Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου με νεώτερη οδηγία που απέστειλε στις ομάδες προχωρώντας σε αποσαφήνιση του κανονισμού όσον αφορά στις οπές στο πάτωμα των μονοθεσίων. Έτσι δεν επιτρέπεται η ύπαρξη «σωλήνων» στο σημείο του πατώματος που βρίσκεται εμπρός από τους πίσω τροχούς.
Ο κανονισμός θα εφαρμοστεί από το Καναδικό GP και προφανώς στη Red Bull είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν σε τροποποίηση των πατωμάτων στις RB8 των Φέτελ και Γουέμπερ. Από την ομάδα βέβαια ισχυρίζονται πως ούτως ή άλλως για τον Καναδά ήταν από καιρό προγραμματισμένη η χρήση άλλου πατώματος χωρίς τέτοια διαμόρφωση.
Η Red Bull χρησιμοποίησε την εν λόγω διάταξη στους τρεις τελευταίους αγώνες σε Μπαχρέιν, Ισπανία και Μονακό, όπου κέρδισε τους δυο από τους τρεις.
Ο κανονισμός θα εφαρμοστεί από το Καναδικό GP και προφανώς στη Red Bull είναι υποχρεωμένοι να προχωρήσουν σε τροποποίηση των πατωμάτων στις RB8 των Φέτελ και Γουέμπερ. Από την ομάδα βέβαια ισχυρίζονται πως ούτως ή άλλως για τον Καναδά ήταν από καιρό προγραμματισμένη η χρήση άλλου πατώματος χωρίς τέτοια διαμόρφωση.
Η Red Bull χρησιμοποίησε την εν λόγω διάταξη στους τρεις τελευταίους αγώνες σε Μπαχρέιν, Ισπανία και Μονακό, όπου κέρδισε τους δυο από τους τρεις.