Στη σημερινή πρώτη μέρα ελεύθερων δοκιμών στο λιμάνι της Βαλένθια κυριάρχησε η συννεφιά, πράγμα που δεν ήταν αναμενόμενο.
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο νικητής του προηγούμενου αγώνα επί Ισπανικού εδάφους, Παστόρ Μαλντονάντο έφερε τη Williams στην κορυφή των χρόνων αποδεικνύοντας πως η FW23 μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Ο νικητής το 2010 και το 2011 στη συγκεκριμένη πίστα Σεμπάστιαν Φέτελ έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και η διαφορά του από το Μαλντονάντο ήταν κάτω από ένα δέκατο.
Οι περισσότεροι πιλότοι στην πρώτη περίοδο δοκιμών περιορίστηκαν στη χρήση της μέσης γόμας της Pirelli που είναι η πιο σκληρή από τις δυο που έχει στη διάθεση των ομάδων η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών. Η άλλη γόμα είναι η μαλακή που αναμένεται να δώσει τους ταχύτερους χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο Φέτελ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο αποδεικνύοντας τη δυναμική της αναβαθμισμένης RB8 που έχει πίσω μέρος διαφορετικής σχεδίασης. Αρκετές μικρές ομάδες όπως η Force India αλλά και η Sauber έδειξαν τη δυναμική των μονοθεσίων τους τη στιγμή που ο Μ.Σουμάχερ, φαβορί σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, Πωλ Χέμπερι κινήθηκε σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς με την Mercedes W03.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος:
Δεύτερη περίοδος:
Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο νικητής του προηγούμενου αγώνα επί Ισπανικού εδάφους, Παστόρ Μαλντονάντο έφερε τη Williams στην κορυφή των χρόνων αποδεικνύοντας πως η FW23 μπορεί να είναι ανταγωνιστική. Ο νικητής το 2010 και το 2011 στη συγκεκριμένη πίστα Σεμπάστιαν Φέτελ έδειξε ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση και η διαφορά του από το Μαλντονάντο ήταν κάτω από ένα δέκατο.
Οι περισσότεροι πιλότοι στην πρώτη περίοδο δοκιμών περιορίστηκαν στη χρήση της μέσης γόμας της Pirelli που είναι η πιο σκληρή από τις δυο που έχει στη διάθεση των ομάδων η Ιταλική εταιρεία κατασκευής ελαστικών. Η άλλη γόμα είναι η μαλακή που αναμένεται να δώσει τους ταχύτερους χρόνους στις κατατακτήριες δοκιμές.
Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών ο Φέτελ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο αποδεικνύοντας τη δυναμική της αναβαθμισμένης RB8 που έχει πίσω μέρος διαφορετικής σχεδίασης. Αρκετές μικρές ομάδες όπως η Force India αλλά και η Sauber έδειξαν τη δυναμική των μονοθεσίων τους τη στιγμή που ο Μ.Σουμάχερ, φαβορί σύμφωνα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Pirelli, Πωλ Χέμπερι κινήθηκε σε ανταγωνιστικούς ρυθμούς με την Mercedes W03.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m40.890s 22
|
2. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m40.973s + 0.083 21
|
3. Mark Webber Red Bull-Renault 1m40.984s + 0.094 19
|
4. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m40.994s + 0.104 19
|
5. Fernando Alonso Ferrari 1m41.065s + 0.175 26
|
6. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m41.105s + 0.215 15
|
7. Michael Schumacher Mercedes 1m41.117s + 0.227 22
|
8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m41.158s + 0.268 18
|
9. Nico Rosberg Mercedes 1m41.182s + 0.292 21
|
10. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m41.620s + 0.730 21
|
11. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m41.784s + 0.894 15
|
12. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m41.838s + 0.948 19
|
13. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m41.861s + 0.971 16
|
14. Felipe Massa Ferrari 1m42.109s + 1.219 20
|
15. Jules Bianchi Force India-Mercedes 1m42.175s + 1.285 21
|
16. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m42.299s + 1.409 24
|
17. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m42.442s + 1.552 26
|
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m42.758s + 1.868 26
|
19. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m42.777s + 1.887 28
|
20. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m43.209s + 2.319 19
|
21. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m44.173s + 3.283 18
|
22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m44.996s + 4.106 15
|
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m45.120s + 4.230 23
|
24. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m45.338s + 4.448 7
|
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
|
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m39.334 33
|
2. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m39.465s + 0.131 32
|
3. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m39.595s + 0.261 20
|
4. Michael Schumacher Mercedes 1m39.601s + 0.267 27
|
5. Bruno Senna Williams-Renault 1m39.644s + 0.310 34
|
6. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m39.700s + 0.366 32
|
7. Fernando Alonso Ferrari 1m39.733s + 0.399 34
|
8. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m39.868s + 0.534 33
|
9. Mark Webber Red Bull-Renault 1m39.901s + 0.567 30
|
10. Nico Rosberg Mercedes 1m39.926s + 0.592 32
|
11. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m39.945s + 0.611 34
|
12. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m39.990s + 0.656 33
|
13. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m40.075s + 0.741 29
|
14. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m40.147s + 0.813 25
|
15. Felipe Massa Ferrari 1m40.244s + 0.910 35
|
16. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m40.511s + 1.177 29
|
17. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m40.963s + 1.629 20
|
18. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m41.121s + 1.787 32
|
19. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m41.197s + 1.863 38
|
20. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m41.263s + 1.929 29
|
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m42.424s + 3.090 21
|
22. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m42.958s + 3.624 30
|
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m44.201s + 4.867 33
|
24. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m44.260s + 4.926 12
|