Online Screen Recorder

To "C+S" στη Μόντσα: Απόλυτος κυρίαρχος ο Φέτελ

Alberto Portokalis
0
 Ο Σεμπαστιέν Φέτελ, δεν επηρεάστηκε ούτε από τους χιλιάδες φανατικούς τιφόζι στις εξέδρες της Μόντσα, αλλά ούτε και από τις McLaren που έδειχναν ταχύτερες από τις Red Bull, στο ναό της ταχύτητας. Παρόλα αυτά, ο νεαρός Γερμανός, παρότι ο Αλόνσο πετάχτηκε μπροστά του στην εκκίνηση, τον προσπέρασε με άνεση και κράτησε την πρώτη θέση μέχρι το τέλος του αγώνα! Στη δεύτερη θέση τερμάτισε η ήρεμη δύναμη της McLaren, ο Τζένσον Μπάτον, ενώ τρίτος και κάνοντας υπεράνθρωπη προσπάθεια, έχοντας υποδεέστερο μονοθέσιο από τους αντιπάλους του, τερμάτισε ο Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος και αποθεώθηκε. Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε τον Αλόνσο να πετάγεται από την 4η θέση να περνά το Χάμιλτον που ήταν μπροστά του σα σταματημένο από την εσωτερική και πατώντας οριακά στο γρασίδι να στρίβει πρώτος μπροστά από τον poleman Φέτελ.Πιο πίσω ο Λιούτσι έχασε τον έλεγχο της HRT και έπεσε πάνω στο Ρόσμπεργκ παρασύροντας και τον Πετρόφ. Ο αλυτάρχης υποχρεώθηκε να βγάλει το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι να καθαρίσει η πίστα από τα συντρίμμια. Όταν αυτό αποχώρησε ο Φέτελ πέρασε με άνεση τον Αλόνσο και από κει και πέρα δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του αγώνα. Ο Γερμανός έκανε έναν υγιεινό περίπατο στο πάρκο της Μόντσα σημειώνοντας την 2η νίκη της καριέρας του εδώ και την πρώτη με τα χρώματα της Red Bull: «Με έχουν κατακλύσει τα συναισθήματα. Αυτή η πίστα σημαίνει πολλά για μένα καθότι εδώ πήρα την πρώτη νίκη της καριέρας μου το 2008. Θυμάμαι σα να ήταν τώρα τη στιγμή που πέρασα τη γραμμή. Είναι απίστευτο σε μια πίστα που δεν ήμασταν ανταγωνιστικοί στο παρελθόν ήρθαμε εδώ φέτος με ένα καταπληκτικό μονοθέσιο. Στην εκκίνηση δεν τα πήγα καλά μου πήρε λίγο να καταλάβω ότι ήμασταν τρεις στην ίδια ευθεία για την 1η στροφή. Ευτυχώς μετά την επανεκκίνηση μπόρεσα να περάσω τον Αλόνσο ο οποίος δεν μου έδωσε αρκετό χώρο δεν είμαι σίγουρος ότι είχε καταλάβει πως ήμουν δίπλα του. Όσον αφορά το ρίσκο να βάλουμε πιο κοντή 7η σχέση αποδείχτηκε πως ήταν η σωστή επιλογή. Πέρασα με άνεση τον Αλόνσο ακόμη και χωρίς DRS». Μετά τη νίκη του αυτή ο Φέτελ μπορεί να διατηρήσει τον παγκόσμιο τίτλο αν στον επόμενο αγώνα στη Σιγκαπούρη πάρει 13 βαθμούς περισσότερους από τον Αλόνσο και 8 βαθμούς παραπάνω από Μπάτον και Γουέμπερ. Πίσω από το Γερμανό που έτρεχε σε δικό του αγώνα δόθηκε συγκλονιστική μάχη για τη 2η θέση. Εκεί κρατιόταν για αρκετούς γύρους ο Αλόνσο επωφελούμενος από την βραδυπορία των McLaren πίσω από το Σουμάχερ. Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής οδήγησε εκπληκτικά τη Mercedes και κράτησε για αρκετούς γύρους τον Χάμιλτον πίσω του. Έτσι βρήκε την ευκαιρία να τους φτάσει και να τους περάσει και τους δυο ο Μπάτον. Ο Βρετανός ακόμη μια φορά έκανε ένα μεστό αγώνα με χειρουργικά προσπεράσματα που τον έφεραν σε απόσταση βολής από τον Αλόνσο. Η McLaren δεν είχε την τελική ταχύτητα να περάσει τη Ferrari αλλά ο Βρετανός επωφελήθηκε από την υστέρηση της F10 με τη μέση γόμα στο τέλος για να περάσει τον Ισπανό και ν’ ανέβει στο δεύτερο σκαλί του βάθρου: «Είχε πολύ πλάκα ο αγώνας. Έδωσα μάχη με το Λιούις και το Μίκαελ και το Φερνάντο. Ήταν πολύ καλός αγώνας παρότι η μάχη δεν ήταν για την 1η αλλά για την 2η θέση. Ήταν δύσκολο για μένα που βρέθηκα 7ος μετά την 1η στροφή. Δεν ξέρω αν κάτω από άλλες συνθήκες θα μπορούσα σήμερα να απειλήσω το Σεμπ. Ήταν περίεργα με το DRS σήμερα γιατί έπιανε κόφτη ο κινητήρας και δεν επιτάχυνε άλλο το μονοθέσιο. Μονομαχώντας με τον Αλόνσο έκανα λάθος στην Ασκάρι και άνοιξε η διαφορά μετά δεν μπορούσα να πλησιάσω ξανά. Όμως όταν έβαλε τα σκληρά ελαστικά δεν είχε καλή πρόσφυση. Εδώ έπαιξε ρόλο και το KERS που με βοήθησε να εκμεταλλευτώ το στιγμιαίο λάθος που έκανε. Ήταν μια στιγμή έντασης αλλά αμέσως μετά μπόρεσα να φτιάξω διαφορά» κατέληξε ο Βρετανός. Ο Αλόνσο περιορίστηκε τελικά στην 3η θέση που χαροποίησε τους τιφόζι καθότι υπήρχε τουλάχιστον μια Ferrari στο βάθρο. Ο Ισπανός μιλώντας για τη φάση του προσπεράσματος από το Φέτελ παραδέχτηκε ότι στρίμωξε τον Γερμανό: «Δεν έχω τίποτα να χάσω σε οποιαδήποτε μάχη με το Φέτελ. Προηγείται στο πρωτάθλημα με 100 βαθμούς και λογικό είναι να προσπαθήσω λίγο πιο σκληρά όταν μονομαχώ μαζί του. Κάνουμε καλές εκκινήσεις τελευταία και εδώ στη Μόντσα υπήρχε αρκετή ευθεία πριν την πρώτη στροφή για να το εκμεταλλευτούμε αυτό. Λογικά θα έχανα τη θέση στο βάθρο από το Χάμιλτον αλλά στάθηκα τυχερός γιατί ο Λιούις έμεινε για πολλούς γύρους πίσω από τον Σουμάχερ. Κατάφερα έτσι να διατηρήσω το προβάδισμα» κατέληξε ο Ισπανός που με τους 15 βαθμούς της 3η θέσης πέρασε δεύτερος στη βαθμολογία εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Γουέμπερ. Ο Αυστραλός της Red Bull για ακόμη έναν αγώνα δεν τα πήγε καλά στη Μόντσα. Έπεσε πίσω στην εκκίνηση και εν συνεχεία προσπαθώντας να ανακτήσει κάποιες θέσεις έπεσε πάνω στο Μάσα σπάζοντας την εμπρός αεροτομή της RB7. Εγκατέλειψε οριστικά προσπαθώντας με σπασμένη αεροτομή να φτάσει στα πιτ. Ευχαριστημένος με την απόδοση της Mercedes και την 5η θέση δήλωσε ο Μ.Σουμάχερ που κατάφερε να κερδίσει τις εντυπώσεις με την οδήγησή του στο πρώτο μέρος του αγώνα: « Ήταν ενδιαφέρον αγώνας σήμερα και για μένα αλλά και για τους θεατές αυτό με χαροποιεί. Μονομαχώντας με το Λιούις διασκέδασα αν και οι καθρέπτες μου αποδείχτηκαν μικροί. Ξέρουμε και οι δυο να οδηγούμε στο όριο και αυτό κάναμε. Έπρεπε να κάνω το μονοθέσιο μου να φαίνεται φαρδύ σα φορτηγό και αυτό έκανα. Φυσικά στο τέλος πέρασε καθότι ταχύτερος». Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής: GP Ιταλίας, 13ος αγώνας, Μόντσα Τελική κατάταξη Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος 1. Vettel Red Bull-Renault 1’20:46.172 2. Button McLaren-Mercedes + 9.590 3. Alonso Ferrari + 16.909 4. Hamilton McLaren-Mercedes + 17.471 5. Schumacher Mercedes + 32.677 6. Massa Ferrari + 42.993 7. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος 8. Di Resta Force India-Mercedes + 1 γύρος 9. Senna Renault + 1 γύρος 10. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρος 11. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρος 12. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρος 13. Kovalainen Lotus-Renault + 1 γύρος 14. Trulli Lotus-Renault + 2 γύροι 15. Glock Virgin-Cosworth + 2 γύροι Ταχύτερος γύρος: Hamilton, 1:26.187 Εγκατέλειψαν: Οδηγός Ομάδα Γύρος Ricciardo HRT-Cosworth 40 Perez Sauber-Ferrari 34 Kobayashi Sauber-Ferrari 23 Sutil Force India-Mercedes 11 Webber Red Bull-Renault 6 D'Ambrosio Virgin-Cosworth 3 Petrov Renault 1 Rosberg Mercedes 1 Liuzzi HRT-Cosworth 1 Βαθμολογία Πιλότοι Κατασκευαστές 1. Vettel 284 1. Red Bull-Renault 451 2. Alonso 172 2. McLaren-Mercedes 325 3. Webber 167 3. Ferrari 254 4. Button 167 4. Mercedes 108 5. Hamilton 158 5. Renault 70 6. Massa 82 6. Force India-Mercedes 36 7. Rosberg 56 7. Sauber-Ferrari 35 8. Schumacher 52 8. Toro Rosso-Ferrari 29 9. Petrov 34 9. Williams-Cosworth 5 10. Heidfeld 34 11. Kobayashi 27 12. Sutil 24 13. Alguersuari 16 14. Buemi 13 15. Di Resta 12 16. Perez 8 17. Barrichello 4 18. Senna 2 19. Maldonado 1

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !