Online Screen Recorder

Opel Flextreme GT/E Concept.

0
Την ίδια στιγμή που η GM και κατά συνέπεια κάθε αυτοκινητοβιομηχανία που ανήκει στις τάξεις της εξακολουθεί να παλεύει για την επιβίωσή της, προτάσεις όπως το Opel Flextreme GT/E αναδεικνύουν πως ο αμερικανικός όμιλος είναι έτοιμος να προσαρμοστεί στα νέα, περιβαλλοντικά δεδομένα.
Μετά το Chevrolet Volt και το "αδερφό" Opel Ampera, μια ακόμη ηλεκροκίνητη πρόταση εκτεταμένης αυτονομίας έρχεται να προστεθεί στο ενεργητικό της GM.
To εντυπωσιακό, σε σχεδίαση και διαστάσεις, τετράθυρο coupe πρόκειται να παρουσιαστεί για πρώτη φορά στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, αποτελώντας τη συνέχεια στην προσπάθεια απεξάρτησης που καταβάλει η GM από τα ορυκτά καύσιμα.
Σε αυτό το πλαίσιο η εξέλιξη των τεχνολογικών λύσεων που έχουν εφαρμοστεί με επιτυχία στα Ampera και Volt δημιούργησε ένα ηλεκτροκίνητο σύνολο το οποίο ελαχιστοποιεί τους περιορισμούς που μέχρι συναντούσες σε ένα όχημα μηδενικών ρύπων.
Παρά τις αυξημένες διαστάσεις του -το μήκος ξεπερνά τα 4,7 μέτρα-, το Flextreme GT/E έχει περιορίσει στο ελάχιστο τις ενεργειακές του απαιτήσεις.
Οι εξαιρετικές αεροδυναμικές επιδόσεις του αμαξώματος, σε συνδυασμό με το περιορισμένο κατά 40% βάρος του, επιτρέπουν στην πανίσχυρη ηλεκτροκίνητη μονάδα E-REV να αποδώσει τα μέγιστα.
Αυτό άλλωστε αποδεικνύουν και τα νούμερα των επιδόσεων, καθώς το πρωτότυπο Opel επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από εννέα δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα.



Στα πρότυπα του Ampera, o συνδυασμός ενός ενεργειακά φειδωλού ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων με τις μπαταρίες ιόντων λιθίου εξασφαλίζει αυτονομία 60 χλμ./ώρα, ενώ η λειτουργία ενός συμβατικού βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων σε ρόλο γεννήτριας επεκτείνει την αυτονομία του αυτοκινήτου στα 500 χιλιόμετρα.
Στις κατασκευαστικές προδιαγραφές του πρωτότυπου Opel θα πρέπει να προσθέσουμε τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα, την εκτεταμένη χρήση συνθετικών υλικών και αλουμινίου στο αμάξωμα και τους τροχούς των 21 ιντσών με τα λεπτά, τηρουμένων των αναλογιών, ελαστικά που επιλέχτηκαν για τις περιορισμένες αεροδυναμικές του αντιστάσεις.
Πέρα από τις ανταγωνιστικές επιδόσεις και την εκτεταμένη αυτονομία των 500 χιλιομέτρων, εντυπωσιακός είναι και ο χρόνος που απαιτείται για την πλήρη φόρτιση των συσσωρευτών, ο οποίός δεν ξεπερνά τις τρεις ώρες σε οποιοδήποτε οικιακό δίκτυο παροχής ηλεκτρικής ενέργειας.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !