος έφτασε στη δεύτερη θέση από την έκτη του grid. Προς το τέλος ο οδηγός της Ferrari προσπάθησε να φτάσει σε απόσταση βολής από τον Ράικονεν και να διεκδικήσει τη νίκη, όμως δεν είχε αρκετό χρόνο για να το πετύχει.
Ετσι ο ισπανός δεν κέρδισε παρά μόνο τρεις βαθμούς έναντι του Φέτελ στη μάχη του τίτλου, η οποία παραμένει ολοζώντανη.
Ο 19ος και προτελευταίος αγώνας της χρονιάς θα γίνει στο Οστιν των ΗΠΑ σε δύο εβδομάδες (16-18 Νοεμβρίου).
1. Ράικονεν Lotus-Renault 1h45:58.667
2. Αλόνσο Ferrari + 0.852
3. Φέτελ Red Bull-Renault + 4.163
4. Μπάτον McLaren-Mercedes + 7.787
5. Μαλντονάντο Williams-Renault + 13.007
6. Κομπαγιάσι Sauber-Ferrari + 20.076
7. Μάσα Ferrari + 22.896
8. Σένα Williams-Renault + 23.542
9. Ντι Ρέστα Force India-Mercedes + 24.160
10. Ρικιάρντο Toro Rosso-Ferrari + 27.400
11. Σουμάχερ Mercedes + 28.000
12. Βερν Toro Rosso-Ferrari + 34.900
13. Κοβαλάινεν Caterham-Renault + 47.700
14. Γκλοκ Marussia-Cosworth + 56.400
15. Πέρες Sauber-Ferrari + 56.700
16. Πετρόφ Caterham-Renault + 1:04.500
17. Ντε λα Ρόσα HRT-Cosworth + 1:11.5
Εγκαταλείψεις
Πικ Marussia-Cosworth 41 laps
Γκροζάν Lotus-Renault 38 laps
Ουέμπερ Red Bull-Renault 38 laps
Χάμιλτον McLaren-Mercedes 19 laps
Καρθικέγιαν HRT-Cosworth 8 laps
Ρόσμπεργκ Mercedes 8 laps
Χούλκενμπεργκ Force India-Mercedes 0 laps
Βαθμολογίες παγκόσμιων πρωταθλημάτων σε 18 αγώνες:
Οδηγοί: Κατασκευαστές:
1. Φέτελ 255 1. Red Bull-Renault 422
2. Αλόνσο 245 2. Ferrari 340
3. Ράικονεν 198 3. McLaren-Mercedes 318
4. Ουέμπερ 167 4. Lotus-Renault 288
5. Χάμιλτον 165 5. Mercedes 136
6. Μπάτον 153 6. Sauber-Ferrari 124
7. Μάσα 95 7. Force India-Mercedes 95
8. Ρόσμπεργκ 93 8. Williams-Renault 73
9. Γκροζάν 90 9. Toro Rosso-Ferrari 22
10. Πέρες 66
11. Κομπαγιάσι 58
12. Χούλκενμπεργκ 49
13. Ντι Ρέστα 46
14. Μαλντονάντο 43
15. Σουμάχερ 43
16. Σένα 30
17. Βερν 12
18. Ρικιάρντο 10