Online Screen Recorder

Το GP Κίνας αποτελεί "σταυροδρόμι" για τη Ferrari.

0
 Η απόδοση της Ferrari 150ο Italia στο Grand Prix της Κίνας, στον 3ο φετινό αγώνα της Formula 1 την Κυριακή (17/04), θα καθορίσει αν η Scuderia θα συνεχίσει την εξέλιξη του υπάρχοντος μονοθεσίου ή αν θα προχωρήσει στην υιοθέτηση του πλάνου της για εξέλιξη βαρέως ανανεομένης "Β" έκδοσής του, ώστε να επιστρέψει στην κορυφή του σπορ.




Το τριήμερο στη Σαγκάη, το ιταλικό μονοθέσιο θα έχει αρκετά νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα (όπως ανασχεδιασμένη εμπρός πτέρυγα), ώστε να μειώσει το χάσμα της από τη Red Bull Racing και τη McLaren σε απόλυτη ταχύτητα, δηλαδή στον ένα γύρο των δοκιμών κατάταξης.

"Αν στην Κίνα δουλέψουν όλα όπως περιμένουμε, έχει καλώς. Αλλά αν αποδειχθεί ότι φέραμε νέα εξαρτήματα που δεν απέδωσαν κανένα αποτέλεσμα, έχουμε ήδη συντάξει ένα διαφορετικό πρόγραμμα [εξέλιξης του μονοθεσίου] που θα βάλουμε σε εφαρμογή το ταχύτερο δυνατόν" είπε ο αγωνιστικός διευθυντής, Stefano Domenicali.

Σύμφωνα με τις ιταλικές εφημερίδες La Stampa και La Repubblica, ο S. Domenicali, όπως και ο τεχνικός διευθυντής Aldo Costa και άλλα κορυφαία στελέχη της ομάδας, επέστρεψαν στο Maranello μετά το GP Μαλαισίας για να επιταχύνουν τη διαδικασία ανάλυσης και επιδιόρθωσης των προβλημάτων του μονοθεσίου.

"Έχουμε μια προθεσμία. Τώρα πηγαίνουμε στη Σαγκάη, όπου πρέπει να αποφασίσουμε αν θα συνεχίσουμε με αυτό το αεροδυναμικό σύνολο ή αν θα αλλάξουμε κατεύθυνση", συνέχισε ο S. Domenicali.

"Ξέρουμε χωρίς αμφιβολία ότι η ταχύτητά μας στον αγώνα είναι πολύ καλύτερη σε σχέση με τις δοκιμές κατάταξης. Είναι δύο διαφορετικοί κόσμοι. Η σημαντικότερη παράμετρος είναι να κατανοήσουμε τη διαχείριση των ελαστικών στον αγώνα, διότι έχουμε δει ξεκάθαρα ότι υπάρχουν διαφορές μεταξύ των οδηγών που έχουν ίδια μονοθέσια.

Πρέπει να βελτιώσουμε την κάθετη δύναμη του μονοθεσίου μας, διότι έτσι θα εκκινούμε από καλύτερες θέσεις στον αγώνα. Πρέπει να αφοσιωθούμε, λοιπόν, στις δοκιμές κατάταξης, διότι η διαφορά μας το Σάββατο ήταν πολύ μεγάλη", κατέληξε ο Ιταλός.

Ο Fernando Alonso συμπλήρωσε: "Στον αγώνα της Μαλαισίας ήταν φανταστική ημέρα για εμάς, καθώς ήμασταν σε θέση να αντιμετωπίσουμε τη McLaren και τη Red Bull του Webber. Ωστόσο, στις δοκιμές κατάταξης πασχίζουμε. Τις Κυριακές αισθανόμαστε λίγο μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και άνεση στο μονοθέσιο.

Ίσως φθείρουμε λίγο λιγότερο τα ελαστικά σε σχέση με τους άλλους κι έτσι μπορούμε να έχουμε πιο σταθερό γυρολόγιο. Δεν περιμέναμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, συνεπώς η ατμόσφαιρα στην ομάδα είναι πολύ θετική μετά τον αγώνα – και πηγαίνουμε στην Κίνα πολύ πιο χαρούμενοι.

Στην Κίνα το τριήμερο δεν θα είναι εύκολο για εμάς. Αλλά ο αγώνας είναι μεγάλος. Στις δοκιμές κατάταξης της Μαλαισίας φάνηκε ότι τα τέσσερα πρώτα μονοθέσια ήταν ανίκητα, αλλά στον αγώνα μπορούσαμε να τερματίσουμε δεύτεροι ή τρίτοι.

Στην Κίνα ξέρουμε ότι θα έχουμε ορισμένες ευκαιρίες, αν τα κάνουμε όλα σωστά. Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά προς τη σωστή κατεύθυνση. Ξεκάθαρα, θέλω πάντοτε να μάχομαι για τη νίκη, αλλά αυτή τη στιγμή ένα μονοθέσιο, η Red Bull του Vettel, δείχνει να είναι εκτός συναγωνισμού".

Ο πρόεδρος της ομάδας, Luca di Montezemolo, εξέφρασε πάντως την πίστη του στις ικανότητες της ομάδας να αντιδράσει: "Σίγουρα δεν είμαι ικανοποιημένος από τον τρόπο που ξεκίνησε η χρονιά, αλλά έχω ακλόνητη πίστη στους ανθρώπους που γνωρίζουν πώς να αντιδράσουν όταν η κατάσταση είναι δύσκολη.

Είμαι βέβαιος ότι η αντίδραση θα είναι εντυπωσιακή. Ξέρω ότι όλοι δουλεύουν στα όριά τους και έχω μεγάλη πίστη στις ανθρώπινη και στην τεχνική πλευρά της ομάδας μας. Η περίοδος που η μόνη μας ελπίδα είναι μια θέση στο βάθρο θα τελειώσει σύντομα", κατέληξε.
Tags

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !