F 1

Επίσημο: Renault R.S.17

Share it:


Χρειάστηκε να περιμένουμε αρκετές ώρες μέχρι τελικά να δούμε τη νέα Renault R.S.17. Η γαλλική εταιρεία έκανε πριν από λίγο την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου στο Λονδίνο, με την ελπίδα πως η ανταγωνιστικότητά του θα είναι σημαντικά ανώτερη από την R.S.16, η οποία ήταν ομολογουμένως ένα κακό μονοθέσιο, εξού και η 9η θέση στη βαθμολογία, με μόλις 8 βαθμούς σε 21 αγώνες.

Το πρώτο που βλέπουμε είναι πως ο χρωματισμός εξακολουθεί να αποτελείται από το μαύρο και το κίτρινο, μόνο που φέτος το μαύρο καταλαβαίνει ένα πολύ μεγαλύτερο μέρος του μονοθεσίου, κυρίως από το μέσον και σε όλο το πίσω μέρος. Το κίτρινο παραμένει κυρίως σε όλο το ρύγχος και σε μερικά ακόμα σημεία του μονοθεσίου για να «σπάει» το μαύρο.



Η μύτη του μονοθεσίου είναι αλλαγμένη, με την εμπρός πτέρυγα να είναι κατά 150 χιλιοστά πιο φαρδιά, στα 1.800 χιλιοστά, λόγω των νέων κανονισμών. Τα στοιχεία είναι διαφοροποιημένα, αλλά όχι σε μεγάλο βαθμό, αν και είναι σχεδόν σίγουρο πως θα γίνουν περαιτέρω αλλαγές εν όψει του Αυστραλιανού Grand Prix.

Η εμπρός ανάρτηση είναι γεωμετρίας push-rod (όπως και πέρυσι), τα brake ducts είναι πιο τετραγωνισμένα, την ώρα που τα bargeboards είναι μεγαλύτερα και πολύ ψηλότερα. Οι εισαγωγές αέρα στα sidepods έχουν παρόμοιο σχεδιασμό, ωστόσο τα αεροδυναμικά στοιχεία γύρω από αυτά έχουν αλλάξει, με τα κάθετα πτερύγια να είναι νέα, διαθέτοντας τρεις διατρήσεις στο κάτω μέρος.



Οι καθρέφτες και τα στηρίγματά τους δεν έχουν αλλάξει, όμως εντελώς νέες είναι οι εισαγωγές αέρα πάνω από το κεφάλι του οδηγού, εκεί όπου βλέπουμε 4 οπές, με τις επιπλέον εισαγωγές να τοποθετούνται δίπλα από την κεντρική και όχι κάτω από αυτή, αφήνοντας καθαρό χώρο για τον αέρα που προορίζεται για την πίσω πτέρυγα.



Για να μετακινηθούμε ακόμα πιο πίσω, παρατηρούμε ένα νέο κάλυμμα για το power unit, με το shark fin Να έχει την τιμητική του, κάτι που θα δούμε και σε άλλες ομάδες, καθώς οι κανονισμοί επιτρέπουν την επιστροφή του. Η πίσω ανάρτηση είναι γεωμετρίας pull-rod, κάτι που ίσχυε και στην περσινή R.S.16.

Η πίσω αεροτομή έχει μικρότερο ύψος και μεγαλύτερο πλάτος, λόγω κανονισμών, με τα στοιχεία να μην είναι για την ώρα αλλαγμένα, όμως τα endplates παρουσιάζουν ορισμένες διαφορές, κυρίως όσον αφορά τις διατρήσεις στο κάτω μέρος, οι οποίες είναι λιγότερες. Τέλος, ο διαχύτης είναι ψηλότερος και μεγαλύτερος.



Το οδηγικό δίδυμο αποτελείται από τους Nico Hulkenberg και Jolyon Palmer.








πηγη


Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook και ενημερωθείτε για ό,τι νέο.
Share it:

F 1

Post A Comment: