Online Screen Recorder

Συλλέκτης καρών σημαιών ο Φέτελ!

0
Σε έναν αγώνα όπου η Χάμιλτον και Μάσα συγκρούστηκαν ξανά, ο Σεμπάστιαν Φέτελ συνέχισε τη συλλογή νικών, προσθέτοντας στο παλμαρέ του ακόμη μία.

Ο Γερμανός, δεν δυσκολεύτηκε να πάρει ακόμα μια νίκη στην πίστα Buddh της Ινδίας, κάνοντας τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλον.

Παράλληλα, πέρα από την 11η νίκη του ο Γερμανός έσπασε ακόμη ένα ρεκόρ,  οδηγώντας έναν αγώνα για 693ο γύρο, ξεπερνώντας το τον Νάιτζελ Μάνσελ, που είχε το ρεκόρ από το 1992.

Όσον αφορά στον Τζένσον Μπάτον, ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2009 προσπάθησε να πιέσει, αλλά η δεύτερη θέση είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να πάρει.

Ο Φερνάντο Αλόνσο, αν και είχε έξοδο στην εκκίνηση, βρέθηκε μπροστά από τον Γουέμπερ, στην έξοδο του από το δεύτερο πιτ στοπ και έτσι κατάφερε να πάρει την τρίτη θέση του βάθρου.

Ο Γουέμπερ δεν είχε καλό αγώνα, αφού εκτός από το ότι τον πέρασε ο Μπάτον για τη δεύτερη θέση στην εκκίνηση, είδε και τη Ferrari να ακολουθει σωστή στρατηγική και να τον αφήνει πίσω της.

Ρε, θα βάλετε μυαλό;

Μάσα και Χάμιλτον συγκρούστηκαν (ξανά). Οι δυο πιλότοι είχαν ξανά... επαφή πολύ στενού τύπου, όταν ο Χάμιλτον στην προσπάθεια του να περάσει τον Βραζιλιάνο, συγκρούστηκαν με αποτέλεσμα ο Χάμιλτον να χάσει τη θέση του και τελικά να δει την καρό σημαία έβδομος.

Από το συμβάν σε καλύτερη μοίρα ήταν ο Μάσα, αλλά αργότερα είδε την αριστερή ανάρτηση του να σπάει και να εγκαταλείπει, στο ίδιο σημείο που έσπασε στις κατατακτήριες δοκιμές η δεξιά ανάρτηση.

Αναλυτικά η κατάταξη:

1. Φέτελ, Red Bull, 1:30:35.002
2. Μπάτον, McLaren, +8.433
3. Αλόνσο, Ferrari, +24.301
4. Γουέμπερ, Red Bull, +25.529
5. Σουμάχερ, Mercedes, +1:05.421
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +1:06.851
7. Χάμιλτον, McLaren, +1:24.183
8. Αλγουερσουάρι, Toro Rosso, +1 γύρος
9. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
10. Πέρες, Sauber, +1 γύρος
11. Πετρόβ, Renault, +1 γύρος
12. Σένα, Renault, +1 γύρος
13. Ντι Ρέστα , Force India, +1 γύρος
14. Κοβαλάινεν, Lotus, +2 γύροι
15. Μπαρικέλο, Williams, +2 γύροι
16. Ντ’ Αμπρόσιο, Virgin, +2 γύροι
17. Καρθικέγιαν HRT, +3 γύροι
18. Ρικιάρντο, HRT+3 γύροι
19. Τρούλι, Lotus, +4 γύροι

Εγκατέλειψαν:

1. Μάσα, Ferrari
2. Κομπαγιάσι, Sauber
3. Μαλδονάδο, Williams
4. Γκλοκ, Virgin
5. Μπουεμί, Toro Rosso

Βαθμολογία πιλότων:

1. Φέτελ,374
2. Μπάτον, 240
3. Αλόνσο, 227
4. Γουέμπερ, 221
5. Χάμιλτον,202
6. Μάσα,98
7. Ρόσμπεργκ,75
8. Σουμάχερ, 70
9. Πετρόφ, 36
10. Χάιντφελντ,34
11. Σούτιλ,30
12. Κομπαγιάσι, 27
13. Αλγκουερσουαρί, 26
14. Ντι Ρέστα,21
15. Μπουεμί,15
16. Πέρες,14
17. Μπαρικέλο, 4
18. Μαλδονάτο,1

Βαθμολογία κατασκευαστών:

1. Red Bull, 595
2. McLaren, 442
3. Ferrari, 325
4. Mercedes, 145
5. Renault, 72
6. Force India, 51
7. Sauber, 41
8. Toro Rosso,41
9. Williams, 5
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !