Online Screen Recorder

GP Κορέας: Νίκη Φέτελ, τίτλος για τη Red Bull

0
Ο Σεμπάστιαν Φέτελ οδήγησε ως πρωταθλητής στην πίστα της Γέονκαμ κατακτώντας την 10η φετινή του νίκη. Οι 25 βαθμοί της πρώτης θέσης σε συνδυασμό με τους 15 της 3ης που έδωσε ο Γουέμπερ επέτρεψαν στην Red Bull να διατηρήσει το πρωτάθλημα κατασκευαστών για 2η συνεχή χρονιά.

Ο αγώνας ήταν συναρπαστικός με το νικητή να ακολουθείται κατά πόδας από τους Χάμιλτον, Γουέμπερ και Μπάτον.

Η προσπάθεια του Χάμιλτον να κρατηθεί μπροστά από το Φέτελ στον πρώτο γύρο ήταν ανεπιτυχής. Ο Γερμανός πέρασε μπροστά και δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα παρότι το αυτοκίνητο ασφαλείας που βγήκε για να μαζέψουν οι άνθρωποι ασφαλείας της πίστας τα συντρίμμια από τη σύγκρουση μεταξύ Πετρόφ - Σουμάχερ μηδένισε τις διαφορές.

Πίσω από το Φέτελ δόθηκε συγκλονιστική μάχη για τη 2η θέση ανάμεσα στους Χάμιλτον και Γουέμπερ. Ο Βρετανός που χτες έσπασε το σερί των Red Bull στη μάχη με το χρονόμετρο, προσπάθησε αλλά ήταν αδύνατον να ακολουθήσει το ρυθμό του Φέτελ.
Με δεδομένο ότι ο teammate του Τζένσον Μπάτον έχασε 3 θέσεις στην εκκίνηση αναγκάστηκε να δώσει μια επική μάχη για να παραμείνει 2ος.

Αρωγός στην προσπάθεια αυτή στάθηκε άθελά της (;) η Red Bull που τράβηξε το Γουέμπερ για την τελευταία αλλαγή ελαστικών του ταυτόχρονα με το Μπάτον παρότι ο Αυστραλός ήταν σαφώς ταχύτερος και τα ελαστικά του δεν είχαν εξαντληθεί.

Ο κανονικός ρυθμός του αγώνα διεκόπη όταν ο Πετρόφ έπεσε πάνω στο Σουμάχερ στα φρένα για τη στροφή 3 καταστρέφοντας τον αγώνα και των δυο.
Ο αλυτάρχης υποχρεώθηκε να βγάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα ώσπου οι άνθρωποι ασφαλείας να καθαρίσουν τη διαδρομή από τα συντρίμμια. Οι αγωνοδίκες εξετάζοντας το συμβάν βρήκαν υπαιτιότητα του Πετρόφ και του επέβαλλαν ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση του επόμενου αγώνα που είναι το GP Ινδίας (28-30 Οκτωβρίου).


Μετά τη λήξη του αγώνα και τους έξαλλους πανηγυρισμούς για τη διατήρηση του πρωταθλήματος κατασκευαστών από τη Red Bull ο πρωταθλητής Σεμπάστιαν Φέτελ δήλωσε: «Είναι θετικό ότι όλη η ομάδα συνεχίζει να πιέζει. Ευχαριστήθηκα οδήγηση. Το μονοθέσιο πήγαινε συνεχώς ταχύτερα. Είναι φανταστικό ότι διατηρήσαμε και τους δυο τίτλους. Θέλω να ευχαριστήσω ειδικά τη Renault. Προσπαθούν πολύ σκληρά. Τα πιτ στοπ τελικά ήταν λιγότερα απ’ αυτά που εκτιμούσαμε».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον παραδέχτηκε ότι σήμερα ο Φέτελ ήταν εκτός της εμβέλειάς του: «Δεν έχω χάσει την αυτοπεποίθησή μου. Εμπιστεύομαι την ομάδα και πρέπει να αποφύγω τα προβλήματα για να μείνω μακριά από το γραφείο των αγωνοδικών. Δε μπορούσα να ακολουθήσω το Σεμπ σήμερα συγχαρητήρια για τη νίκη του. Ο Μαρκ οδήγησε επίσης πολύ καλά εγώ είχε θέμα υποστροφής αλλά το αποτέλεσμα για μένα είναι καλύτερο απ’ αυτό των τελευταίων αγώνων».

Ο Γουέμπερ ήταν απογοητευμένος που δεν κατάφερε να περάσει το Χάμιλτον: «Σήμερα είναι η μέρα της ομάδας καθότι διατηρήσαμε το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Κρίμα που δεν μπόρεσα να πάρω την 2η θέση. Στο δεύτερο πιτ στοπ κάναμε ότι χειρότερο μπορούσε να γίνει καθώς μπήκαμε ταυτόχρονα με το Χάμιλτον και όχι πριν ή μετά. Ανυπομονώ για τον επόμενο αγώνα» κατέληξε ο Αυστραλός που ακόμη δεν έχει ανέβει φέτος στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου.


Συνολικά η τελική κατάταξη και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:


GP Κορέας, 16ος αγώνας

Θέση Οδηγός        Ομάδα                      Χρόνος
 1.  Vettel        Red Bull-Renault           1’30:01.994
 2.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    12.019
 3.  Webber        Red Bull-Renault           +    12.477
 4.  Button        McLaren-Mercedes           +    14.694
 5.  Alonso        Ferrari                    +    15.689
 6.  Massa         Ferrari                    +    25.133
 7.  Alguersuari   Toro Rosso-Ferrari         +    49.538
 8.  Rosberg       Mercedes                   +    54.053
 9.  Buemi         Toro Rosso-Ferrari         +  1:02.762
10.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:08.602
11.  Sutil         Force India-Mercedes       +  1:11.229
12.  Barrichello   Williams-Cosworth          +  1:33.068
13.  Senna         Renault                    +     1 γύρο
14.  Kovalainen    Lotus-Renault              +     1 γύρο
15.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +     1 γύρο
16.  Perez         Sauber-Ferrari             +     1 γύρο
17.  Trulli        Lotus-Renault              +     1 γύρο
18.  Glock         Virgin-Cosworth            +     1 γύρο
19.  Ricciardo     HRT-Cosworth               +     1 γύρο
20.  D'Ambrosio    Virgin-Cosworth            +     1 γύρο
21.  Liuzzi        HRT-Cosworth               +     3 γύροι

Ταχύτερος γύρος: Vettel, 1:39.605

Εγκατέλειψαν:

Οδηγός        Ομάδα                      Γύρος
Maldonado     Williams-Cosworth            31
Petrov        Renault                      17
Schumacher    Mercedes                     16


Βαθμολογία               

     Οδηγοί:                     Κατασκευαστές:            
 1.  Vettel       349        1.  Red Bull-Renault          558
 2.  Button       222        2.  McLaren-Mercedes          418
 3.  Alonso       212        3.  Ferrari                   310
 4.  Webber       209        4.  Mercedes                  127
 5.  Hamilton     196        5.  Renault                    72
 6.  Massa         98        6.  Force India-Mercedes       49
 7.  Rosberg       67        7.  Sauber-Ferrari             40
 8.  Schumacher    60        8.  Toro Rosso-Ferrari         37
 9.  Petrov        36        9.  Williams-Cosworth           5
10.  Heidfeld      34      
11.  Sutil         28      
12.  Kobayashi     27      
13.  Alguersuari   22      
14.  Di Resta      21      
15.  Buemi         15      
16.  Perez         13      
17.  Barrichello    4      
18.  Senna          2      
19.  Maldonado      1      
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !