Online Screen Recorder

Vampyr Review

0
Tα βαμπίρ, τα μοχθηρά αυτά πλάσματα της νύχτας που τρέφονται με αίμα, έχουν αγαπηθεί όσο λίγα από τους συγγραφείς ιστοριών τρόμου. Οι καταβολές των εν λόγω ανθρωπόμορφων όντων που επιστρέφουν από τον τάφο με σκοπό να βλάψουν τους ζωντανούς έχουν τις ρίζες τους στη σλαβική μυθολογία. Συγκεκριμένα, ο γνωστός, αιμοδιψής Κόμης Δράκουλας του Μπραμ Στόκερ έλαβε σάρκα και οστά αντλώντας έμπνευση από το πραγματικό πρόσωπο του Βλαντ Δράκουλα. Ο λεγόμενος και ως Βλαντ ο Παλουκωτής αποτέλεσε ηγεμόνας της Βλαχίας, μιας περιοχής που εκτείνεται στα εδάφη της σημερινής Ρουμανίας. Ο Βλαντ Γ΄ σχετίστηκε άμεσα με τους αστικούς μύθους εκείνης της εποχής εξαιτίας του βάναυσου τρόπου με τον οποίο θανάτωνε τους Οθωμανούς -και όχι μόνο- αντιπάλους του. Στο gaming, παρότι η βαμπιρική θεματολογία πέρασε μέρες δόξας μέσω σειρών όπως το Legacy of Kain ή το Vampire: The Masquerade Bloodlines, παραγκωνίστηκε ανεξήγητα στα χρόνια που ακολούθησαν από την έλευση του αποτυχημένου Castlevania: Lords of Shadow 2. Την αναβίωσή της αναλαμβάνει το Vampyr της ταλαντούχου Dontnod (Life is Strange), το οποίο αποτελεί και την πρώτη απόπειρα της φιλόδοξης ομάδας στα άκρως ανταγωνιστικά νερά των RPG.

Το Vampyr διαδραματίζεται στο Λονδίνο το έτος 1918, λίγο μετά το τέλος του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Η αντίστροφη μέτρηση για την πάλαι ποτέ περιφανή πρωτεύουσα του Ηνωμένου Βασιλείου έχει ξεκινήσει εξαιτίας της ισπανικής γρίπης, μιας επιδημίας που αποδεκάτισε ένα τεράστιο μέρους του πληθυσμού. Ερχόμενοι σε επαφή με το άγνωστο και το απόκοσμο, οι πολίτες αναζητούν μάταια απαντήσεις και ερμηνείες στην επιστήμη και τη θρησκεία. Μέσα σε αυτό το καθημαγμένο σύμπαν αναλαμβάνετε τον ρόλο του καταξιωμένου γιατρού Jonathan Reid, ο οποίος ξυπνάει ανεξήγητα σε έναν τάφο ανάμεσα σε αποσυντεθειμένα πτώματα, αναγεννημένος ως άλλος Φοίνικας από τις ίδιες του τις στάχτες. Ο χαρακτήρας σας, αδύναμος, βλέποντας τον κόσμο γύρω του θολά, δραπετεύει από τον τάφο του σέρνοντας με δυσκολία το βήμα του. Ξαφνικά μια απροσδιόριστης μορφή γυναικεία φιγούρα εμφανίζεται μπροστά σας. Μόλις αναγνωρίζει το πρόσωπο σας πέφτει με λυγμούς χαράς στην αγκαλιά σας. Η δίψα σας κυριεύει. Μια ακατανίκινητη δύναμη σας ωθεί να μπήξετε με λύσσα τα δόντια σας στο λαιμό της. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα έρχεστε αντιμέτωπος με το αποτέλεσμα της αποτρόπαιης πράξης σας. Το σώμα που κείτεται νεκρό στο έδαφος είναι γνώριμο και αγαπημένο. Tο παρατηρείτε από τη θέση του θεατή, αδυνατώντας να πιστέψετε ότι εκτελέστηκε από εσάς. Ο εφιάλτης μόλις ξεκίνησε.

Πριν ακόμη προλάβετε να καταλάβετε τί συνέβη, βρίσκετε τον εαυτό σας να καταδιώκεται από τους κυνηγούς βρικολάκων. Τι θέλουν από εσάς; Γιατί το φως του ήλιου καίει την επιδερμίδα σας; Ανακαλύπτοντας ένα προσωρινό κατάλυμα ανακαλείτε σταδιακά στην μνήμη σας τα γεγονότα που σας έφεραν σε αυτή την κατάσταση. Οι τύψεις κατακλύζουν το μυαλό σας. Η απλή πυροδότηση μιας σκανδάλης είναι αρκετή για να δώσει τέλος στο μαρτύριό σας. Αφελής σκέψη. Η μοίρα ενός βρικόλακα διαγράφεται χειρότερη και από τον θάνατο, καθώς συμβατικοί τρόποι αυτοχειρίας ποτέ δεν υπήρξαν επαρκείς για να τον απαλλάξουν από τα δεσμά του. Μην έχοντας άλλη επιλογή ορκίζεστε να πάρετε εκδίκηση από όποιον σας μετέτρεψε σε αυτό το αποτρόπαιο κτήνος. Ξεκινώντας την περιπέτεια γεμάτοι ερωτήματα σύντομα συνειδητοποιείτε ότι ο αρχικός σας στόχος δεν είναι κάτι περισσότερο από το μίτο που ξετυλίγει το κουβάρι μιας υπερφυσικής συνωμοσίας με πολύ βαθύτερες προεκτάσεις. Ο συνοδοιπόρος, γιατρός Swansea, σας παρέχει την απαραίτητη κάλυψη καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού. Πρόκειται να δουλέψετε στο νοσοκομείο Pembroke, αποκρύπτοντας την ανάγκη σας για κατάποση αίματος μέχρι να καταφέρετε να ρίξετε περισσότερο φως στην υπόθεση.





Συγχρονισμένες επιθέσεις με τα ranged όπλα παραλύουν τους εχθρούς.

Η εξαιρετική συγγραφική πένα της Dontnod δηλώνει παρούσα από την πρώτη στιγμή όσον αφορά τη σκιαγράφηση του πρωταγωνιστή, το προσωπικό δράμα του οποίου δύσκολα σας αφήνει ασυγκίνητο. Πράγματι, λίγα λεπτά στον κόσμο του παιχνιδιού είναι αρκετά για να ταυτιστείτε με τον Jonathan και να τον συμπονέσετε. Παρότι η εκρηκτική εισαγωγή παρουσιάζει αρχικά έναν Jonathan Reid ως άβουλο πιόνι των καταστάσεων, σύντομα εκείνος μεταβαίνει από τον ρόλο του θύματος σε αυτόν του θύτη. Αμφιταλαμβενόμενος ανάμεσα στον όρκο του γιατρού για παροχή βοήθειας στους αδυνάτους και τα ζωώδη ένστικτα που τον ωθούν στην διάπραξη εγκλημάτων, βιώνει μια μόμιμη εσωτερική σύγκρουση. Η πλοκή του παιχνιδιού παρέχει όλες εκείνες τις ανατροπές που, παρότι σε κάποιες περιπτώσεις προβλέπονται με σχετική ευκολία, λειτουργούν ως άριστες τονωτικές ενέσεις που αναζωπυρώνουν το ενδιαφέρον. Ο ρόλος των χαρακτήρων στα δρώμενα ενίοτε εμπεριέχει πλούσιο παρασκήνιο και μοχθηρά μυστικά.

Ταυτόχρονα, κάθε χαρακτήρας που συναντάτε στην περιπλάνησή σας στο ανήλιαγο Λονδίνο προσθέτει το μικρό του λιθαράκι στην δόμηση ενός κόσμου που βρίθει από αφηγηματικά στοιχεία κυριολεκτικά σε κάθε του γωνία. Η κοινωνία αδυνατώντας να δώσει απαντήσεις στις ανεξιχνίαστες δολοφονίες, αποποιείται τις ευθύνες της και κατηγορεί τον πεινασμένο κύνα των υπονόμων. Είναι όμως το εν λόγω θηρίο μια βολική δικαιολογία για τον ηθικό μαρασμό των πολιτών ή μήπως τελικά πίσω από αυτό τον μύθο κρύβεται μια μικρή δόση αλήθειας; Ακόμη και ένας φαινομενικά απλός έμπορος, από τον οποίο προμηθεύεστε χρήσιμα αναλώσιμα, διαθέτει την δική του κοσμοθεωρία και φιλοσοφία ζωής. Μεταβαίνοντας στο νοσοκομείο έρχεστε σε επαφή με τις ζοφερές συνέπειες της ισπανικής γρίπης. Πτώματα στη σειρά πεταμένα στο έδαφος. Σε κάποια εξ αυτών ανακαλύπτετε γράμματα συμπαράστασης αγαπημένων προσώπων που προσπαθούν αγωνιωδώς να εμφυσήσουν στους ασθενείς το κουράγιο. Μάταιος κόπος. Στον Λονδίνο του Vampyr η ιατρική περίθαλψη παρέχεται μόνο σε αυτούς που πληρώνουν αδρά για να την αποκτήσουν.




Η κατάποση αίματος είναι η πιο γρήγορη οδός ενδυνάμωσης του Jonathan.

Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ο Jonathan Reid βιώνει έναν μόνιμο διχασμό ανάμεσα στην δίψα του για αίμα και την εκτέλεση του ιατρικού του καθήκοντος. Αυτή η κατάσταση, πέρα από την εξυπηρέτηση του σεναρίου, δημιουργεί ταυτόχρονα τις βάσεις, σε όρους gameplay, για το ενδιαφέρον σύστημα ηθικής του παιχνιδιού. Στο Vampyr κάθε σας ενέργεια έχει συνέπειες και οφείλετε να αναλαμβάνετε την ευθύνη των πράξεων σας ανά πάσα στιγμή. Το επίπεδο πρόκλησης είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με αυτές, καθώς η αφαίμαξη των πολιτών είναι ο πιο προσοδοφόρος σε πόντους εμπειρίας τρόπος για να εξελίξετε τον χαρακτήρα σας. Υπνωτίζοντας ένα ανήμπορο θύμα, το μεταφέρετε έξω από το οπτικό πεδίο των παρευρισκομένων στο χώρο και το δολοφονείτε. Ωστόσο, για να συμβεί αυτό πρέπει το επίπεδο υπνωτισμού σας να είναι ισοδύναμο ή ανώτερο από εκείνο της αντίστασης των πολιτών. Αυτός είναι ένας έξυπνος τρόπος με τον οποίο το παιχνίδι διασφαλίζει πως δεν πρόκειται να πεθάνει κάποιος καταλυτικής σημασίας για το σενάριο χαρακτήρας πριν παίξει τον ρόλο του στα βασικά γεγονότα της ιστορίας.

Το Vampyr δεν διστάζει να σας βάλει στον ρόλο του ντετέκτιβ, καθώς οι έρευνες για συλλογή δεδομένων για τους χαρακτήρες αποτελούν βασικό στοιχείο του gameplay. Χρησιμοποιώντας την βαμπιρική σας όραση το περιβάλλον γίνεται ασπρόμαυρο και φωτίζονται ίχνη αίματος στο χώρο που σας οδηγούν στην εξεύρεση στοιχείων. Ουσιαστικά πρόκειται για μια παραλλαγή των witcher senses που μεταχειρίζεται ο Geralt στο The Witcher 3. Ανακαλύπτοντας ένα άψυχο σώμα διεξάγετε μια εξονυχιστική εξέταση, τσεκάροντας τα ρούχα του για εξεύρεση σημειώσεων και τις πληγές του για να διαπιστώσετε τα αίτια θανάτου, όπως επίσης και τον χώρο του εγκλήματος. Άδεια μπουκάλια εγγύς του σώματος φανερώνουν πως ίσως το θύμα έπασχε από αλκοολισμό. Στη συνέχεια παραθέτετε αυτά τα στοιχεία στους συνομιλητές σας, αποκτώντας πλήρη πρόσβαση στα κλειδωμένα παρακλάδια του συστήματος διαλόγου. Ωστόσο, αν κατά την διάρκεια μια συζήτησης επιλέξετε μια λανθασμένη απάντηση σε σχέση με τα στοιχεία που κατέχετε, εκείνα χάνονται για πάντα και φυσικά ταυτόχρονα μαζί τους οι επιπρόσθετοι πόντοι εμπειρίας που φέρουν. Εν ολίγοις, όσες περισσότερες ενδείξεις ανακαλύπτετε, τόσο βελτιώνονται οι εν δυνάμει πόντοι εμπειρίας που αποκομίζετε από την αφαίμαξη του σχετιζόμενου προσώπου.




Η άνιση μάχη των γιατρών ενάντια στην ισπανική γρίπη.

Το Λονδίνο του Vampyr είναι σχετικά μικρό σε μέγεθος, άλλα τρομερά περιεκτικό και μεταβάλλει οργανικά τα δεδομένα του ανάλογα με την συμπεριφορά σας. Δεν λείπουν αποστολές πεπερασμένου χρόνου, πράγμα που πρακτικά σημαίνει πως όταν αφήνετε αβοήθητο έναν πολίτη που βρίσκεται σε κίνδυνο, την επόμενη μέρα ενημερωνόσαστε από τα έντυπα μέσα για τον τραγικό θάνατό του. Οι αρρώστιες, πέρα από το γεγονός ότι μειώνουν την ποιότητα αίματος των κατοίκων, έχουν παράλληλα υψηλή μεταδοτικότητα μειώνοντας την κατάσταση υγείας καθεμιάς εκ των τεσσάρων συνοικιών του Λονδίνου. Επομένως, πρέπει μέσω του crafting να φτιάχνετε τα κατάλληλα σκευάσματα φαρμακευτικής περίθαλψης για τη θεραπεία τους. Αν ο μετρητής υγείας μιας συνοικίας πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο όριο, τότε αυτή βυθίζεται στο χάος, οι κάτοικοί της πεθαίνουν ή εξαφανίζονται και όλες οι δευτερεύουσες αποστολές τελειώνουν αυτόματα με αποτυχία. Ταυτόχρονα, νέοι εχθροί εμφανίζονται σε σημεία που ήταν προηγουμένως ασφαλή και παρουσιάζονται αισθητικές αλλαγές, όπως νεκρά πτώματα στα σοκάκια, πυρκαγιές και πυκνή ομίχλη. Στην διάρκεια της εκτέλεσης ενός θύματος ακούτε τις τελευταίες του σκέψεις, παίρνοντας μια ιδέα για την προσωπική του ιστορία, που χάνεται για πάντα με τον θάνατο του. Στο πτώμα του ίσως υπάρχουν κλειδιά που δίνουν πρόσβαση σε χρηματοκιβώτια με χρήσιμα αντικείμενα. Επισκεπτόμενος την οικία του λίγες in-game μέρες αργότερα εκείνη βρίσκεται πλέον σε κατάσταση πλήρους αποσύνθεσης.

Σε κάθε συνοικία του Λονδίνου ανακαλύπτετε κρησφύγετα που σας επιτρέπουν να ξεκουράζετε και να αναβαθμίζετε τον Jonathan, βελτιώνοντας τόσο τις βαμπιρικές του επιθέσεις, όσο και τα παθητικά στατιστικά του. Όντας ένα υπερφυσικό πλάσμα της νύχτας μπορείτε με μία σας κίνηση στην μάχη να φράξετε το αίμα στις αρτηρίες του εχθρού, καθιστώντας τον ανυπεράσπιστο ή να του εκτοξεύσετε ένα δόρυ αίματος. Επίσης υπάρχουν και stealth ικανότητες που σας καθιστούν αόρατο για ένα διάστημα πεπερασμένου χρόνου. Κάθε φορά που επιλέγετε να προβείτε σε αναβαθμίσεις ο χρόνος στο παιχνίδι κυλά κατά μία ημέρα. Ταυτόχρονα, στα καταφύγια μέσω ενός υποτυπώδους συστήματος crafting βελτιώνετε τα όπλα σας και παράγετε αναλώσιμα.

Το σύστημα μάχης του Vampyr είναι μάλλον το πιο αδύνατο σημείο του. Παρότι οι επιρροές από το Bloodborne είναι διάχυτες, το σκέλος της δράσης σε καμία περίπτωση δεν φτάνει το αντίστοιχο βάθος του πονήματος της From Software. Συγκεκριμένα, εκτελώντας μια συγχρονισμένη με την επίθεση του αντιπάλου βολή με τα ranged weapons σας, του προκαλείτε παράλυση για μερικά δευτερόλεπτα. Σε αυτό το διάστημα βρίσκεται εκτεθειμένος σε ένα δάγκωμα που αναπληρώνει την μπάρα αίματος του Jonathan, η όποια σας επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τις ειδικές, βαμπιρικές του ικανότητες. Κάθε σας melee επίθεση ή κίνηση αποφυγής, όπως και το τρέξιμο καταναλώνουν πόντους αντοχής, οι οποίοι αναπληρώνονται αυτόματα.




Διχασμένος ανάμεσα στο ένστικτο και την εκτέλεση του καθήκοντος.

Όλα αυτά στα χαρτιά μοιάζουν σίγουρα ενδιαφέροντα. Ωστόσο, η κίνηση του χαρακτήρα στον χώρο τόσο εντός, όσο και εκτός μάχης είναι ελαφρώς άτσαλη, ενώ ενίοτε προβλήματα παρουσιάζει και το σύστημα στόχευσης κατά την εμφάνιση πολλαπλών εχθρών. Επίσης, δεν λείπουν περιπτώσεις στις οποίες τα hitboxes των εχθρών καθιστούν τις επιθέσεις σας τελείως αναξιόπιστες. Ο σχεδιασμός των εχθρών εμφανισιακά παρουσιάζει μια σχετική ποικιλία, αλλά δεν ισχύει το ίδιο για τα μοτίβα συμπεριφοράς τους. Μόλις λίγες ώρες στο παιχνίδι είναι αρκετές για να μπορέσετε να αποστηθίσετε πλήρως τις ρουτίνες σχεδόν κάθε αντιπάλου, καθιστώντας τις μάχες από ένα σημείο και έπειτα επαναλαμβανόμενες, εύκολες και καθαρά διαδικαστικές. Ορισμένες ενδιαφέρουσες μάχες με αφεντικά, τα οποία διαθέτουν τις δικές τους μοναδικές επιθέσεις σπάνε ελαφρώς την μονοτονία, αλλά μάλλον τείνουν να αποτελέσουν τελικά την εξαίρεση που απλώς επιβεβαιώνει τον κανόνα. Πέρα από αυτά, κάποιες φορές οι εχθροί παρουσιάζουν τελείως αλλόκοτες αντιδράσεις εγκαταλείποντας αναίτια την μάχη. Άλλοτε, παρότι είστε εντός του οπτικού πεδίου ενός εχθρού, εκείνος παραμένει ακίνητος, περιμένοντας από εσάς να κάνετε την πρώτη επίθεση.

Το Λονδίνο μπορεί κάλλιστα να παρομοιαστεί με έναν κατάμαυρο λαβύρινθο, τον οποίο η πανδημία θέρισε ανελέητα αφήνοντας πάνω του ανεξίτηλα σημάδια. Παντού ολόγυρα σας βρίσκονται ετοιμόρροπα κτίρια, εγκαταλελειμμένα από τους νεκρούς ιδιοκτήτες τους. Στις επικίνδυνες βόλτες σας στους στοιχειωμένους δρόμους της πόλης βαδίζετε σε πέτρινα, χορταριασμένα σοκάκια υπό το αμυδρό φως λαμπτήρων που αργοπεθαίνουν και άλλοτε στα βρομερά απόνερα υπονόμων ή σε ερειπωμένα θέατρα με ξεφτισμένες ταπετσαρίες στους τοίχους. Η αισθητική διαθέτει επιρροές από την περίοδο της βιομηχανικής επανάστασης, καθώς η ιστορία σας μεταφέρει σε εργοστάσια αποτελούμενα από γρανάζια ατέρμονος κίνησης που δίνουν ζωή σε καμίνια, από τα οποία ρέει τηγμένο μέταλλο.

Η εικόνα του κεντρικό μενού σας παρουσιάζει ένα ανατριχιαστικό νεκροταφείο, όσο κόκκινες στάλες κυλάνε στην οθόνη, προετοιμάζοντάς σας για ένα ταξίδι βουτηγμένο στο αίμα. Όλα αυτά υπό την μουσική υπόκρουση βιολιών που παίζουν σε εφιαλτικό ρυθμό, δημιουργώντας μια απόκοσμη ατμόσφαιρα. Το voice acting του Jonathan είναι σε σχετικά υψηλό επίπεδο. Η τρεμάμενη χροιά της φωνής του κατά τα πρώτα λεπτά του παιχνιδιού αποπνέει τον εσωτερικό του τρόμο για όσα πρωτόγνωρα του συμβαίνουν, τα οποία δεν μπορεί να εξηγήσει, αλλά ταυτόχρονα και την απελπισία. Ειδική μνεία αξίζουν οι σκηνές αφαίμαξης, η ένταση των οποίων επιτυγχάνεται από οπτικά και ηχητικά εφέ αυξανόμενης κλίμακας που βοηθούν στην απόδοση της ανηθικότητας της στιγμής, ένα αίσθημα που σας συνοδεύει ανατριχιαστικά ακόμη και μετά την τέλεση της ακόλαστης πράξης σας.




Η πανίσχυρη επίθεση abyss.

Όσον αφορά τον τεχνικό τομέα τα πράγματα σίγουρα δεν είναι ιδανικά. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι όμορφες αντανακλάσεις στο βρόχινο νερό και ο δυναμικός φωτισμός της Unreal Engine 4, ο οποίος ενισχύει την ανατριχιαστική αύρα που αποπνέουν τα περιβάλλοντα. Ωστόσο, ιδιαίτερα άσχημη εντύπωση δημιουργεί η καθυστέρηση στην εμφάνιση των υφών και των εν γένει λεπτομερειών των γραφικών. Κατά την περιήγηση στα ανήλιαγα σοκάκια του Λονδίνου, βλάστηση και εφέ καπνού κάνουν pop-in μπροστά στα μάτια σας, αφαιρώντας πόντους από την κατά τα άλλα καταπληκτική ατμόσφαιρα. Η αλληλεπίδραση με τα τρισδιάστατα μοντέλα είναι περιορισμένη, καθώς πέρα από κάποια ξύλινα βαρέλια που σπάνε κατά την επαφή, τα περισσότερα μοιάζουν “τσιμεντωμένα” στο περιβάλλον. Παράλληλα η έκδοση του PS4 υποφέρει από συχνά και χρονοβόρα loading. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου πεθαίνοντας χρειάστηκε να περιμένω περισσότερο από ένα λεπτό πριν αποκτήσω και πάλι τον έλεγχο του Jonathan. Η υπομονή σας πρόκειται να δοκιμαστεί έτι περισσότερο, καθώς οθόνες φόρτωσης εμφανίζονται όταν μπαίνετε σε κτίρια, στην διάρκεια της μετάβασης από την μία συνοικία στην άλλη, αλλά πολλές φορές ακόμη και λίγο πριν από την αρχή μια συνομιλίας. Δυστυχώς τα πρόσωπα των χαρακτήρων μαστίζονται από έλλειψη εκφράσεων ερχόμενα σε πλήρη αντίθεση με το προσεγμένο voice acting, αφαιρώντας πόντους από τη φόρτιση που επιχειρεί να δημιουργήσει η κατά τα άλλα εξαιρετική γραφή των διαλόγων.

Το Vampyr μπορεί να χαρακτηριστεί ως μια ιδιάζουσα περίπτωση παιχνιδιού. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως το παιχνίδι διαθέτει έναν ζωντανό και οργανικό κόσμο, του οποίου ο αφηγηματικός πλούτος σας αναγκάζει να προβείτε στην “αφαίμαξη” και της τελευταίας γραμμής διαλόγου, στην ανάγνωση και του πιο ασήμαντου φαινομενικά κειμένου. Παρά τις αδυναμίες του, το Vampyr αποτελεί ένα ακατέργαστο διαμάντι, ένα σκοτεινό ταξίδι που αν είστε φίλοι των βρικολάκων και των RPG αξίζει σίγουρα να ζήσετε.



  • Eνδιαφέρουσες έρευνες που σας τοποθετούν σε θέση detective
  • Φανταστική ατμόσφαιρα
  • Άριστη σεναριακή σκιαγράφηση του ήρωα
  • Πλοκή που κεντρίζει το ενδιαφέρον καθόλη την διάρκεια της περιπέτειας
  • Κόσμος που μεταβάλλεται δυναμικά βάσει των πεπραγμένων σας
  • Πλούσια παράπλευρη μυθολογία που δηλώνει παρούσα με την κάθε ευκαιρία
  • Προσεγμένη μουσική επένδυση
  • Άρτιο voice acting
  • Απλοϊκή, για τα δεδομένα του είδους, παραμετροποίηση χαρακτήρα
  • Έντονο pop-in στα γραφικά
  • Συχνά και χρονοβόρα loading που δοκιμάζουν την υπομονή σας
  • Η κίνηση του Jonathan είναι ελαφρώς άτσαλη
  • Μικροπροβλήματα στο σύστημα στόχευσης
  • Οι εχθροί ήθελαν περισσότερη δουλειά τόσο σχεδιαστικά, όσο και τεχνικά
  • Αδύναμα animations προσώπων
 
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 8.0

ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ:PS4, Xbox One, PC
ΑΝΑΠΤΥΞΗ:Dontnod
ΕΚΔΟΣΗ:Focus Home Interactive
ΔΙΑΘΕΣΗ:IGE
ΕΙΔΟΣ:Action RPG
ΠΑΙΚΤΕΣ:Single-player
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE:http://www.vampyr-game.com/en
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ:5/6/2018



Πηγη

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας στο κάτω μέρος του άρθρου.

Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

Please Select Embedded Mode To show the Comment System.*

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό μας, αποδέχεστε τα cookies. Learn More
Accept !