F 1

GP Καναδά – Αγώνας – Νίκη και κορυφή στο πρωτάθλημα για Vettel

Share it:
Ο Sebastian Vettel κέρδισε τον ευκολότερο αγώνα του για φέτος, οδηγώντας το Καναδικό Grand Prix από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Γερμανός δεν έκανε κανένα λάθος και κράτησε τον Bottas πίσω του άνετα, ο οποίος τελείωσε δεύτερος. Ο Max Verstappen ολοκλήρωσε το podium στην τρίτη θέση μετά από έναν αρκετά βαρετό αγώνα.

Πριν από την έναρξη, η Toro Rosso ανακοίνωσε ότι ο Gasly θα αλλάξει τη μονάδα ισχύος του, μετακινώντας τον πίσω στην 19η στο grid, αλλά εξοπλισμένος για τον αγώνα με μια αναβαθμισμένη μονάδα της Honda. Ξεκίνησε μπροστά μόνο από τον Grosjean, ο οποίος δεν κατάφερε να συμμετέχει στα προκριματικά με ένα χρονομετρημένο γύρο, αλλά του επετράπη να ξεκινήσει από τους αγωνοδίκες.

Στην αρχή, ο Vettel απομακρύνθηκε καθαρά και δεν βρέθηκε υπό πίεση. Οι Bottas και Verstappen ήταν δίπλα-δίπλα στις στροφές 1 και 2, αλλά ήταν ο Bottas που αναδείχθηκε μπροστά. Ο Hamilton διατηρήθηκε 4ος, μπροστά από τον Ricciardo ο οποίος πέρασε τον Raikkonen στη στροφή 3. Οι επόμενοι ήταν Ocon, Hulkenberg, Perez και Sainz.

Το πρόβλημα ήταν λίγο πιο πίσω όμως, με τον Stroll να χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου του και έτσι να έρχεται σε επαφή με τον Hartley και να τον στριμώχνει στον τοίχο πριν την στροφή 6. Και οι δύο διέφυγαν χωρίς τραυματισμό, παρά το γεγονός ότι ήταν ένα θεαματικό ατύχημα. Το αυτοκίνητο ασφαλείας βγήκε για να καθαριστεί η πίστα από τα συντρίμμια, και έτσι έκαναν pit stop οι Ericsson και Vandoorne. Η στάση του τελευταίου χρειάστηκε αρκετό χρόνο, με τους μηχανικούς της McLaren να φαινόταν απασχολημένοι παντού γύρω από το αυτοκίνητο, παρόλο που δεν άλλαξαν φτερό. Ακριβώς όπως και ο Ericsson, άλλαξε σε supersoft, την πιο σκληρή διαθέσιμη σύνθεση.

Στον 4ο αγώνα, ο αγώνας ξανάρχισε. Δεν υπήρξαν αλλαγές θέσης, αλλά ο Sainz ακούμπησε τροχό με τον Perez στην είσοδο για την στροφή 1, αναγκάζοντας τον Perez να περάσει από το χορτάρι και να επιστρέψει πίσω στη πίστα στο μέσο της στροφής 2. Ο Magnussen για λίγο απέφυγε τη σύγκρουση ενώ ο Alonso πέρασε και τους δύο για να ανέβει στην 11η θέση.

Δεν πέρασε πολύ ώρα πριν αρκετοί οδηγοί αρχίσουν να διαμαρτύρονται για τα ελαστικά τους. Ο Hamilton ήταν ένας από τους πρώτους, αν και είχε το πλεονέκτημα να χρησιμοποιεί τα ultrasoft. Ο Ocon ήταν ο πρώτος που άλλαξε, ακολουθούμενος από τους Hulkenberg και Sainz. Όλοι άλλαξαν σε ultrasoft από hypersoft.

Οι πρόωρες στάσεις μεταξύ των γύρων 12-15 σημαίναν ότι ο Leclerc ανέβηκε στην 7η θέση, ακολουθούμενος από τους Alonso, Gasly, Magnussen και Grosjean. Όλοι έτρεχαν σε ultrasoft ελαστικά που ήταν καινούργια στην αρχή, εκτός από τον Gasly που επέλεξε hypersoft.

Στον 17ο γύρο, ο Verstappen και ο Hamilton, άλλαξαν σε supersoft ελαστικά και επανήλθαν στην 5η και 6η θέση, με τον Hamilton μόλις 0,6δ μπροστά από τον Leclerc. Ο Ricciardo άλλαξε ένα γύρο αργότερα και βγήκε από το pitlane μεταξύ του Verstappen και του Hamilton.

Παρά τις τρεις ζώνες DRS, ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα σταθερός στο μεσαίο μέρος, με τους Vettel, Bottas και Raikkonen να συνεχίζουν άνετα στα ultrasoft ελαστικά τους. Ο Bottas παρέμεινε στα 3δ πίσω από τον Vettel και άνετα μπροστά από τον Raikkonen, καθώς ο Φινλανδός της Ferrari ήταν σταθερά πιο αργός από τους Vettel και Bottas.

Στον 28ο γύρο, ο Raikkonen ήταν 14δ πίσω από τον Bottas και 12δ μπροστά από τον Verstappen. Ο Ricciardo ακολούθησε τον συμπαίκτη του στην 3η θέση, ο Hamilton άλλα 2 δευτερόλεπτα πίσω. Ο Hulkenberg ήταν ο καλύτερος των υπόλοιπων στην 7η, 20δ πίσω από Hamilton.

4 γύρους αργότερα, ο Raikkonen άλλαξε ελαστικά και επανήλθε πίσω από τον Hamilton. Το χάσμα όμως ήταν μικρό, με τον Hamilton να έχει κολλήσει πίσω από τον Sirotkin στην 1η και 2η στροφή. Στον επόμενο γύρο, ο Raikkonen μείωσε το χάσμα σε 0,8δ, κάνοντας τον ταχύτερο γύρο, 6 δέκατα ταχύτερα από τους δύο πρώτους και 4 δέκατα ταχύτερα από τον Hamilton.

Ο Bottas άλλαξε ελαστικά στον 36ο γύρο, έχοντας πέσει 6,3 δευτερόλεπτα πίσω από τον Vettel. Ο Φινλανδός επέστρεψε στην πίστα στη δεύτερη θέση, 4δ μπροστά από τον Verstappen. Η Ferrari αποκρίθηκε αμέσως και κάλεσε τον πρωτοπόρο για να αλλάξει και αυτός στα supersoft.

Όταν ο Alonso εγκατέλειψε με ένα πρόβλημα εξάτμισης λίγο αργότερα, η κατάσταση επιδεινώθηκε για τη McLaren. Αν και ήλπιζαν για καλύτερο ρυθμό, ο Alonso αποσύρθηκε από τη 10η θέση, ενώ ο Vandoorne συνέχισε στην 15η θέση, μπροστά μόνο από τον Ericsson και τον Sirotkin. Η ομάδα επέλεξε να καλέσει στα pit τον Vandoorne, αλλάζοντας και πάλι σε νέα hypersoft στον 49ο γύρο.

Εν τω μεταξύ, στο μπροστινό μέρος, ο Vettel ήταν μπροστά από τον Bottas κατά 3,7δ. Ο Verstappen ήταν 6 δευτερόλεπτα πιο κάτω, και ο Ricciardo άλλα 8.7δ. Ο Hamilton ήταν σταθερά λιγότερο από 2δ πίσω από τον Αυστραλό, ενώ ο Raikkonen δεν μπόρεσε να ασκήσει πίεση στον οδηγό της Mercedes.

Δύο γύρους αργότερα, ο Bottas έκανε λάθος στην 1η στροφή και έχασε 2 δευτερόλεπτα από τον Vettel, σημείο μετά από το οποίο φάνηκε ανίκανος ή απρόθυμος να συνεχίσει να τον κυνηγά. Μετέπειτα είδαμε τον Verstappen να έρχεται σε κοντινή απόσταση κοντά στο τέλος του αγώνα.

Ομοίως, ο Hamilton κυνηγούσε τον Ricciardo και ήταν συχνά λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο πίσω από τη Red Bull.

Ωστόσο, οι μάχες ή οι απειλές μάλλον, δεν άλλαξαν τίποτα στο τελικό αποτέλεσμα, με τον Vettel να κερδίζει, μπροστά από τους Bottas και Verstappen.

Ο Ricciardo τερμάτισε 4ος, αλλά έθεσε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα στον προτελευταίο γύρο, μόλις ένα δέκατο πιο γρήγορα από ό, τι ο Verstappen έκανε 2 γύρους πιο πριν.





















πηγη 



Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο. Γράψτε μας τα σχόλιά σας  στο κάτω μέρος του άρθρου.
Share it:

F 1

Post A Comment: