Χωρίς να απειληθεί σε κανένα σημείο του αγώνα ο 24χρονος Γερμανός πήρε μια ακόμη νίκη και πλέον απέχει ένα βαθμό από την κατάκτηση του τίτλου για 2η συνεχή χρονιά.
Πίσω από το συνήθη πρωταγωνιστή φέτος δόθηκαν ομηρικές μάχες. Ο Τζένσον Μπάτον χωρίς να πιέζεται προσπάθησε να απειλήσει το Φέτελ ενώ οι Γουέμπερ, Αλόνσο άλλαξαν πολλές φορές θέσεις και μονομάχησαν με τελικό νικητή τον Αυστραλό που είχε σαφώς ταχύτερο μονοθέσιο στη διάθεσή του.
Στα αξιοσημείωτα η σύγκρουση του Σουμάχερ με τον Πέρεζ που έθεσε το Γερμανό εκτός αγώνα αλλά και η επαφή του Χάμιλτον με το Μάσα που οδήγησε τους αγωνοδίκες να επιβάλλουν δίκαια ποινή διέλευσης στο Βρετανό.
Ο Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari ήταν έξαλλος μετά τον αγώνα με το Χάμιλτον. Οι δυο τους είχαν μια αψιμαχία και στις κατατακτήριες δοκιμές και ο Μάσα έλεγε το Σαββατόβραδο ότι ο Χάμιλτον δε χρησιμοποιεί το μυαλό του. Μετά τη λήξη του αγώνα στη μεικτή ζώνη φανερά απογοητευμένος ξεσπάθωσε: «Θα σας πω το ίδιο με χτες δε σκέφτεται. Θα μπορούσε να προκαλέσει άσχημο ατύχημα. Πληρώνει την αβελτηρία του αλλά δε δείχνει να τον προβληματίζει αυτό. Δυστυχώς βρέθηκα στην πορεία του και το κλατάρισμα που μου προκάλεσε μου κόστισε. Είναι σημαντικό ότι η FIA τον τιμωρεί συνέχεια κάθε φορά που μπαίνει στο μονοθέσιο γιατί δε σκέφτεται καθόλου τι κάνει. Μόνο εμένα με έχει χτυπήσει πολλές φορές φέτος» κατέληξε ο Μάσα.
Θ Οδηγός Ομάδα ΧρόνοςΟ Βραζιλιάνος οδηγός της Ferrari ήταν έξαλλος μετά τον αγώνα με το Χάμιλτον. Οι δυο τους είχαν μια αψιμαχία και στις κατατακτήριες δοκιμές και ο Μάσα έλεγε το Σαββατόβραδο ότι ο Χάμιλτον δε χρησιμοποιεί το μυαλό του. Μετά τη λήξη του αγώνα στη μεικτή ζώνη φανερά απογοητευμένος ξεσπάθωσε: «Θα σας πω το ίδιο με χτες δε σκέφτεται. Θα μπορούσε να προκαλέσει άσχημο ατύχημα. Πληρώνει την αβελτηρία του αλλά δε δείχνει να τον προβληματίζει αυτό. Δυστυχώς βρέθηκα στην πορεία του και το κλατάρισμα που μου προκάλεσε μου κόστισε. Είναι σημαντικό ότι η FIA τον τιμωρεί συνέχεια κάθε φορά που μπαίνει στο μονοθέσιο γιατί δε σκέφτεται καθόλου τι κάνει. Μόνο εμένα με έχει χτυπήσει πολλές φορές φέτος» κατέληξε ο Μάσα.
1. Vettel Red Bull-Renault 1’59:06.537
2. Button McLaren-Mercedes + 1.737
3. Webber Red Bull-Renault + 29.279
4. Alonso Ferrari + 55.449
5. Hamilton McLaren-Mercedes + 1:07.766
6. Di Resta Force India-Mercedes + 1:51.067
7. Rosberg Mercedes + 1 γύρο
8. Sutil Force India-Mercedes + 1 γύρο
9. Massa Ferrari + 1 γύρο
10. Perez Sauber-Ferrari + 1 γύρο
11. Maldonado Williams-Cosworth + 1 γύρο
12. Buemi Toro Rosso-Ferrari + 1 γύρο
13. Barrichello Williams-Cosworth + 1 γύρο
14. Kobayashi Sauber-Ferrari + 2 γύρους
15. Senna Renault + 2 γύρους
16. Kovalainen Lotus-Renault + 2 γύρους
17. Petrov Renault + 2 γύρους
18. D'Ambrosio Virgin-Cosworth + 2 γύρους
19. Ricciardo HRT-Cosworth + 4 γύρους
20. Liuzzi HRT- Cosworth + 4 γύρους
21. Alguersuari Toro Rosso-Ferrari + 5 γύρους
Ταχύτερος γύρος:
Button, 1:48.454
Εγκατέλειψαν:
Οδηγός Ομάδα Γύρος
Trulli Lotus-Renault 48
Schumacher Mercedes 29
Glock Virgin- Cosworth 10